DOKUMENTACE: Ztracená servisní knížka

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
fefe38
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 23 říj 2007, 19:04

DOKUMENTACE: Ztracená servisní knížka

Příspěvek od fefe38 »

Prosim o radu: kupil som si 1. auto FIAT PANDA a stratili mi servisnu knizku. Nie su mi ochotni mi vystavit novu a tvrdia, ze pada aj zaruka nakolko nie je servisna knizka.
Poradte mi prosim, kde sa da zohnat nahradna alebo kto by za poplatok poskytol novu servisnu knizku.

DIK
Reklama
 

Uživatelský avatar
HoviXXX
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 03 bře 2007, 22:03
Bydliště: Czech Budweis
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HoviXXX »

No ale nepíšeš přesně kdo ti jí ztratil,to je podstatné!!!
fefe38
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 23 říj 2007, 19:04

Příspěvek od fefe38 »

predajca ju stratil
Uživatelský avatar
HoviXXX
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 03 bře 2007, 22:03
Bydliště: Czech Budweis
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HoviXXX »

Jo takže to nebylo nové auto! Já jen taky někdy se to dělá když se auto atočí nebo nějaká levárna,tak se pak tvrdí že se servisní knížka ztratila,ale to třeba neni tvuj případ. Jinak sehnat by se dala z jinýho auta,koupit,ale to podle mě nemá cenu. Jinak pokud to chodilo na pravidelné prohlídky do servisu,to se dá ve Fiatu zjistit,maj tam o každym jejich autě záznam všech prací a tak.
fefe38
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 23 říj 2007, 19:04

Příspěvek od fefe38 »

to je fungl nove auto, a je spisana aj reklamacia o tom, ze predajca stratil servinsnu knizku a tvrdi,ze nic sa nedeje, ze v pripade potreby ma vytiahne hociktory servis s PC, ale prax je ina.

o ziadnu levaren sa nejedna, na vsetko mam patricne doklady a dotycneho predajcu davam na sud.
Uživatelský avatar
HoviXXX
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 03 bře 2007, 22:03
Bydliště: Czech Budweis
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HoviXXX »

Tak jako pokud by to bylo fungl nové auto z Salonu Fiat jak píšeš,tak bych ho nekoupil,protože tohle podle mě neni normální jednání.
fefe38
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 23 říj 2007, 19:04

Příspěvek od fefe38 »

oni mi to oznamili az po prihlaseni, bol tam manual po AJ, NJ, a SVK ale servisna knizka chybala.
Uživatelský avatar
HoviXXX
Fiaťák
Příspěvky: 68
Registrován: 03 bře 2007, 22:03
Bydliště: Czech Budweis
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HoviXXX »

No stejně,od smlouvy můžeš odstoupit tak jako tak. Rozhodně bych to ale nenechal jen tak,řešil bych to nějak "výš"
fefe38
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 23 říj 2007, 19:04

Příspěvek od fefe38 »

dakujem za radu, budem sa podla nej riadit
peetan
Fiaťák
Příspěvky: 147
Registrován: 04 črc 2007, 10:54
Bydliště: Č.Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peetan »

To tedy nesvědčí o velké solidnosti prodejce a asi bych se co se týká dalších služeb, měl na velkém pozoru. Je to podle mne pouhý administrativní úkon, snad stačí, aby prodejce požádal dovozce FIAT o novou knížku (je to jen přece jen kus papíru, ne ??). Možná, že nebude nová mít nalepený štítek s identifikací vozidla /nevím, zda to tak FIAT taky dělá?/ ale údaje tam samozřejmě může dopsat prodejce. V každém případě bych trval na svém, zváště když je o ztrátě sepsán protokol.
fefe38
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 23 říj 2007, 19:04

Příspěvek od fefe38 »

dakujem za radu, doporucujem vsetkym aby sa vyhli bratislavskym predajcom Fiatu, je to jedna banda po 17. novembri zverejnim, o ktoreho predajcu sa jedna. Dovtedy musim pockat na reklamaciu.
Odpovědět

Zpět na „Panda“