DISKUZE - Punto 55S 1.1 kolik z nej mackate?
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
ja z toho meho puntika 160km/h ,ale ta spotreba je strasna
1,2 8v 2000 moje vozidlo http://www.puntotuning.eu/fans/082-kozel/
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 647
- Registrován: 30 dub 2007, 10:44
- Bydliště: Tři Dvory
- Kontaktovat uživatele:
Káca je specialistaKaty píše:stejne nechapu jak to dela pac ma jeste k tomu nohu jak "papir"Vencapunto píše:Načipovaný vořezávátko to se vyplatí
a pak taky ta jeho nulova spotreba... kdovi co v tom worezavatku ma za mötor
jsem nejvic pratelskej clovek na svete a hafo mocinky mega moc se seznamim s nakejma coool lidickama, tak mi klidne pisnete papky
Tachometer býva už od výroby nastavený tak, že ukazuje o niečo viac ako v skutočnosti auto ide. Odchyľka nebýva veľká (ak je všetko v dobrom stave, niekde som čítal vraj okolo +4%) ale pri maximálke to už je nepresnosť nie zanedbateľná. A samozrejme záleží na obutí auta a prípadne aj podmienkach, napríklad vonkajšej teplote a stave auta. Ja som s našim Puntom I 1.1 išiel najviac podľa tachometra na rovinke pri troch ľuďoch 164 a raz som skúšal z kopca, tam to už skočilo za 170 ale nechcel som ho viac trápiť. Ale tiež by ma zaujímala odchylka akú v skutočnosti mám, lebo moju Mareu 1.8 som raz skúsil, 190 ručička dosiahla poľahky s pomerne veľkou rezervou otáčok, takže predpokladám, že keby som nebol ubral, tak tých 210 určite skočí, pritom v papieroch je myslím 195 maximálka.. tak neviem či tá odchyľka nebude predsalen už dosť podstatná Ale nejak ma to netrápi, s Puntom sa aj tak radšej vybláznim v nejakých pekných zákrutách, to je omnoho zábavnejšie a zložitejšie, držať stlačený plyn na rovinke vie každý....
Já to rozjel z kopečka na 140 a pod kopečkem jsem to na rovince vytáhl až na 160. a to jsem měl plny auto lidi:) Ale vic to asi už nepojede, protože už jsem tam měl šestku a točilo to skoro 6000... a kousek za 6000 už je omezovač. nemohl jsem to dál zkoušet, protože už jsem vjížděl do města a přešvihnout maximalku o 110km/h už je dost no
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Z mýho Punta se mě podařilo dostat ve čtyřech lidech + bagáž 175 km/h dle tachometru.Bylo to na dálnici z mírnýho kopce a šlo by to ještě dál.Jinak jsem ten řidič co celkem běžně dráždí omezovač, takže na dvojku Fič zvládne 105 km/h a na trojku necelejch 150 km/h- dle tacho, těsně před zásahem omezovače(asi 6800 - 6900 ot.min.)
JuraJ Mk2 1.2 16V
- ultraknyst
- Znalec
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 srp 2007, 08:49
- Bydliště: MŽ
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 253
- Registrován: 30 dub 2007, 21:17
- Bydliště: Košice - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Ako sú odstupňované tie 6-st. prevodovky? Po koľko sa dajú točiť jednotlivé kvalty?JohnnyBOSS píše:Já to rozjel z kopečka na 140 a pod kopečkem jsem to na rovince vytáhl až na 160. a to jsem měl plny auto lidi:) Ale vic to asi už nepojede, protože už jsem tam měl šestku a točilo to skoro 6000... a kousek za 6000 už je omezovač. nemohl jsem to dál zkoušet, protože už jsem vjížděl do města a přešvihnout maximalku o 110km/h už je dost no
Ja čo mám odskúšané, tak od najnižšieho idú po 45, 80, 120, 160 a 5-ka obmedzovač jedine na dviháku
No kolik to jede na jednotlivý kvalty jsem samozřejmě zkoušel, ale ne umyslně, takže si to nepamatuju. Ale myslim, že na 1 tak 35, na dvojku možna 70, na trojku možna aji to kilčo, na čtverku tak 130 asi a pak už nevim, nemam dalnični znamku ale těch 160 na šestku je už taky skoro na omezovačuSemo píše:Ako sú odstupňované tie 6-st. prevodovky? Po koľko sa dajú točiť jednotlivé kvalty?JohnnyBOSS píše:Já to rozjel z kopečka na 140 a pod kopečkem jsem to na rovince vytáhl až na 160. a to jsem měl plny auto lidi:) Ale vic to asi už nepojede, protože už jsem tam měl šestku a točilo to skoro 6000... a kousek za 6000 už je omezovač. nemohl jsem to dál zkoušet, protože už jsem vjížděl do města a přešvihnout maximalku o 110km/h už je dost no
Ja čo mám odskúšané, tak od najnižšieho idú po 45, 80, 120, 160 a 5-ka obmedzovač jedine na dviháku
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 253
- Registrován: 30 dub 2007, 21:17
- Bydliště: Košice - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Skús niekedy a daj vedieťJohnnyBOSS píše:No kolik to jede na jednotlivý kvalty jsem samozřejmě zkoušel, ale ne umyslně, takže si to nepamatuju. Ale myslim, že na 1 tak 35, na dvojku možna 70, na trojku možna aji to kilčo, na čtverku tak 130 asi a pak už nevim, nemam dalnični znamku ale těch 160 na šestku je už taky skoro na omezovačuSemo píše:Ako sú odstupňované tie 6-st. prevodovky? Po koľko sa dajú točiť jednotlivé kvalty?JohnnyBOSS píše:Já to rozjel z kopečka na 140 a pod kopečkem jsem to na rovince vytáhl až na 160. a to jsem měl plny auto lidi:) Ale vic to asi už nepojede, protože už jsem tam měl šestku a točilo to skoro 6000... a kousek za 6000 už je omezovač. nemohl jsem to dál zkoušet, protože už jsem vjížděl do města a přešvihnout maximalku o 110km/h už je dost no
Ja čo mám odskúšané, tak od najnižšieho idú po 45, 80, 120, 160 a 5-ka obmedzovač jedine na dviháku
Taká skriňa by sa mi zišla na slalomy
jj zkusim:) ja většinou na rychlost moc nekoukam, když jedu až do omezovač No na slalomy by to bylo asi fajn:)Semo píše:Skús niekedy a daj vedieťJohnnyBOSS píše:No kolik to jede na jednotlivý kvalty jsem samozřejmě zkoušel, ale ne umyslně, takže si to nepamatuju. Ale myslim, že na 1 tak 35, na dvojku možna 70, na trojku možna aji to kilčo, na čtverku tak 130 asi a pak už nevim, nemam dalnični znamku ale těch 160 na šestku je už taky skoro na omezovačuSemo píše: Ako sú odstupňované tie 6-st. prevodovky? Po koľko sa dajú točiť jednotlivé kvalty?
Ja čo mám odskúšané, tak od najnižšieho idú po 45, 80, 120, 160 a 5-ka obmedzovač jedine na dviháku
Taká skriňa by sa mi zišla na slalomy