Punto I x Seicento
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto I x Seicento
Sháním auto na dojíždění do práce. Byl jsem skoro rozhodnutý pro Seicento, kvůli jeho minimální spotřebě, ale přece jen mě odrazuje jeho bezpečnost a problémy s tekoucí nádrží, které jak to vypadá čekají každé auto. koukal jsem, že zajímavý ceny mají i punta I z posledního roku výroby 1999. Nevíte jakou má papírovou spotřebu motor 1.1 a 1.2 44 kw u Punta I a jak je to v reálu? díky moc za odpovědi
- Reklama
Ahoj mám 1,2 (75k) a spotřeba je 6,2l/100km. 1/3 město a 2/3 periférie.
Slabší Punta na tom budou lépe, obzvláště 1,1 nebo 1,1ED.
Do Seicenta nejde instalovat LPG (zadní převis nemá dostatečnou bezpečnou délku), do Punta je instalace možná a je i schváleno pro hromadnou přestavbu.
Využitelnost Punta je větší, ale hmotnost oproti Seicentu jen o pak kg vyšší. Věci ohledně bezpečnosti, zpracování atd. neuvádím.
Slabší Punta na tom budou lépe, obzvláště 1,1 nebo 1,1ED.
Do Seicenta nejde instalovat LPG (zadní převis nemá dostatečnou bezpečnou délku), do Punta je instalace možná a je i schváleno pro hromadnou přestavbu.
Využitelnost Punta je větší, ale hmotnost oproti Seicentu jen o pak kg vyšší. Věci ohledně bezpečnosti, zpracování atd. neuvádím.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 315
- Registrován: 09 pro 2007, 15:33
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 154
- Registrován: 14 srp 2006, 21:30
- Bydliště: RYCHVALD
- Kontaktovat uživatele:
Máme doma to i to.
Činque "bohužel ve verzi 0,9" rozvod OHV a 3krát uložená klika.I když do práce 3km ve dvou v pohodě.
Motor 1,1 je určitě lepší volba papírově míň žere a má o 15koní víc.
Problém je, že se do kufru na délku nevleze ani populární skládací plastová bedýnka na nákup.Výhoda opravdu levné ND, hlavně v Polsku.
Punto když už teda,tak s motorem 1242ccm.Má Oproti 1,1 otáčkoměr, většinou servo stabilizátory podvozku a okna v elektrice.Jednoznačně nejlepší motorizace je pak 1,2 16V ,ale tu asi nikdo za 30tis neprodá,alespoň já teda ne
Koroze není ani u činque ani u Punt -doma 3 kusy.
Závady, teď zrovna u činque těsnění pod hlavou jinak rok BZ.
Punto mé, kabel ke svíčce,tatíkovo 1,1 před 3 lety taky těsnění pod hlavou.
Jinak spotřebka,brzdy tlumiče oleje jednou výfuk.
Asi tak,než dát za činque třeba 30tis.tak si raději 5tis přidám a koupím Punto.
Činque "bohužel ve verzi 0,9" rozvod OHV a 3krát uložená klika.I když do práce 3km ve dvou v pohodě.
Motor 1,1 je určitě lepší volba papírově míň žere a má o 15koní víc.
Problém je, že se do kufru na délku nevleze ani populární skládací plastová bedýnka na nákup.Výhoda opravdu levné ND, hlavně v Polsku.
Punto když už teda,tak s motorem 1242ccm.Má Oproti 1,1 otáčkoměr, většinou servo stabilizátory podvozku a okna v elektrice.Jednoznačně nejlepší motorizace je pak 1,2 16V ,ale tu asi nikdo za 30tis neprodá,alespoň já teda ne
Koroze není ani u činque ani u Punt -doma 3 kusy.
Závady, teď zrovna u činque těsnění pod hlavou jinak rok BZ.
Punto mé, kabel ke svíčce,tatíkovo 1,1 před 3 lety taky těsnění pod hlavou.
Jinak spotřebka,brzdy tlumiče oleje jednou výfuk.
Asi tak,než dát za činque třeba 30tis.tak si raději 5tis přidám a koupím Punto.
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 315
- Registrován: 09 pro 2007, 15:33
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35