DISKUZE - Výměna pístních kroužků a simerinků ventilů
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 84
- Registrován: 07 pro 2007, 17:16
- Bydliště: okres Senec, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
DISKUZE - Výměna pístních kroužků a simerinků ventilů
Zdravím, neviete niekto koľko približne trvá a koľko stojí výmena piestových krúžkov. Mám Mk 2 ,1,2 8V r. v. 2002 nab. 150 tis km a papa mi olej. Chcel by som dať spraviť tie krúžky a gufera tyčiek ventilov, len neviem či to papa kvôli tým krúžkom alebo ventilovým guferkam. Je možné, že by už po 150 tis boli krúžky v prdeli? Máte s tým niekto skúsenosti? Díky
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 396
- Registrován: 15 led 2008, 13:33
- Bydliště: Prešov, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
150 tis a kruzky..dufam ze nie..ja chcem so svojim puntikom nabehat aspon 200tis. bez takychto investicii..
ale asi to zalezi aj od stylu jazdy a od toho kde to behalo..minule som videl v servise Punto 1tku, ktora mala nabehanych 138tis., motor fical na tri valce, z vyfuku cierny dym, v oleji benzin, a agregat bol jak oliaty starym olejom...
som zvedavy aku cenu ti povedia chlapci...
ale asi to zalezi aj od stylu jazdy a od toho kde to behalo..minule som videl v servise Punto 1tku, ktora mala nabehanych 138tis., motor fical na tri valce, z vyfuku cierny dym, v oleji benzin, a agregat bol jak oliaty starym olejom...
som zvedavy aku cenu ti povedia chlapci...
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001
Tak to ti rychle ztvrdly guferka na ventilech, čekal bych , že to vydrží déle
Kroužky na tomhle motoru, stejně jako motor takový přežijou životnost kastle.(Lacine kolik máš na Fire 999? 400kkm?)
Výměna gufer je to otázka 1/2dne a žádné spešl nářadí (kromě momenťáku ) nepotřebuješ, stačí jestli to máš kde dělat a jsi trošku zručnější.
Jinač netuším za jak dlouho si to servis troufne.
Jestli to budou dělat bez sundání hlavy tak ty 2-4hoďky, s hlavou tak 3-5h.
Nic hrozného to není, gufero cca 30kč/ks těsnění pod hlavou cca 5-8kil, těsnění pod ventilové víko 2kila atd.
Důležitější fakt je ten, že budeš vědět, že jsi to měnil a co je ještě potřeba vyměnit (třeba rozvod řemen, kladka, pumpa, udělat vůle atd.)
Vůbec bych se toho nebál, v příručce je to postaný dost do detailu.
Kroužky na tomhle motoru, stejně jako motor takový přežijou životnost kastle.(Lacine kolik máš na Fire 999? 400kkm?)
Výměna gufer je to otázka 1/2dne a žádné spešl nářadí (kromě momenťáku ) nepotřebuješ, stačí jestli to máš kde dělat a jsi trošku zručnější.
Jinač netuším za jak dlouho si to servis troufne.
Jestli to budou dělat bez sundání hlavy tak ty 2-4hoďky, s hlavou tak 3-5h.
Nic hrozného to není, gufero cca 30kč/ks těsnění pod hlavou cca 5-8kil, těsnění pod ventilové víko 2kila atd.
Důležitější fakt je ten, že budeš vědět, že jsi to měnil a co je ještě potřeba vyměnit (třeba rozvod řemen, kladka, pumpa, udělat vůle atd.)
Vůbec bych se toho nebál, v příručce je to postaný dost do detailu.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 396
- Registrován: 15 led 2008, 13:33
- Bydliště: Prešov, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
tak myslis, ze je to aj moj pripad? ze to niekto predomnou uvaril a nevymenil guferka??? juuuj..ale sa mi nekce do toho...shitik..pochodim este na tom a budem dolievat..ked ma to omrzi tak spravim guferky tiez...jirka.pr píše:2:pietro v - nech udělat hlavu (gufera) a spotřeba oleje rapidně klesne.
Na kroužky se stejně nedostaneš. Stačí aby motor někdo uvařil, nebo byl více tepelně namáhany a gufera jsou jak z cukru. Taky mi to žralo podobně a po výměně žádnou spotřebu nepozoruju (maximalně co kde vyteče )
dik za tip
chlapi..toto forum je the best.
Fiat Stilo 1.6 16V, 201tis.km, r.v.2001