Imobilizer
Moderátor: peta.smolik
-
- Začátečník
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21 kvě 2006, 23:29
- Bydliště: Jedovnice
- Kontaktovat uživatele:
Imobilizer
Nedávno jsem koupil manželce starší Seicento. Prodejce mi tvrdil, že je tam i imobilizér, ale to je tak asi vše co mi k tomu řek. Když oddělám čelní panel rádia, tak tam bliká nějaká červená dioda. K autu jsem dostal tři klíče 2 x modrý, 1 x červený. Poradí mi někdo, jak imobilizér funguje, ja se aktivuje ( vypne ), na co jsou dva druhy klíčů. A co by se stalo, kdybych vyměnil rádio. Dík za radu
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
Japonsky nebo francouzsky, vyjde to asi nastejno . V návodu na použití je cosi, že např. po odpojení baterie je nutno zadat kod . Několikrát před výměnou sahary jsem vytahal všechny pojistky a postupně zandal zpět.
Nedávno jsem měnil baterii.
Nikdy to po mě žádný kod nechtělo. Kartičku elektronic code a mechanical code mám v kapse u malého techničáku. Na oné kartě je napsáno, že se némá" im fahrzeug liegenlassen".
Pokud někde bliká další kontrolka asi bylo vozidlo doplněno nadstandartním zabezpečovacím zařízením.
Nedávno jsem měnil baterii.
Nikdy to po mě žádný kod nechtělo. Kartičku elektronic code a mechanical code mám v kapse u malého techničáku. Na oné kartě je napsáno, že se némá" im fahrzeug liegenlassen".
Pokud někde bliká další kontrolka asi bylo vozidlo doplněno nadstandartním zabezpečovacím zařízením.
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11 srp 2006, 16:00
Re: Imobilizer
Tak že takhle: Jednotka imobilizeru je zabudovaná v autě, odblokovávají to čipy umístěné v klíčích. Je to bezdrátové a jde to nastarovat jen když je klíč poblíž nebo přímo ve spínací skříňce. Červený klíč je servisní, novější modely už ho nemají, místo toho je code karta. Červená dioda na rádiu s tím nemá nic společného, jde jen o jakousi optickou signalizaci, že je rádio chráněné sundaným panelem. Rádio lze bez obav vyměnit, nic se s autem nestane.Robin píše:Nedávno jsem koupil manželce starší Seicento. Prodejce mi tvrdil, že je tam i imobilizér, ale to je tak asi vše co mi k tomu řek. Když oddělám čelní panel rádia, tak tam bliká nějaká červená dioda. K autu jsem dostal tři klíče 2 x modrý, 1 x červený. Poradí mi někdo, jak imobilizér funguje, ja se aktivuje ( vypne ), na co jsou dva druhy klíčů. A co by se stalo, kdybych vyměnil rádio. Dík za radu
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách
Re: Imobilizer
Nechci zakládat nové téma tak to napíšu tady,jelikož mi dnes neustále začlo pálit pojistku palivového čerpadla nejspíš z důvodu špatného relátka,tak jsem se v tom začal vrtat a chtěl jsem to opravit,v místě relátka jsem neopatrně dloubnul šroubovákem až jsem to zkratnul a od té doby při zapnutí klíčku mi rychle bliká kontrolka imobilizéru code (což nechápu jakou spojitost má relátko čerpadla a imobilizér ) ještě jsem se s tím nesetkal,věděl by někdo v čem může být problém?
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Imobilizer
Spojitost to ma pravdepodobne v tom ze imo odpojuje pal. cerpadlo. Tzn. pokud odemykas jinym klicem a imo si z nej nenacte kod zablokuje pal. cerp.
šPunto mk2a 3dv 1,2 8V - eX
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V
Audi A3 8p 3dv 1.6 16V