Nerosia sa okna, to mi je jasne. Ale ked pred vami ide nakladak, ktory uzasne smradi, tak si to radsej zavriem. Mna len zarazilo ze on tvrdil ze sa to moze od toho pokazit, resp. to mu asi povedali vo fiate.Arrow79 píše:Popravde, vzdy je lepsie pouzivat privod vonkajsieho vzduchu ako cirkulaciu vnutorneho..
HELP - Topení
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
- Reklama
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Sa mi tiez stalo, nesiel stvorty stupen. Vo Fiate mi vymenili ten pristrojecek co je za tym otocnym kolieskom. Stalo to 453,- bez DPH + praca, ale tu pracu si mohol clovek urobit aj sam.
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Dneska se mi stala velmi zajímavá věc
Ráno jsem vyrazil k autu o pár minut dřív, protože byla fakt zima.. asi -7°C
Nastartoval jsem, pustil topení, oškrábal okna a vyrazil jsem.. Jenže pořád ne a ne se to roztopit. Namrzaly okna i zevnitř. Ujel jsem 25 km jako v mrazáku, zastavil na semaforu a světe div se, z ničeho nic se začal valit krásně horký vzduch
Tuhle situaci jsem moc nechápal, neznáte možné příčiny?
Ráno jsem vyrazil k autu o pár minut dřív, protože byla fakt zima.. asi -7°C
Nastartoval jsem, pustil topení, oškrábal okna a vyrazil jsem.. Jenže pořád ne a ne se to roztopit. Namrzaly okna i zevnitř. Ujel jsem 25 km jako v mrazáku, zastavil na semaforu a světe div se, z ničeho nic se začal valit krásně horký vzduch
Tuhle situaci jsem moc nechápal, neznáte možné příčiny?
Admin SE-tuning.cz
Bylo:
Punto 1,1i (55s) r.v. 98, 3dv. hatchback
Nyní:
Hyundai i30 Made in CZ 1,4 80kW, Indigo Blue
Bylo:
Punto 1,1i (55s) r.v. 98, 3dv. hatchback
Nyní:
Hyundai i30 Made in CZ 1,4 80kW, Indigo Blue
Asi sa ti spravila kaša z nemrzky a ucpala vstup do radiatora kúrenia a ked si zastavil tlak vody sa zmenšil a vtedy to povolilohavros píše:Dneska se mi stala velmi zajímavá věc
Ráno jsem vyrazil k autu o pár minut dřív, protože byla fakt zima.. asi -7°C
Nastartoval jsem, pustil topení, oškrábal okna a vyrazil jsem.. Jenže pořád ne a ne se to roztopit. Namrzaly okna i zevnitř. Ujel jsem 25 km jako v mrazáku, zastavil na semaforu a světe div se, z ničeho nic se začal valit krásně horký vzduch
Tuhle situaci jsem moc nechápal, neznáte možné příčiny?
Zmeraj si do kolko máš namiešanú nemrzku v chladiči
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
No jasné ved preto ho posielam do servisu ked nevie ako to funguje a ako to vyzeráAnduril píše:Kdyz to meris tim hustomerem, tak musis dodrzet nejake podminky pro mereni, nelze to nasat venku v mrazu a podivat se na stupnici, to nema smysl.
Mi to merili ve fiatu nejakym optickym pristrojem.
Všetko je raz po prvý krát
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
Caute. Neviem ako su na tom vase punta (1.2 16V), ale mne sa zda ze to moje nekuri velmi dobre. V podstate kurit kuri, ale nikdy ho nedokazem vykurit tak aby mi bolo az prilis teplo. Pritom v inych autach po par km jazdy ked je kurenie na max, je uz skoro ako v saune.
Ako vam to kuri?
Vsimol som si este jednej veci - ked idem 100-120km/h, tak sa teplomer drzi tak tesne pod polovicu, ale ked uberiem tak na 60-70km/h a idem na 5prevodovom stupni (otacky su cca na 2000), tak zachvilu teplomer klesne na 1/4. Cize sa mi zda ze teplota dost rychlo klesa a dost rychlo stupa v zavislosti na zabere motoru, teda ci ho tocim, alebo ci ide v nizsich otackach. Pozorujem to v tomto zimnom obdobi. Cez leto nebol problem, vtedy sa mi drzi teplomer cca na 1/2 stale. Je to chyba termostatu alebo to tak u tohto motora byva?
ONC mi radil, ze jemu to robilo podobne veci, ze to je termostat.
Vcera som si vsimol, ze ked auto vytacam do 4 tisic otacok 2-ka, 3-ka, 4-ka, 5-ka, teda mu nalozim, tak sa teplota vysplha dost rychlo na 1/2 teplomeru a ked potom idem pomalsie uz v nizsich otackach, tak behom 30sekund ide o 4 dieliky nizsie skoro na 1/4 teplomeru. Kolise to teda dost rychlo - je to tym termostatom?
Na akej teplote sa ma vlastne drzat motor pocas tohto zimneho pocasia (teplota vzduchu 0 az -4 stupne celzia) ? Moze to kolisat, alebo by sa mal drzat motor na rovnakej teplote?
DIKY
Ako vam to kuri?
Vsimol som si este jednej veci - ked idem 100-120km/h, tak sa teplomer drzi tak tesne pod polovicu, ale ked uberiem tak na 60-70km/h a idem na 5prevodovom stupni (otacky su cca na 2000), tak zachvilu teplomer klesne na 1/4. Cize sa mi zda ze teplota dost rychlo klesa a dost rychlo stupa v zavislosti na zabere motoru, teda ci ho tocim, alebo ci ide v nizsich otackach. Pozorujem to v tomto zimnom obdobi. Cez leto nebol problem, vtedy sa mi drzi teplomer cca na 1/2 stale. Je to chyba termostatu alebo to tak u tohto motora byva?
ONC mi radil, ze jemu to robilo podobne veci, ze to je termostat.
Vcera som si vsimol, ze ked auto vytacam do 4 tisic otacok 2-ka, 3-ka, 4-ka, 5-ka, teda mu nalozim, tak sa teplota vysplha dost rychlo na 1/2 teplomeru a ked potom idem pomalsie uz v nizsich otackach, tak behom 30sekund ide o 4 dieliky nizsie skoro na 1/4 teplomeru. Kolise to teda dost rychlo - je to tym termostatom?
Na akej teplote sa ma vlastne drzat motor pocas tohto zimneho pocasia (teplota vzduchu 0 az -4 stupne celzia) ? Moze to kolisat, alebo by sa mal drzat motor na rovnakej teplote?
DIKY
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
Vyzerá to, že ti umrel termostat, asi je stále otvorený a púšťa vodu do chladiča aj keď nie je dostatočne ohriata. A teplota by nejak extrémne nemala skákať v závislosti od počasia. Keď je všetko OK a optimálne teplota je povedzme na prostrednej čiarke budíka, tak by tam mala plus mínus byť či je vonku -30 alebo +40...
No, ten tvoj motor som zas až tak podrobne nikdy neskúmal, ale myslím, že čo sa týka prístupu tak to tak zlé nebude ak si dobre pamätám a bežné náradie bude stačiť. Ale možno sa ozve niekto kto to skutočne aj menil. Nie som si istý či tam ide iba tesnenie, alebo aj tesnenie aj tmel V servise nám menili na 1.1 Punťovi termostat a to bola otázka chvíľky, pekný prístup, rýchlovka... Na mojej marejke je to tak na 2 hodiny, pre amatéra aspoň na 3, človek aby rozobral pol auta kým sa k tomu dostane