TYP - Centrální zamykání, Alarm, Dálkové ovlád. .....
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- lucass81
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 203
- Registrován: 08 črc 2007, 23:13
- Bydliště: Dolný Kubín, SK
- Kontaktovat uživatele:
ahojte fsetci
znova sa po dlhsej dobe vraciam k problemu zapojenia dvernych snimacov na alarm CS584 na Punto Mk2a 1,2l 8V ELX. Doteraz som to neporiesil a uz ma to prestava bavit Skratka, v manuali co som dostal mam napisane taketo zapojenie:
DVERNI SPINACE
1.) Zakladni verze: Pripojit k hnede/bilemu vodici ve 40ti pinovem cernem konektoru na predni casti pojistkove skrine.
2.) Verze s kontrolnim panelem: Pripojit k zelene/hnedemeu vodici (pin c., sede/hnedemu vodici (pin c.25), bilo/fialovemu vodici (pin c.16) a svetle modro/fialovemu vodici (pin c.26) ve 40ti pinovem cernem konektoru na predni casti pojistkove skrine. Jednotlive zapojeni oddelte pomoci 4 diod.
No a v com je vlastne problem. Ked som to zapojil podla prveho sposobu len na ten jeden kablik, tak mi reagovali iba prave predne dvere. Tak som to skusal zapojit druhym sposobom cez diody. Na zaciatok som len na ten hnedobiely drotik z prveho sposobu pripojil diodu, ze co to spravi. Spravilo to to, ze ked som na dialkovom stlacil spinac tak mi kdesi tak stiahlo napatie v aute, ze mi zhasli aj hodiny na pristrojovke Pri zapojeni diody v opacnom smere (reku vyskusam ze ci nahodou to samozrejme neslo vobec, co je logicke. Myslel som ze je nejaka zla dioda, dal som inu, robilo to presne to iste. Akonahle tam dam diodu tak mi to stiahne prud. Okrem toho tak sa mi mari, ze tam ani nemam vsetky drotiky, ktore su v tom druhom postupe napisane
Tak som sa na to vykaslal a teraz nemam dverny snimac zapojeny vobec. Takze ked odomknem dialkovym tak musim do urciteho casu skrutit klucikom v spinacke inac sa mi to znova zamkne, kedze na dverach nie su zapojene snimace, tak nevie ze som ich otvoril.
Kto mi poradi? Kupim mu cokoladu
znova sa po dlhsej dobe vraciam k problemu zapojenia dvernych snimacov na alarm CS584 na Punto Mk2a 1,2l 8V ELX. Doteraz som to neporiesil a uz ma to prestava bavit Skratka, v manuali co som dostal mam napisane taketo zapojenie:
DVERNI SPINACE
1.) Zakladni verze: Pripojit k hnede/bilemu vodici ve 40ti pinovem cernem konektoru na predni casti pojistkove skrine.
2.) Verze s kontrolnim panelem: Pripojit k zelene/hnedemeu vodici (pin c., sede/hnedemu vodici (pin c.25), bilo/fialovemu vodici (pin c.16) a svetle modro/fialovemu vodici (pin c.26) ve 40ti pinovem cernem konektoru na predni casti pojistkove skrine. Jednotlive zapojeni oddelte pomoci 4 diod.
No a v com je vlastne problem. Ked som to zapojil podla prveho sposobu len na ten jeden kablik, tak mi reagovali iba prave predne dvere. Tak som to skusal zapojit druhym sposobom cez diody. Na zaciatok som len na ten hnedobiely drotik z prveho sposobu pripojil diodu, ze co to spravi. Spravilo to to, ze ked som na dialkovom stlacil spinac tak mi kdesi tak stiahlo napatie v aute, ze mi zhasli aj hodiny na pristrojovke Pri zapojeni diody v opacnom smere (reku vyskusam ze ci nahodou to samozrejme neslo vobec, co je logicke. Myslel som ze je nejaka zla dioda, dal som inu, robilo to presne to iste. Akonahle tam dam diodu tak mi to stiahne prud. Okrem toho tak sa mi mari, ze tam ani nemam vsetky drotiky, ktore su v tom druhom postupe napisane
Tak som sa na to vykaslal a teraz nemam dverny snimac zapojeny vobec. Takze ked odomknem dialkovym tak musim do urciteho casu skrutit klucikom v spinacke inac sa mi to znova zamkne, kedze na dverach nie su zapojene snimace, tak nevie ze som ich otvoril.
Kto mi poradi? Kupim mu cokoladu
Punto II. ELX, 1,2l 8V, 12/99
- Reklama
Konečně sem se k tomu dostal.
Nemám schéma od MK2 ale asi to bude stejný.
U Fiata hnědá barva znamená + proto ti to zkratuje!
Musíš najít kablíky od vypínačů osvětlení co jsou ve sloupkách. Měl by to bejt Bílo-červenej a na ten se napojíš.
Ke kufru a k přední kapotě musíš natáhnout nový dráty a umístit spínače. Ty nový dráty taky připojíš přes diody (jinak by ti při otevření kapoty nebo kufru svítilo světlo v kabině.
Tady to máš nakreslený:
Nemám schéma od MK2 ale asi to bude stejný.
U Fiata hnědá barva znamená + proto ti to zkratuje!
Musíš najít kablíky od vypínačů osvětlení co jsou ve sloupkách. Měl by to bejt Bílo-červenej a na ten se napojíš.
Ke kufru a k přední kapotě musíš natáhnout nový dráty a umístit spínače. Ty nový dráty taky připojíš přes diody (jinak by ti při otevření kapoty nebo kufru svítilo světlo v kabině.
Tady to máš nakreslený:
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
- lucass81
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 203
- Registrován: 08 črc 2007, 23:13
- Bydliště: Dolný Kubín, SK
- Kontaktovat uživatele:
no hej, ale preco ked to zapojim na priamo na ten jeden drotik tak prave predne dvere reaguju, a ked spravim to iste zapojenie akurat s diodou tak to skratuje?
Toz teda skusim pohladat ten drotik co spominas a poskusam. Zatial dik.
Toz teda skusim pohladat ten drotik co spominas a poskusam. Zatial dik.
Punto II. ELX, 1,2l 8V, 12/99
- lucass81
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 203
- Registrován: 08 črc 2007, 23:13
- Bydliště: Dolný Kubín, SK
- Kontaktovat uživatele:
a niekto s Mk2 to ma zapojene? Tiez takto ako na Mk1? Ci nejako inac? Bude stacit pripojit to len na ten jeden drotik a bude signalizovat vsetky 4 dvere?
Punto II. ELX, 1,2l 8V, 12/99
- SHANE54
- Znalec
- Příspěvky: 823
- Registrován: 15 čer 2007, 08:42
- Bydliště: Lučenec, SK
- Kontaktovat uživatele:
mam znameho, co robil kedysi autorizovaneho servisaka pre METU, tak sa opytam, ked s nim budem. v MK1 som metu mal a vsetko fungovalo, len nemam ponatia, ako to bolo zapojene, pripadne mozeme ist pozret k tete co som jej puntiho predal, ze ako to je zapojene.
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
- lucass81
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 203
- Registrován: 08 črc 2007, 23:13
- Bydliště: Dolný Kubín, SK
- Kontaktovat uživatele:
Ako je potom mozne, ze ked otvorim zadne dvere tak sa mi rozsvieti svetlo?Pun-to píše:Ne bude ti to fungovat jen na přední dveře. Na zadních nejsou namontovaný spínače.
Punto II. ELX, 1,2l 8V, 12/99