HELP - punto neakceleruje

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

mif
Začátečník
Příspěvky: 34
Registrován: 06 říj 2005, 22:36
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

HELP - punto neakceleruje

Příspěvek od mif »

Ahoj, mám punto 1.2 r.v.97 a problém asi se vstřikováním. Když jedu a šlapu lehce na plyn, je vše OK, auto jede po rovině v pohodě, jakmile však přišlápnu plyn, dusí se. Mám problém se rozjet do kopce, předjíždět je taky problém. Na volnoběh OK. Když na neutrál pomalu přidávám plyn - OK, když ho zmáčknu prudce nejdřív se zadusí, skoro chcípne a pak teprve přidá. Palivovej filtr jsem už měnil, lambdu jsem zkoušel odpojit a pořád stejný. Nevíte někdo co by to mohlo být? Mohly by to dělat svíčky? Nejsou zrovna nejnovější. Chtěl bych zkusit nejdřív najít chybu sám, než to dám za těžký prachy do Fiatu :-(
(jo a žere to tak 12-15litrů)
Naposledy upravil(a) mif dne 24 lis 2007, 19:26, celkem upraveno 1 x.
Fiat Punto 60sx
Reklama
 

Thor
Fiaťák
Příspěvky: 103
Registrován: 05 lis 2007, 12:19
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Thor »

Sviečkami by to mohlo byť, viem že niekto mal podobný problém a výmenou sviečok za nové sa to vyriešilo. Ale kľudne môže byť problém aj inde.
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Tohle sem měl přesně já.A svíčky byly nový,ale měly moc velkou mezeru mezi elektrodama.Sklepal sem je a je vše v poho
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od liborko »

taky mi to haprovalo tak jsem koupil nové tříelektrodové Brisky extra DR15TC a spokojenost
Mila
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 27 bře 2007, 17:27

Příspěvek od Mila »

Může to být cokoliv . Těma svíčkama bych začal, ale může to býl nějaky podtlak nebo lambda sonda.
mif
Začátečník
Příspěvky: 34
Registrován: 06 říj 2005, 22:36
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mif »

Tak svíčky to nejsou, koukal jsem na rozvody, jestli to nepřeskočilo o zub a taky dobrý. Lambdu jsem odpojil, na půl hodiny jsem odpojil baterku a zkusil jezdit bez lambdy - pořád stejný. Palivovej a vzduchovej filtr je ok. Všechny hadičky jsem zkontroloval, nikde jsem díru nenašel. Dneska jsem koukal pod ten plastovej kryt se vzduchovým filtrem a vstřikovací jednotka je nějaká černě očouzená a když jsem zkoušel prudce přidávat plyn na neutrál, tak mi z tý vstřik. jednotky blesklo a začoudilo a málem chcíplo. Když přidávám pomalu plyn, normálně se to vytočí, tak nevim :-( . Kabely ke svíčkám vypadaj taky OK a cívky dávaj všechny.
Fiat Punto 60sx
Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

To vypadá na snímač horní úvrati když to hodilo jiskru do sání.
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
mif
Začátečník
Příspěvky: 34
Registrován: 06 říj 2005, 22:36
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mif »

Pun-to píše:To vypadá na snímač horní úvrati když to hodilo jiskru do sání.
Zkusim ho změřit, ale to už by bylo za 2,5 roku co Punťu mám podruhý. (koupil jsem jetej, tak je to možný)
Poprvý to dělalo to, že auto najednou chcíplo a šlo nastartovat tak po půl hodině. (Samozřejmě, že chcíplo vždy na nějaký rušný křižovatce) :-)

TAKŽE PROMĚŘENO, 655 OHMŮ, PŘI TEPLOTĚ VENKU TAK 3 STUPNĚ, ALE MOTOR TEPLEJ. TO BY MOHLO BÝT V POŘÁDKU KDYŽ MÁ MÍT PŘI 20 STUPNÍCH 670 OHMŮ.

Závada bude jinde. Když jen tak malinko lechtám plyn (tak max. 1cm) jede to normálně, ale max. porovině. Kopec je problém co jsem dřív jel na5, dneska jedu za3. Nemůže to být ten potenciometr škrtící klapky?
Fiat Punto 60sx
mif
Začátečník
Příspěvky: 34
Registrován: 06 říj 2005, 22:36
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

diagnostika

Příspěvek od mif »

Tak dneska proběhla diagnostika - výsledek nic, žádná závada :-(
Doporučili mi vyčistit palivový potrubí, nebo že může být ucpanej výfuk.
Dneska jsem to zkoušel vytočit na max. a do kopečka na 3 to jelo 100km/h. Když to držim ve velkých otáčkách, jede to, jak chci z malých otáček prudce zrychlit, tak to prostě nejede - dusí se. HELP PLS
Fiat Punto 60sx
JohnnyBOSS

Příspěvek od JohnnyBOSS »

kdybych chtěl být vtipnej, tak bych řekl, že to bude chudá směs v levejch válcích :D
A co palivovy čerpadlo? máš tam správnej benzín? :lol: to by zas nevysvětlilo tu spotřebu...
mif
Začátečník
Příspěvky: 34
Registrován: 06 říj 2005, 22:36
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mif »

No správnej benzín tam snad mám. Je pravda, že jsem vzal jeden den večer za 1000 Kč benzín a někdy druhej den se to objevilo. A ta zvýšená spotřeba by mohla být tim, že to co jsem dřív vyjel vpohodě na 5, teď jedu na 3 s problémama. Bral jsem benzín na PAP OILu, tak nvim. Co ten ucpanej výfuk? To by asi pak nešlo vytočit na trojku do 100km/h co :roll:
Fiat Punto 60sx
havros
Fiaťák
Příspěvky: 82
Registrován: 15 srp 2007, 12:02
Bydliště: Litoměřice, Ústí n/L

Příspěvek od havros »

Ono to možná bude i tím benzínem..
Přístí várku vezmi třeba na Shellce a uvidíš :wink:
Admin SE-tuning.cz
Bylo:
Punto 1,1i (55s) r.v. 98, 3dv. hatchback
Nyní:
Hyundai i30 Made in CZ 1,4 80kW, Indigo Blue
mif
Začátečník
Příspěvky: 34
Registrován: 06 říj 2005, 22:36
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mif »

No kdyby to bylo benzínem, tak se asi picnu. Už jsem vyhodil prachy za diagnostiku. Zejtra to vyjezdim a dám tam beňo ze shellyny. Stane se něco, když tam nakopu Shell V-Power?
Fiat Punto 60sx
havros
Fiaťák
Příspěvky: 82
Registrován: 15 srp 2007, 12:02
Bydliště: Litoměřice, Ústí n/L

Příspěvek od havros »

Vyčistíš motor a možná to pojede o půl koníka silněji :lol:
Hlavně tam dej 95 oktanový, ne 100 :wink:
Admin SE-tuning.cz
Bylo:
Punto 1,1i (55s) r.v. 98, 3dv. hatchback
Nyní:
Hyundai i30 Made in CZ 1,4 80kW, Indigo Blue
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

A je to tady znova :evil:
Panebože už se na ten 100oktanák vyserte s takovejma motorama je to ůplně na nic :!: :!: :!:

Možná tak do těch silnech 16ventilů a do 1,4 GT tak tam jo ale né do 55 nebo 60 konovky :lol: :wink:
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“