DISKUZE - Punto Diesel 1.7 TD / 1.7 D
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
DISKUZE - Punto Diesel 1.7 TD / 1.7 D
Zdravim vsechny. Mam k Vam prosbu. Potreboval bych zjistit jesli je ukazatel teploty na puntu 1.1 stejny jako u diesla. U 75k verze je pootoceny a o trosku vyssi. stacilo by mi foto pristrojovky zezadu.
Pak bych se chtel zeptat jestli nevite kde by se dal sehnat otackomer na 1,7TD? Ja ho nemuzu sehnat.
Pak bych se chtel zeptat jestli nevite kde by se dal sehnat otackomer na 1,7TD? Ja ho nemuzu sehnat.
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 12
- Registrován: 31 srp 2005, 12:33
- Bydliště: plzen
Punto TD
Jak vám jezdí ten 1.7 turbodiesel, jde tam cítět ten "kopanec" do beder při cca 2200 ot./min ?
Díky
Díky
Alfa Romeo 155 2.0TD
-
- Začátečník
- Příspěvky: 12
- Registrován: 31 srp 2005, 12:33
- Bydliště: plzen
Tak to ses borec kdyz mas o 1kW vic nez vsichni ostatnitomáš fojtík píše:jo jede velice pěkně zrovna včera sem táhnul vlek kterej byl fakt dost těžkej a když se to rozhoupe tak to jede pěkně i takle zatížený. ten motor je celkem dost silnej. jo jinak já mam 53 kW
WWW.CHEVRON-RACING.COM - tuningové a náhradní díly nejen na italská auta
WWW.NOVITEC.CZ - tuning díly pro Ferrari, Maserati, Alfa Romeo a Fiat
WWW.POWERFLEX.CZ - polyuretanové silentbloky
WWW.RAGAZZON.CZ - sportovní výfukové systémy s homologací
WWW.NOVITEC.CZ - tuning díly pro Ferrari, Maserati, Alfa Romeo a Fiat
WWW.POWERFLEX.CZ - polyuretanové silentbloky
WWW.RAGAZZON.CZ - sportovní výfukové systémy s homologací
-
- Začátečník
- Příspěvky: 12
- Registrován: 31 srp 2005, 12:33
- Bydliště: plzen
-
- Začátečník
- Příspěvky: 12
- Registrován: 31 srp 2005, 12:33
- Bydliště: plzen
Mas u tveho TD otackomer a ukazatel teploty? JA bych to tam chtel mit ale nemuzu to sehnat. Jak dlouho ti to zhavy v tuhle rocni dobu. Mam s tim totiz problem. Kdyz nazhavim tak mi to dobre nestartuje ale kdyz ho po nazhaveni jeste jednou tak tri vterinky nazhyvim tak je to v pohode. A kdyz jsem se dival na cidlo teploty pro jednotku zhaveni tak je na nem napsane 24V. Tak nevim jestli to predchozi majitel nenamontoval z neceho jineho.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 12
- Registrován: 31 srp 2005, 12:33
- Bydliště: plzen
no mam jak otáčkoměr tak i ukazatel teploty. jinak ten výkonější motor je ten starší, je to myslím kvůli emisím, které se musely snížit a tím se snížil výkon. s tim žhavenim to mam tak že když k tomu teď přídu ráno tak mi to žhaví tak 4 sekundy, ale je pravda že třeba když je velkiký horko a po chvíli co sem přijel staruju tak pokud to nažhavim jednou(pak to žhaví jenom okamžik) tak se tomu nechce moc rychle naskočit, ale když to nažhavim eště jednou tak je to ok. je zajímavý že ten motor je vlastně teplej a chytá hůř nej studenej. jinak celkem dobrý i když je velká zima
Me to ted zhavi tak 5-6s ale na pohodovy start potrebuji tat dve vteriny navic, jinak se tomu nechce, ikdyz i tak to chytne. A kdyz je motor teply tak to problem nemam vubec. No je mozne ze mam neco z jednim nebo dvema vstriky. Protoze kdyz to necham zhavit tech 5s tak chtnou v poho vetsinou tri nekdy jen dva valce a az tak po dvou vterinach chtne i ctvrty. Kdyz to necham jeste prizhavit jeste ty dve sec. tak chytnou vsechny 4 valce v poho.
-
- Začátečník
- Příspěvky: 12
- Registrován: 31 srp 2005, 12:33
- Bydliště: plzen