Ja to myslel tak, ze pri 4700ot se dostava motor na svuj vykonovej vrchol a osciluje az do 6200 a pritom je krasne cejtit jak tahne. Je hloupost preradit v momente, kdy na danej kvalt zacina motor nejvic tahnout. To vsechno mam uz davno vyskouseny Nejlepsi je prerazovat tesne pred poklesem vykonostni krivky (cily nekde u 6200ot).Patrik píše:No, řekl bych, že jde jen o tvůj psychologický klam. Jestli ten graf je od tvého motoru auta, tak to jen potvrzuje. U 4700ot/min žádný skok ve výkonu není vidět, naopak v té oblasti je pěkně plochá momentová křivka. Je to jen tvůj pocit.
Patrik píše:Chiptuningu taky nefandím. Je to drahý, a pokud nemáš turbodiesel, tak ten efekt za ty prachy nestojí - raději bych si vybral model s výkonnějším seriovým motorem. (třeba 1.4 16V nebo 1.8 HGT )
Taky zastavam nazor, ze motor musi bejt uz od vyroby vykonej. Nez chipovat 1,2 tak sem si radsi rovnou koupil HGT. Pro me byla ale primarni mala pojistka a nizka spotreba.
PS: to neni diagnostika myho auta, ale bude moc se to lisit nebude.