DISKUZE - tankovani Shell V-Power
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Vesto
- Znalec
- Příspěvky: 780
- Registrován: 01 črc 2006, 14:57
- Bydliště: SR, Martin
- Kontaktovat uživatele:
Teraz nedavno v 5th Gear co byva na Discovery robili test tychto vyokooktanovych benzinov a zistili ze v normalnom aute kt. je robene na uspornu jazdu ako su napr. nase motory to nema absolutne ziadny vplyv vykon ostava rovnaky akurat motor je menej hlucnejsi a ma hladsi chod merali to aj na brzde...Potom ten benzin skusali ma Golfe R32 a tam uz bol vacsi narast vykonu zhruba o 5 koni pretoze ten motor je uz predsalen lepsie odladeny...No a nakoniec ten benzin naliali do Imprezy a tam bol vykonovy narast oproti 95 oktanovemu benzinu skoro 18 koni... Takze 100 oktan ma vyznam liat iba do aut kt. maju vacsi vykon a maju uz od vyroby dobre odladene motory...
Punto GT3 150 PS, 245 NM @ 1.0 Bar - Euro styled
1.4 Till the turbo kicks in
1.4 Till the turbo kicks in
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 244
- Registrován: 14 led 2007, 15:27
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
takže v GTčku se to pozná, na co jedeš, ale v Puntu 60 asi těžko. No, včera jsem nalil plnou klasickýho naturalu, takže to pak zkusím v půlce zředit V-Power a uvidíme, pak zkusím dát plnou V- Poweru a chci slyšet rozdíl. Bude to už povýměně oleje, rozvodů a přetěsnění motoru, takže snad něco poznám
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Kolikrat ti mam opakovat, ze mezi 95 a 100 oktanovym V-Powerem je co se prisad tyce rozdil 00. Rozdil je pouze v oktanovym cisle. Takze si usetri par korun a spokoj se s "obycejnym" V-Poweremmarty3d píše:Určitě to neřeď, to pak nemá význam. Mě to poradil ne kvůli výkonu, ale kvůli vyčištění motoru.
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
JohnnyBOSS: Ja myslim, ze pri prvni nadrzi V-Poweru nic neuvidi. Mozna tak po 4 vyjetejch nadrzich by mohlo bejt znat to ze se ten motor lehce procistil... Ale ani tak se z Punta nestane dragster Osobne si ale myslim, ze kdyz clovek tankuje u slusny pumpy tak rozdil mezi V-Powerem a normalnim Naturalem pozna jen v cene.
Punto 1.7 TD60 -
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 139
- Registrován: 25 pro 2006, 14:43
- Bydliště: 4000-5000 RPM
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Asi benzín potřebuje víc času než si to na to zušlechtěné palivo zvykne a sedne,či se udělá na stěně válci nějaký film,nebo než se to pořádně pročistí a pak je to jako by to bylo na začátku nové.
No každopádně to není z mojí praxe co jsem tady psal a je to asi co si myslím.
A nakonec se to nás co mají obyčejná nebo nějak vyčnívajíci auta z řad netýká.
Až budu mýt SUBARU,VW GOLFV 32,OKTAVIA RS,FORD ST,BMW ATD. tak se budu o to zajímat a stašně to řešit,ale at každý dělá tak jak si myslí.
No každopádně to není z mojí praxe co jsem tady psal a je to asi co si myslím.
A nakonec se to nás co mají obyčejná nebo nějak vyčnívajíci auta z řad netýká.
Až budu mýt SUBARU,VW GOLFV 32,OKTAVIA RS,FORD ST,BMW ATD. tak se budu o to zajímat a stašně to řešit,ale at každý dělá tak jak si myslí.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz jsme delali test na mazdaklubu, co to s koho autem udela po trech nadrzich, tak az na jednoho ignoranta jsme se vsichni shodli minimalne na zklidneni chodu motoru, nekolik lidi potvrdilo i o nekolik deci nizsi spotrebu a zretelnejsi zatah motoru.
Nicmene, ja ho tankuju, v Chorvatsku jsem docela trpel, kdyz jsem tankoval do Punti 36l toho jejich eurosuperu ci co to bylo, trnulo ve me, brrrr (holt benzinka kazdych 50km a o Shell ci OMV si muze clovek nechat zdat).
Je to kacka pade navic za litr, tak si holt kuraci odpusti jednu krabku a jeste udelaj neco pro sve autiii
Nicmene, ja ho tankuju, v Chorvatsku jsem docela trpel, kdyz jsem tankoval do Punti 36l toho jejich eurosuperu ci co to bylo, trnulo ve me, brrrr (holt benzinka kazdych 50km a o Shell ci OMV si muze clovek nechat zdat).
Je to kacka pade navic za litr, tak si holt kuraci odpusti jednu krabku a jeste udelaj neco pro sve autiii
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88