HELP - Topení
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Si to kukni v návodoch na tejto stránke! je to v polštine ale obrázky stačia a je to makačka ale zvládneš to sám v pohode ! ale chce to garážslavek311 píše:Ahoj všichni.V Puntu55 mi kape voda z topení.Nepříjemně to smrdí a rosí se mi okna.Ještě nevím odkud to přesně prosakuje,ale vždy,hlavně když auto stojí se objeví ze zpod pod radiátorem pár kapiček.Chtěl bych se Vás zeptat,jestli je demontáž topení u punta náročné.Děkují
http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/nag ... ewnica.htm
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
Tak moj problem s kolisanim teploty a slabym kurenim je vyrieseny - vymenil som ten termostat. Stalo ma to 440SKK + asi 1 hodiny prace. Je tu uplne jednoduche, staci dat prec baterku a driak baterky, odsrobovat dva sroby, odpojit hadicu, nasrobovat novy termostat s tesnenim a hadicu a doliat vodu, odvzdusnit a ide sa Teraz mi drzi teplotu stale na 1/2 teplomeru bez rozdielu rychlosti ci otacok a kuri to o poznanie lepsie a hlavne sa to rychlejsie zahreje.
A ked to nahodou niekto pojdete menit tiez, nezabudnite si k tomu kupit stahovaciu pasku na hadicu Ja som na to zabudol a je tam od vyroby jednorazovka, ktora sa da dat dole nasilim ale naspat to uz nejde
A ked to nahodou niekto pojdete menit tiez, nezabudnite si k tomu kupit stahovaciu pasku na hadicu Ja som na to zabudol a je tam od vyroby jednorazovka, ktora sa da dat dole nasilim ale naspat to uz nejde
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
Tak to mám za sebou, můj tekoucí radiátor topení je vyměněnej za novej.Strávil jsem s tím skoro celej včerejšek. Ve dvou lidech asi 9hodin práce a to jsme se fakt neflákali.
Takhle byl Punťa rozhrabanej :
tady je důkaz :
a takle vypadá ten mokrej nezbeda :
foceno mobilem. Takže kdo máte podobnej problém s chutí do práce .
Takhle byl Punťa rozhrabanej :
tady je důkaz :
a takle vypadá ten mokrej nezbeda :
foceno mobilem. Takže kdo máte podobnej problém s chutí do práce .
Punto 55S, 97, 3 dv.
http://www.puntotuning.eu/fans/069-milsn/
http://www.puntotuning.eu/fans/069-milsn/
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Tak vim, že už se to tu řešilo, ale nějaký jednoznačný odpovědi jsem tu nakonec nenašel.
1) patrně mám zarostlej radiátor, protože intenzita se mění v závislosti na otáčkách, takže na volnoběh mě to fouká studeně. neexistuje ňákej přípravek, kterej by se nalil a rozpustilo by se to?
2) při stání na volnoběh, či popojíždění v koloně mě vyleze ručička teploměru až na max(do červenýho), je to normální?
1) patrně mám zarostlej radiátor, protože intenzita se mění v závislosti na otáčkách, takže na volnoběh mě to fouká studeně. neexistuje ňákej přípravek, kterej by se nalil a rozpustilo by se to?
2) při stání na volnoběh, či popojíždění v koloně mě vyleze ručička teploměru až na max(do červenýho), je to normální?
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Tak jednou už jsem to odvzdušňoval a bylo to lepčí, ale ručička furt leze na max. Každopádně to zkusim ještě, ale taky ten odvzdušňovák nemohli umístit na lepčí místo než za airbox
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 53
- Registrován: 07 bře 2008, 21:53
Bod číslo jedna.Existuje na to přípravek, koupíš ho např. v KELLI,návod je u toho výrobku,cena cca.200kč.Bod2 to že stojíš,nebo popojíždíš,je normální že se ti zvedne teplota,ale do červenýho by to nemělo vlést.Problém asi bude že máš asi zarostlý i chladič,proto se to nemůže dochladit,jestli ovšem funguje větrák.Ten čistič řeší i tento problém,jestli to teda není moc zarostlý.Buchtič píše:Tak vim, že už se to tu řešilo, ale nějaký jednoznačný odpovědi jsem tu nakonec nenašel.
1) patrně mám zarostlej radiátor, protože intenzita se mění v závislosti na otáčkách, takže na volnoběh mě to fouká studeně. neexistuje ňákej přípravek, kterej by se nalil a rozpustilo by se to?
2) při stání na volnoběh, či popojíždění v koloně mě vyleze ručička teploměru až na max(do červenýho), je to normální?
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Tak mám takovej problém. Doleju kapalinu a pravidelně za cca 14dní se mě to začne hřát, páč není kapalina. Kdyby se ztrácela pravidelně a tekla na zem, tak to bych viděl, jenže pod autem není nic. Nesetkal jste se už někdo s tim nebo aspon tipy jak zjistit příčinu?
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
papá ti to motúrek sprav tesnenie pod hlavou ! už sa to tu riešiloBuchtič píše:Tak mám takovej problém. Doleju kapalinu a pravidelně za cca 14dní se mě to začne hřát, páč není kapalina. Kdyby se ztrácela pravidelně a tekla na zem, tak to bych viděl, jenže pod autem není nic. Nesetkal jste se už někdo s tim nebo aspon tipy jak zjistit příčinu?
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
- Buchtič
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 úno 2008, 19:48
- Bydliště: Broumov/Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
No a nedostávala by se v tom případě voda do oleje a naopak?
Fiat Punto 60 SX Cult, r.v. 1998, 5dv black -> Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 2008 5DV black
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní
grande-punto.buchtic.net - https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=74&t=18787 - osobní