HELP - Po startu nejdou světla,atd -výměna kontaktů spínačky
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 pro 2007, 13:37
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
HELP - Po startu nejdou světla,atd -výměna kontaktů spínačky
Dobrý den,
Prosím o radu. Mam Punto 1,7 TD r.v. 1995 a následující problém. Po nastartování mi občas nefungují přední světla, ventilátor a stěrače. Parkovací světla fungují normálně. Zjistil jsem, že stačí chvíli vexlovat klíčem v zapalování, někdy vypínat a zapínat nebo na klíč zatlačit a pak to funguje. Poslední dobou ale ani tento postup nepomáhá. Taky jsem zjistil, že klíč jde i po nastartování normálně vytáhnout. Myslíte že by stačilo vyměnit vložku zámku nebo v čem by mohl být problém? Díky.
Prosím o radu. Mam Punto 1,7 TD r.v. 1995 a následující problém. Po nastartování mi občas nefungují přední světla, ventilátor a stěrače. Parkovací světla fungují normálně. Zjistil jsem, že stačí chvíli vexlovat klíčem v zapalování, někdy vypínat a zapínat nebo na klíč zatlačit a pak to funguje. Poslední dobou ale ani tento postup nepomáhá. Taky jsem zjistil, že klíč jde i po nastartování normálně vytáhnout. Myslíte že by stačilo vyměnit vložku zámku nebo v čem by mohl být problém? Díky.
- Reklama
Re: HELP - Nejdou světla, ventilátor a stěrače
To že sa ti dá vytiahnuť kľúč znamená že je fakt dosť zodratý a má už toho dosť za sebou! a to že ti nejde elektrika skús pozrieť lektrickú časť spínacej skrinky v akom je stave predpokladám že už to má za sebou skoč na vrakáč a kúp druhu! a s tým klúčom ----len dať spraviť nový a tomu čo ti to bude robiť povedz že starý je zodratý on už vie čo ma spraviť.dabox píše:Dobrý den,
Prosím o radu. Mam Punto 1,7 TD r.v. 1995 a následující problém. Po nastartování mi občas nefungují přední světla, ventilátor a stěrače. Parkovací světla fungují normálně. Zjistil jsem, že stačí chvíli vexlovat klíčem v zapalování, někdy vypínat a zapínat nebo na klíč zatlačit a pak to funguje. Poslední dobou ale ani tento postup nepomáhá. Taky jsem zjistil, že klíč jde i po nastartování normálně vytáhnout. Myslíte že by stačilo vyměnit vložku zámku nebo v čem by mohl být problém? Díky.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
To že ti jde vyndavat klíč během chodu motoru je snad výhoda néé?
Mě to vyhovuje hlavně v zimním období.
Protože když mám ráno ted v zimě jet tak než jedu tak auto na cca 3 minuty nechám nastartovaný,vytáhnu klíč a zamknu sním centrál.
Potom si zajdu si domu ještě pro věci atd. a jedu do krámu si koupit svačinku kde následuje to samé (na 2 minutky když je to studený to nemá cenu ani chcípat)
Tak já jsem v celku rád že mi jde vyndavat během provozu.
Mě to vyhovuje hlavně v zimním období.
Protože když mám ráno ted v zimě jet tak než jedu tak auto na cca 3 minuty nechám nastartovaný,vytáhnu klíč a zamknu sním centrál.
Potom si zajdu si domu ještě pro věci atd. a jedu do krámu si koupit svačinku kde následuje to samé (na 2 minutky když je to studený to nemá cenu ani chcípat)
Tak já jsem v celku rád že mi jde vyndavat během provozu.
Naposledy upravil(a) FANDAK dne 11 pro 2007, 18:25, celkem upraveno 1 x.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Ehm, ze by se v navodu pro nafty psalo neco jineho? Ja se teda docetl, ze mas nastartovat a hned vyjet, jen dokud se motor nezahreje, tak se nema tocit do vysokych otacek a ze se NEDOPORUCUJE nechavat bezet studeny motor na prazdno, jak to ma spousta lidi ve zvyku . Fakt to v tom navodu je
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Sundas ten dekl, odpojis konektory ze spinacky, sundas z toho takovou prevlecnou plastovou pojistku (lze to jenom podebrat zboku sroubovakem takovy dve packy), no a potom ten orech ze spinacky lehce vypacis sroubovakem. Opatrne pomalu z obou stran to podebirej. Je to tam jenom nacvakly. Sezen si na vrakacu jinej funkcni a nacvakni ho tam. Pozor, je potreba dodrzet polohu, ale to uvidis. Je to jednoduchy.
Hustokrutost