HELP - Servo Punto II:poruchy,soucasti,kontrolka.....
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Posilovač
No já mám taky ten problém. Vypne mi posilovač, když je chladno a je studené auto. Pod volantem je slyšet zvuk podobný křesání kamínků. Nevím, co s tím. Když jdu do servisu, tak se to nikdy nesekne, takže mi s tím nedokážou nic udělat. Dneka se mi sekal posilovač víc, než jindy v chladných měsících. Studovala jsem to trochu na netu a někde píšou, že může být nedostatek kapaliny. Známej, co je přes auta mi zase řekl, že to chce vyměnit celej posilovač. Tak nevím, čím to může být. Ale děsně mě to rozčiluje.
- Reklama
Mám Fiat Punto ELX, II.generace, r.v. 1999.
Jedná se o to, že když je chladno a auto je studené, tak vypadne posilovač řízení. Někdy musím volant vytočit celý doleva nebo na druhou stranu. Někdy stačí jen slabé otočení volantu. Volant sebou škubne a rozsvítí se kontrolka posilovače řížení a už musím těžce točit volantem. Stačí, když vypnu motor a znovu zapnu, ale při další otočení volantu je to to samé. Stává se to jen opravdu jen, když je venku opravdu zima. V létě se mi to nestává.
Snad jsem to dobře popsala.
Jedná se o to, že když je chladno a auto je studené, tak vypadne posilovač řízení. Někdy musím volant vytočit celý doleva nebo na druhou stranu. Někdy stačí jen slabé otočení volantu. Volant sebou škubne a rozsvítí se kontrolka posilovače řížení a už musím těžce točit volantem. Stačí, když vypnu motor a znovu zapnu, ale při další otočení volantu je to to samé. Stává se to jen opravdu jen, když je venku opravdu zima. V létě se mi to nestává.
Snad jsem to dobře popsala.
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1765
- Registrován: 05 dub 2007, 09:31
- Bydliště: Zvolen, SK
- Kontaktovat uživatele:
Ved ale ked sa ti rozsvieti kontrolka, tak by mal ist lahsie ten volant, nie? Vyzera, ako keby tam bol nejaky studeny spoj v motorceku. Osobne by som ho asi najskor skusil dat niekomu opravit, ako by som ho dal menit. Menit ti to budu chciet len ako cele riadenie, a to je palka ako svina..
A v tomto pripade plati teda to, ze MK2 NEMA ziadnu kvapalinu v serve, servo je elektricke, nikde sa nic nedolieva
A v tomto pripade plati teda to, ze MK2 NEMA ziadnu kvapalinu v serve, servo je elektricke, nikde sa nic nedolieva
Punto MK2 1.2 8V ELX
Právě, že když svítí kontrolka, tak je posilovač nefunkční.
Snaha o opravu tu byla, ale v klasických servisek elektronice nerozumí a ve Fiatu v Příbrami na mě koukali, jak na debila. A tam už bych si stejně nenechala nic udělat, ani vyměnit kolo. Díky jejich instalaci defendlocku mám už navždy zničený řazení. Dokonce jsem nemohla jeden čas zařadit zpátečku. To jsem tak jela a dělala cirkus, ale servisák se ke mě choval arogantně. No jo, když jde s autem ženská, tak se k ní někde prostě chovají, jak k blbý huse
Přemýšlím, že s Punťou zajedu do servisu do Kladna. Ne, že bych to měla nějak blízko, ale co se dá dělat. Pokud s tím nic jinýho nejde. A ten posilovač mě fakt vytáčí.
Snaha o opravu tu byla, ale v klasických servisek elektronice nerozumí a ve Fiatu v Příbrami na mě koukali, jak na debila. A tam už bych si stejně nenechala nic udělat, ani vyměnit kolo. Díky jejich instalaci defendlocku mám už navždy zničený řazení. Dokonce jsem nemohla jeden čas zařadit zpátečku. To jsem tak jela a dělala cirkus, ale servisák se ke mě choval arogantně. No jo, když jde s autem ženská, tak se k ní někde prostě chovají, jak k blbý huse
Přemýšlím, že s Punťou zajedu do servisu do Kladna. Ne, že bych to měla nějak blízko, ale co se dá dělat. Pokud s tím nic jinýho nejde. A ten posilovač mě fakt vytáčí.
Když se mi rozsvítí kontrolka na nefunkčí posilovač, tak tlačítko na City vůbec nefunguje. Nejde zapnout. Jinak City vůbec nepoužívám.
Dneska mi odepsali z jednoho servisu toto: Podle Vašeho popisu závady je možno určení závady rozšířit nejen na servořízení, ale i na problém s horním uložením předních tlumičů nebo opotřebení kloubů poloos.
Navrhuji důkladnou prohlídku přední nápravy a řízení.
Co se týká cenové relace posilovače řízení, se cena pohybuje
Cca od 6000,- Kč do 11000,- Kč. Záleží na tom jaký typ
Je namontován ve vašem vozidle.
No a dneska mi známej, co má servis dal číslo na jednoho člověka, kterej se zabývá přímo autoelektrikou, tak mu zítra zkusím zavolat a uvidím. Podle toho, co mi řekne se rozhodnu, jestli do auta investovat nebo pořídit nový. Samozřejmě zase Punťu, je to mazlík
Dneska mi odepsali z jednoho servisu toto: Podle Vašeho popisu závady je možno určení závady rozšířit nejen na servořízení, ale i na problém s horním uložením předních tlumičů nebo opotřebení kloubů poloos.
Navrhuji důkladnou prohlídku přední nápravy a řízení.
Co se týká cenové relace posilovače řízení, se cena pohybuje
Cca od 6000,- Kč do 11000,- Kč. Záleží na tom jaký typ
Je namontován ve vašem vozidle.
No a dneska mi známej, co má servis dal číslo na jednoho člověka, kterej se zabývá přímo autoelektrikou, tak mu zítra zkusím zavolat a uvidím. Podle toho, co mi řekne se rozhodnu, jestli do auta investovat nebo pořídit nový. Samozřejmě zase Punťu, je to mazlík
To ani ne. Já jen, že mě to všera ráno pořádně naštvalo. Nemohla jsem se vůbec vytočit na pitomym nájezdu, kde mi to normálně problémy nedělá, ale jak vypadl posilovač, tak jsem byla v háji. Vůbec mi ten volant nešlo utáhnout.
Ale to mě naštve každou zimu. Loni na to táta koukal, a nic nevykoukal. Tak jsem se prostě teď jen v autorizovaných servisech informovala, kde by mohl být kámen úrazu.
Koupě něčeho novýho nebo dokonce novýho auta řadím až na poslední místo. Předně na to nechám kouknout toho elektrikáře a uvidím.
Mám svoje autíčko natolik ráda, že bych o něj nerada přišla. Snad si nebudete myslet, že jsem blázen
Jinak moc děkuju za všechny rady
Ale to mě naštve každou zimu. Loni na to táta koukal, a nic nevykoukal. Tak jsem se prostě teď jen v autorizovaných servisech informovala, kde by mohl být kámen úrazu.
Koupě něčeho novýho nebo dokonce novýho auta řadím až na poslední místo. Předně na to nechám kouknout toho elektrikáře a uvidím.
Mám svoje autíčko natolik ráda, že bych o něj nerada přišla. Snad si nebudete myslet, že jsem blázen
Jinak moc děkuju za všechny rady
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 59
- Registrován: 21 srp 2007, 17:45
- Bydliště: Veľký Krtíš SR
- Kontaktovat uživatele:
Ja som mal problém v relátkach ktoré sa nachádzajú priamo v elektromotore. Jedno relé mi nespínalo, tak som ho rozobral, vyčistil a chodí mi to už 5 mesiacov. Hľadal som aj nové relé ale zatiaľ bez úspechu. Skús to dať rozobrať nejakému elektr.[/img]
Návod ako to demontovať nájdeš tu: http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/mon ... p_mk2.html
Arrow79: Děkuju. Určitě dám vědět.
A když uý mluvíš o těch kontrolkách. Tak mi asi rok a půl svítí kontrola žárovky. Jako, že mi nesvítí nějaký světlo, přitom všechny svítí. Všechno jsme prošli, kontakty, relátka, pojistky a nic, svítí to pořád. Ale to je taková blbůstka na kterou už jsem si zvykla. Jako na to, že má to moje zlobivý autíčko někdy období, že žere žárovky. Táta je vyučenej elektrikář, tak to proměřoval a všechno v pohodě. Tak nevím.
Autíčko asi chce, aby se mu dávala větší pozornost
Jinak jsem s Punťou moc moc spokojená a neměnila bych.
A když uý mluvíš o těch kontrolkách. Tak mi asi rok a půl svítí kontrola žárovky. Jako, že mi nesvítí nějaký světlo, přitom všechny svítí. Všechno jsme prošli, kontakty, relátka, pojistky a nic, svítí to pořád. Ale to je taková blbůstka na kterou už jsem si zvykla. Jako na to, že má to moje zlobivý autíčko někdy období, že žere žárovky. Táta je vyučenej elektrikář, tak to proměřoval a všechno v pohodě. Tak nevím.
Autíčko asi chce, aby se mu dávala větší pozornost
Jinak jsem s Punťou moc moc spokojená a neměnila bych.