HELP - Topení
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
dělá to když je v autě už dost vlhko. Já to řeším tak, že k tomu pustím klimu ono to pak kondenzuje na klimě a ne na oknech a pak v garáži nechám otevřená okýnka.
Tony56 píše:mam dotaz, ted kdyz je venku tak sychravo a celkem kosa a zapnu si v aute topeni tak se zacnou strasne mlzit okna a nepomuze ani ventylator na plne kule a ze fouka dost je to u punta normalni? mam MK1 1,2 dik za rady
tak ked som to kúpil tak to bol holý základ! je to 1.1 a už tam je všetko okrem klímy a el okien.Tony56 píše:to majco: jakou mas vybavu ze tam neby ten filtr?
jaka byla cena?
Filter aj z držiakom stál 1600sk a výmennú vložku kúpiš už za pár korun
Naposledy upravil(a) majco dne 10 zář 2007, 10:46, celkem upraveno 1 x.
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1765
- Registrován: 05 dub 2007, 09:31
- Bydliště: Zvolen, SK
- Kontaktovat uživatele:
Tony:
No... ten filter by tam zakonite mal byt pokial mas klimu.. a je to jedno aka vybava. Cize ked sa ti zahmlievaju okna, je ten filter uz v tahu. Treba kupit novu vlozku.. je to taka papierova "harmonika" Cena cca 400-600SK (kolega kupoval nedavno, neviem presnu cenu, ale bol drahsi ako na Fabiu).
Jirka:
Okna by sa nemali zahmlievat za ziadnych okolnosti.. ja v Punte filter nemam vobec a nezahmlievaju sa mi okna.. ventilator mam pusteny na okno a nohy a 1. rychlost a bez problemov Skus tiez vymenit ten filter, nemusis pustat klimu
No... ten filter by tam zakonite mal byt pokial mas klimu.. a je to jedno aka vybava. Cize ked sa ti zahmlievaju okna, je ten filter uz v tahu. Treba kupit novu vlozku.. je to taka papierova "harmonika" Cena cca 400-600SK (kolega kupoval nedavno, neviem presnu cenu, ale bol drahsi ako na Fabiu).
Jirka:
Okna by sa nemali zahmlievat za ziadnych okolnosti.. ja v Punte filter nemam vobec a nezahmlievaju sa mi okna.. ventilator mam pusteny na okno a nohy a 1. rychlost a bez problemov Skus tiez vymenit ten filter, nemusis pustat klimu
Cisto iba filter je oznaceny 9.
Punto MK2 1.2 8V ELX
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 217
- Registrován: 14 bře 2006, 10:40
- Bydliště: Palarikovo Okres Nové Zamky
Ak dlho nesedíš v zastavenom aute tak ti musí okamžite odhmlit sklo a inač punto vyhralo za najlepšiu vykurovaciu jednotku oproti iným autám a to dokonca ja v kategoriach výšie aj by som ukazal link na test ale neviem ani ako som to našiel ale to platí pre Mk2 ale Mk1 by malo mat tiež velmi výkonu vykurovaciu jednotku
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 244
- Registrován: 14 led 2007, 15:27
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
a kde bych to mohl dokoupit? fakt by se mi to hodilo, když parkuju pod břízama:)
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
Ja som to kupoval priamo vo Fiate a viem o čom hovoríš parkoval som pred firmou ktorú zateplovali polistyrénom a vtedy ma to dožralo! Ked som zapol vetrák v kabíme tak snežilo dobrých 10 min a to vám poviem bordel riadny!!rozmetal píše:a kde bych to mohl dokoupit? fakt by se mi to hodilo, když parkuju pod břízama:)
Dá sa aj z vrakáča ale to je ako hladať ihlu v kope sena!
stálo ma to presne 1600sk
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
Parkrat sa mi v poslednej dobe stalo ze na niektore stupne rychlosti ventilatora sa prestal ventilator kurenia celkom tocit. Napriklad mi to spravilo na stupni "3" - ten proste nesiel. Dnes mi pre zmenu nesli 1,2,3 a isiel len 4, teda fukanie na plno. Par krat som ho po vypol zapol, no nic. Stale len 4. A zrazu zacali ist aj ostatne. V com by mohol byt problem? Velmi presvedcive to teda na mna nie je.
Bude vadny ten otocny prepinac (mam ten so zapinanim klimy).
Bude vadny ten otocny prepinac (mam ten so zapinanim klimy).
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
Nie prepínač ale odpor v kúrení ktorý určuje otáčky a poloha 4 je na priamo tak tá ti pôjde stále Už nepomôže nič len výmenaygzo píše:Parkrat sa mi v poslednej dobe stalo ze na niektore stupne rychlosti ventilatora sa prestal ventilator kurenia celkom tocit. Napriklad mi to spravilo na stupni "3" - ten proste nesiel. Dnes mi pre zmenu nesli 1,2,3 a isiel len 4, teda fukanie na plno. Par krat som ho po vypol zapol, no nic. Stale len 4. A zrazu zacali ist aj ostatne. V com by mohol byt problem? Velmi presvedcive to teda na mna nie je.
Bude vadny ten otocny prepinac (mam ten so zapinanim klimy).
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 477
- Registrován: 12 úno 2007, 23:29
- Bydliště: Nové Mesto n/V
- Kontaktovat uživatele:
Kde sa nachadza ten odpor? A akym sposobom sa da vymenit? A neposledna vec - kolko to cca stoji?majco píše:Nie prepínač ale odpor v kúrení ktorý určuje otáčky a poloha 4 je na priamo tak tá ti pôjde stále Už nepomôže nič len výmenaygzo píše:Parkrat sa mi v poslednej dobe stalo ze na niektore stupne rychlosti ventilatora sa prestal ventilator kurenia celkom tocit. Napriklad mi to spravilo na stupni "3" - ten proste nesiel. Dnes mi pre zmenu nesli 1,2,3 a isiel len 4, teda fukanie na plno. Par krat som ho po vypol zapol, no nic. Stale len 4. A zrazu zacali ist aj ostatne. V com by mohol byt problem? Velmi presvedcive to teda na mna nie je.
Bude vadny ten otocny prepinac (mam ten so zapinanim klimy).
Edit: teraz ma napadlo este ze predchadzajuci majitel mi veru spominal ze mu tam menili nejaky odpor lebo mu nefungovalo nieco s kurenim. On tvrdil, ze mu povedali, ze sa to tam prehrialo a ze sa tym pokazil. A radil mi aby som nepouzival vnutornu cirkulaciu vzduchu v zime ked je spustene kurenie, lebo ze sa to tam potom moc prehrieva a ten odpor sa pokazi - ze lepsie je pustat vonkajsi vzduch, ze tym sa to tolko neprehreje. Neviem ci je to pravda, mne sa to nejako nezda. To je toto taka bezna zavada ked uz sa mi to teda na aute druhy krat kazi?
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX