Dokážu si doma přetěsnit hlavu motoru?

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

no to mozna tesneni..ale ty guferka budou na dyll.. :roll:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Reklama
 

Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

Do servisu bych nedal ani tříkolku, natož auto. Mám ho totiž rád a nenechám si ho od nějakýho matláka zkurvit. Když to kolem sebe vidím jak vypadaj auta ze servisů tak si všechno dělám radši sám :D .
Vyměnit gufera na ventilech není už taková sranda, protože se musej stáhnout pružiny z ventilů a zase nasadit zpátky a to není zrovna jednoduchý. A po montáži se musej ventily seřídit a na to potřebuješ vymezovací podložky!
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Tak tedy 4 x 350,-kč = 1400,-kč když už budou dělat ty ventily guferka.
Je to moc podle mě odborné práce a za ty prachy se zárukou v servise si myslím že to stojí. :idea: :idea: :idea:
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

myslim si ze to s tou obdornosti prehanis...myslim ze stejne "odborne si s tim poradi jakykoliv automech...v jakemkoliv servisu :roll:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Tak mne ked prdlo tesnenie pod hlavou tak som hlavu demontoval a zaniesol do servisu u nás v Žiline servis len na hlavy válcov - zvárajú praskliny rovnajú pretesnuju a vlastne všetko okolo toho -- a tam mi ju zrovnali pretesnili a nastavili stálo ma to 1200sk a ja som ju len doniesol domov a nasadil na blok a dotiahol . Skrutky som nemenil lebo to bolo prvé rozoberanie motora a nebolo to potrebné. A tiež mám svoje auto rád a preto si robím všetko doma a sám len zložitejšie veci zanesiem nikomu čo tomu naozaj rozunie .Aj dnes v noci som menil predný otoč a ložisko som lisoval u kámoša čo má lis. a všetko ostatné doma sám. :wink: :wink:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Záleží na každým at každý dělá jak myslí.
Jo a každý má možnosti,vzručnost,odbornost či všeobecné hranice někde jinde.
Takže pro někoho to je neůnosné a druhý říká že to je hračka atd..... :idea:
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“