něco kolem 700kg..s tím řidičem tak 800..nikdo tomu nechce věřit jak to jede..do zatáček mi dal jak nic..sesekal i mondeo st... ono záleží o řidičovi..a kdo zná Zemiho tak ví co je zač..má to eibach podvozek..jede to driftem po 3 kolech tam kde mě to letí ven...(mám ale blbý gumy)..motor je série..někdy natočíme nějaký video jak to jede zatáčku driftem..to nikdo neviděl ještěhavros píše:675-727 kg
DISKUZE - výkony jiných aut, zkušenosti,zážitky
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno
- Reklama
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
až něco mít budu tak pošlu..ale nyní je bez papírů takže nevím kdy to bude..žere mu to kolem 9 a to jede třeba 300km pořád v omezovači... divím se že to auto drží..prostě fiat je fiat..hlavně na jaře co tam bude za motor..to bude masssaaaakkkkrrrrrJohnnyBOSS píše:zemi je taky z DF, že? taky myslim znám a kolik mu to žere? no nějaky kvalitni video by se hodilo
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
To už snad není pojízdná rakev ale rovnou trest smrti takový koně v tak lehkým autěMIKI-GT píše:řeknu jen činqve v-tech 160-180hpJohnnyBOSS píše:wow a co plánuje na jaře? a papiry už nema proč?
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
I já se přidám. Asi dva roky jsem jezdil v Puntu 1,2 16V, nějakých 63kW. Autíčko celkem pěkně táhlo, nebylo problém s ním jet na dálnici stále 160. Taky jsem si říkal, jak nemám výkonný auto......., že v klidu předjedu i TDi taky, že se mi to párkrát podařilo. Jenže to bylo malé autíčko a jakoukoliv větší věc jsem musel dávat na sedadla. Takže jsem něco našetřil a přišla Fabie 1,4TDi kombík, nějakých 50kW. Můžu tedy objektivně srovnávat. Ikdyž je fabia papírově slabší, je objektivně mnohem silnější než punto. Nepočítám do hodnocení zátah turba a to že je fabia těžší. Teď už vím, že když jsem předjížděl nějakou tu fabku, oktávku v TDi, že to jen řidič lechtal a hrál si se mnou. Tak já si teď hraju i jinými, do 100 jim nechávám naději a pak frnk roztočí se turbo a papa
Ne, že mě budete pomlouvat, že jsem utekl ke škodovkám.
Ne, že mě budete pomlouvat, že jsem utekl ke škodovkám.
- MIKI-GT
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 233
- Registrován: 03 srp 2007, 13:21
- Bydliště: garáž
- Kontaktovat uživatele:
proč všichni srovnávaj kw....... fábie není slabší auto..porovnej krouťák a jeho křivku...zjistíš opakjirka píše:I já se přidám. Asi dva roky jsem jezdil v Puntu 1,2 16V, nějakých 63kW. Autíčko celkem pěkně táhlo, nebylo problém s ním jet na dálnici stále 160. Taky jsem si říkal, jak nemám výkonný auto......., že v klidu předjedu i TDi taky, že se mi to párkrát podařilo. Jenže to bylo malé autíčko a jakoukoliv větší věc jsem musel dávat na sedadla. Takže jsem něco našetřil a přišla Fabie 1,4TDi kombík, nějakých 50kW. Můžu tedy objektivně srovnávat. Ikdyž je fabia papírově slabší, je objektivně mnohem silnější než punto. Nepočítám do hodnocení zátah turba a to že je fabia těžší. Teď už vím, že když jsem předjížděl nějakou tu fabku, oktávku v TDi, že to jen řidič lechtal a hrál si se mnou. Tak já si teď hraju i jinými, do 100 jim nechávám naději a pak frnk roztočí se turbo a papa
Ne, že mě budete pomlouvat, že jsem utekl ke škodovkám.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Punto GT - prodáno
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
je mi líto, ale má pravdu. máti má ten samej model-fabia combi 1.4TDi a jede to jak pes. Že tomu chybí jeden válec je hnuj, v nizkejch otáčkách se to třepe, ale ten obrovskej zátah to aspon u mě vykompenzuje. Jeli jsme s tim z chorvatska brzo ráno po dálnici, jednou za 10 minut jsme potkali jedno auto, takže se dalo jet celkem rychle-tempomat mati nastavila na 190 a jeli jsme tak asi 100km v kuse A spotřebu to má taky brutálně nízkou. Já teda fanda škodovek nejsem, ale tenhle motor se celkem povedl. tu 1.2HTP komentovat ani nebudu, to je hotovo....
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Nevim,ale nekompletní motor asi moc nevydrží.
Měl sem možnost jet s novou fabkou 1,2htp(hovno to pojede) a musim říct že na to že je to funglovka tak mě to hodně zklamalo.
1.Totálně plastovej introš,kterej za 20t.kilometrů vrže
2.Nepohodlný sedačky
3.Skoromotor 1,2htp.Sice tahá docela dobře,ale ne moc dlouho a docela řve
4.Celkovej dojem asi jako z favoritu
První fabka podle mího názoru je 100x povedenější auto než tenhle krám
Měl sem možnost jet s novou fabkou 1,2htp(hovno to pojede) a musim říct že na to že je to funglovka tak mě to hodně zklamalo.
1.Totálně plastovej introš,kterej za 20t.kilometrů vrže
2.Nepohodlný sedačky
3.Skoromotor 1,2htp.Sice tahá docela dobře,ale ne moc dlouho a docela řve
4.Celkovej dojem asi jako z favoritu
První fabka podle mího názoru je 100x povedenější auto než tenhle krám
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Very Weird
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele: