Dokážu si doma přetěsnit hlavu motoru?
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Dokážu si doma přetěsnit hlavu motoru?
Zdravím, mam Punto 75, takže 1.2 8V. Podařilo se mi sehnat kompletní těsnění na hlavu za pár korun, takže teď otázka-mám se do toho sám pouštět? Je možný to zvládnout s průměrně vybavenou garáží? Jediný co si myslim, že by byl problém,že nemam, je momenťák, ale jinak mam imho všechno. Otázkou je, jak je to náročnej úkon pro někoho,kdo to nikdy nedělal? Zatim jsem si na Puntu maximálně tak dělal rozvody, měnil vodní pumpu a termostat....
- Reklama
najskôr 20nm potom 30nm potom 90stup a este raz 90stupnovCarlos píše:Dobře, momenťák bych dokázal někde koupit-furt bych měl nový nářadí, který se bude hodit a navíc to vyjde levnějc než to dávat někomu do servisu. Ale otázkou je, kde seženu všechny ty utahovací momenty?
Hlavne očistiť dosadacie plochy! Vyčistiť a odmstniť hlavové skrutky-závit a tak isto aj v bloku motora!
Toť vsio
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
do toho by som sa nepúštal to daj spraviť max tak guferá na tie vodítka vymeniť to zmákneš sám ale vodítka no neviemCarlos píše:Dodáváte mi optimismu chlapi, teď jsem našel i pěknej návod v tom manuálu z Punto.mysteria.cz Vodítka ventilů taky zvládnu vyměnit? žádnej problém?
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
ideál by bol dať správne podložky podla vôle od vačku medzi zdvihátko alebo si ich správne poukladaj aby si ich nepoprehadzoval! a ked budeš dávať spät vačku tak všetko hlavne poriadne natrieť olejom a nedotahovať ako slonCarlos píše:majco: Spatně jsem se vyjádřil, samozřejmě jsem měl na mysli gufera na vodítka ventilů. Mám tu kompletní těsnící sadu na hlavu, takže bych jí udělal rovnou celou...
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Nechci tě vůbec ovlivnovat ale na 100% bych se já do tohodle nepouštěl,je to jak si psal už dost veliký zásah.
JO a nezapomen na příslový:
NEJSEM TAK BOHATÝ ABYCH SI KUPOVAL LEVNÉ VĚCI--->tak v tvojim případě--->
NEJSEM TAK BOHATÝ ABYCH SI ZPRAVOVAL VŠECHNO SÁM.
JO a nezapomen na příslový:
NEJSEM TAK BOHATÝ ABYCH SI KUPOVAL LEVNÉ VĚCI--->tak v tvojim případě--->
NEJSEM TAK BOHATÝ ABYCH SI ZPRAVOVAL VŠECHNO SÁM.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
tezko rict jak ve fiatu s tim zkusenosti nemam pac vechno delame doma(spojku,tlumice,dokonce i rozvody sem delal...nastavil kliku vacku nahodil remen..sranda ) ale ve skodovce si za hodinu uctjou 750kc.tezko rict kolik hodin si hodi na tohle rek bych ze hodne....kdp bych to nedaval do origo fiatu....bude ti stacit mistni mechanik s dobrou povesti..ten si s tim jiste poradi ........a zamin penez..
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)