DISKUZE - Měření Emisii
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
DISKUZE - Měření Emisii
Tatko má punto 1,1 r.v. 98 a dnes neprešiel emisnou kontrolou, že sú vysoké emisie CO, sviečky a vzduchový filter boli menené ani nie pred pol rokom a pred dvomi dňami bola menená aj stredná a koncová časť výfuku, čím to ešte môže byť, že sú vysoké emisie.
Fiat Punto 98 1,1 40kW ==>> Fiat Bravo 98 1,9TD 55kW
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Začátečník
- Příspěvky: 11
- Registrován: 27 říj 2007, 21:33
- Bydliště: Nitra, SK
- Kontaktovat uživatele:
ja by som ti povedal asi tak ze chod na ine stredisko emisnej. my sme v parte traja puntaci, nase auticka su vsetko dovozy v nie prave najlepsom technickom stave, a vsetci sme mali vysoke ci nizke emisie a chlapik sa v tom tolko babral az mu tie spravne hodnoty vysli. robili sme si ek vo vrabloch.
Fiat Punto ´96, 55kw
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
A to ti nepovedali prečo to neprešlo? Lebo pokiaľ viem, tak väčšinou vedia z nameraných hodnôt povedať, čo je nefunkčné, či lambda, alebo katalyzátor. Ale inak sa tomu netreba čudovať, ak niečo odíde... väčšina ľudí čo s týmito vecami pracujú, tak hovoria, že katalyzátor má vo väčšine prípadov životnosť 100 - 170 tis. km, lambda nevyhrievaná 50-80, vyhrievaná 100-160... aspoň tak už som to viackrát počul a čítal... a samozrejme je tu aj pár vecí, ktoré dokážu odpáliť aj novú lambdu alebo katalyzátor....
Re: Punto 1,1 a EK
V prvom rade skús auto poriadne prebehnúť a riadne zahriať aby aj výfuk sa riadne zohrial a aby ho riadne prefúklo a potom skús znova emisnú ! Ak jazdíš na spotrebu alebo ak to moc nenahánaš poprípade ak jazdíš krátke trasy tak sa to nejak zanesie a nemá to tie správne emisie . Mne to poradil človek čo robil emisné a fungovalo to vždy pokial na aute už fakt nebolo niečo v háji !!jookas píše:Tatko má punto 1,1 r.v. 98 a dnes neprešiel emisnou kontrolou, že sú vysoké emisie CO, sviečky a vzduchový filter boli menené ani nie pred pol rokom a pred dvomi dňami bola menená aj stredná a koncová časť výfuku, čím to ešte môže byť, že sú vysoké emisie.
A tak isto pozor na deravý výfuk
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
EK
No caute ked už tak polemizujete o tej emisnej mohli by ste teda aj mne niečo poradiť. Bola som na kontrole ako každý iný prejsť som prešla s tým že mi doporučil aby som dala vymeniť nejaké uhlíky či uhlovodíky , lebo aby som nebola prekvapená ak mi odide katalyzátor. Ked som to spomenula dvom mechanikom tak na mna pozerali že čo tým ten s emisnej myslel, takže ostala som na pochybach, že vlastne neviem ako dalej.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 154
- Registrován: 25 dub 2006, 19:26
- Bydliště: Ml. Boleslav- Doksy
- Kontaktovat uživatele:
Re: EK
Myslel možná aktivní uhlí, ale nechápu proč by se mělo měnit.netpumper píše:No caute ked už tak polemizujete o tej emisnej mohli by ste teda aj mne niečo poradiť. Bola som na kontrole ako každý iný prejsť som prešla s tým že mi doporučil aby som dala vymeniť nejaké uhlíky či uhlovodíky , lebo aby som nebola prekvapená ak mi odide katalyzátor. Ked som to spomenula dvom mechanikom tak na mna pozerali že čo tým ten s emisnej myslel, takže ostala som na pochybach, že vlastne neviem ako dalej.
FIAT PUNTO 1,7TD elx
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní
Lancia Kappa Kombi 2.4i 175koní