Zdravim Vas tu vsetkych,
takze popriadku, najprv som prestudoval toto forum co sa tyka mojho problemu a rozhodol som sa napisat..
cize Punto MK1 97ka, kuri ako chce... ale poporiadku...
minuly rok :(vianoce 2006):
auto nekurilo, odchadzala voda ,niekedy ani neslo pretocit pri startovani - jasna diagnoza - prerazene tesnenie hlavy valcov, voda vo valci... vymenene, vsetko ok... bez problemov..
tento rok: (zima 2007):
autu cez zimu sa zacali dobre zahmlievat skla, auto kurilo ako chcelo - raz poriadne, raz vobec, raz tak naplovicu, mierny ubytok chladiacej kvapaliny.. isli sme postupne, po prestudovani for sme kukli radiator kurenia, bolo vidiet ako presakuje, kvapky vody isli z kurenia, cize je to jasne, kupeny novy riadiator, vymeneny, nova voda, nemrznuca emulzia,dva dni vsetko ok, kuri ako besne, relativne okamzite., aj na volnobeh..
..ale..
pri dojazde na Stopku - vyradena rychlost, zhasol motor, tak som bez problemov nastartoval ale v tu ranu auto vobec ale vobec nekuri...sem tam len ked je dobre vytocene tak ide letny vzduch... kazdu chvilu odvzdusnovane, kvalapiny je dost, hadica co ide do radiatora je horuca ale ta co vychadza z radiatora je studena - neprechadza nou voda.. radiator je novy,cize vadny nebude.. mierne natlakovana voda...
vsetko nasvedcuje ze je to znova tesnenie hlavy, ale preco sa to prejavilo az po par dnoch? bolo menene minuly rok aj so zarovnanim hlavy,hlava vycistena, ventile zabrusene... a pritom ma nebehnute len 105tis...
co na to hovorite? zeby zas tesnenie???
a este, kto vie poradit kde by som kupil srouby na hlavu valcov??
inak sorry za dlhy prispevok, nejak som sa rozpisal..
HELP-Kurenie/Topeni mk1- zaujimave priznaky..
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP-Kurenie/Topeni mk1- zaujimave priznaky..
Punto MK1 55S 97ka..
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Nenechaly ste v tom radiátoru nějakou ucpávku,takový nějaký plastový víčko když přez něj nejde voda???Že by odešlo po takový chvilce těsnění pod hlavou je divný.A šrouby na hlavu koupíš třeba v Autokelly a pod.Cenovka tušim kolem 400kč.Pak napiš jak to dopadlo
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
v radiatore urcite nic nebolo, dva dni isiel v pohode bez problemov... s otcom rozmyslame ci to nieje nejaky protitlak v systeme, ktory brani v cirkulacii cez ten radiator.. ani mne sa nezda ze by to bolo tesenie, ved za ten rok sa nebahalo na aute cca 15tis km, ale inak si to vysvetlit nevieme... sroby na hlave sme este aj skusali dotiahnut, ci nahodou neostali nejake nedotiahnute, ale nie.. (dva isli este kusok dotiahnut).. a pre istotu dame nove, lebo starym sme trocha odrali hlavicky..
Punto MK1 55S 97ka..
A jak ti chodí teplota?Normálně drží ve středu nebo chodí jak chce?Mohlo by být to výčko si myslím ale spíš možná i pumpa pokud tvrdíš že máš vše v poředku nové ale to bys poznal podle teploty...Aj termostatale to by ti šla stejně teplota jak tam tak i ven!!?? Je to zajímavé dej vědět na co jsi přišel.Asik bych věřil aj tomu lanku
Teď mám taky takovej problém ale vým že je to stopro výmněník.....Mlží se okna a smrad jako v opičárně.A tím bych chtěl i poprosit estli náhodou tady někdo nemá starej nebo novej aby mně ho zmněřil jen tak pro zajímavost.Pač sem to ještě nemněl rozebraný a jen tak pro zajímavost se mně to rozebírat nechce Jo a kolik koho stál novej výmněník tepla zdá se mně 2500,- docela dost ale už sem našel i za 1100,- Ale právě mi jde o ty míry tak děkuju.