DISKUZE - tankovani Shell V-Power

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Uživatelský avatar
Vesto
Znalec
Příspěvky: 780
Registrován: 01 črc 2006, 14:57
Bydliště: SR, Martin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vesto »

Teraz nedavno v 5th Gear co byva na Discovery robili test tychto vyokooktanovych benzinov a zistili ze v normalnom aute kt. je robene na uspornu jazdu ako su napr. nase motory to nema absolutne ziadny vplyv vykon ostava rovnaky akurat motor je menej hlucnejsi a ma hladsi chod merali to aj na brzde...Potom ten benzin skusali ma Golfe R32 a tam uz bol vacsi narast vykonu zhruba o 5 koni pretoze ten motor je uz predsalen lepsie odladeny...No a nakoniec ten benzin naliali do Imprezy a tam bol vykonovy narast oproti 95 oktanovemu benzinu skoro 18 koni... Takze 100 oktan ma vyznam liat iba do aut kt. maju vacsi vykon a maju uz od vyroby dobre odladene motory...:wink:
Punto GT3 150 PS, 245 NM @ 1.0 Bar - Euro styled
1.4 Till the turbo kicks in 8-)
Obrázek
Reklama
 

rozmetal
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 244
Registrován: 14 led 2007, 15:27
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozmetal »

takže v GTčku se to pozná, na co jedeš, ale v Puntu 60 asi těžko. No, včera jsem nalil plnou klasickýho naturalu, takže to pak zkusím v půlce zředit V-Power a uvidíme, pak zkusím dát plnou V- Poweru a chci slyšet rozdíl. Bude to už povýměně oleje, rozvodů a přetěsnění motoru, takže snad něco poznám
Punto 85 1,2i 16v je na prodej
http://rozmy.rajce.idnes.cz/8.4.2008/
JohnnyBOSS

Příspěvek od JohnnyBOSS »

neřeď to, natankuj plnou klasicke 95ky a až to vyjezdiš, tak plnou toho lepšiho benálu, aby byl mezi tím větší kontrast:)
marty3d
Znalec
Příspěvky: 647
Registrován: 30 dub 2007, 10:44
Bydliště: Tři Dvory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marty3d »

Určitě to neřeď, to pak nemá význam. Mě to poradil ne kvůli výkonu, ale kvůli vyčištění motoru.
jsem nejvic pratelskej clovek na svete a hafo mocinky mega moc se seznamim s nakejma coool lidickama, tak mi klidne pisnete papky
majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

marty3d píše:Určitě to neřeď, to pak nemá význam. Mě to poradil ne kvůli výkonu, ale kvůli vyčištění motoru.
Kolikrat ti mam opakovat, ze mezi 95 a 100 oktanovym V-Powerem je co se prisad tyce rozdil 00. Rozdil je pouze v oktanovym cisle. Takze si usetri par korun a spokoj se s "obycejnym" V-Powerem :wink:
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
JohnnyBOSS

Příspěvek od JohnnyBOSS »

Přesně, natankuj obyč natural 95 třeba z tesca a pak V power 95 ze Shellky a uvidiš:)
Intercooler
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 25 pro 2006, 14:43
Bydliště: 4000-5000 RPM

Příspěvek od Intercooler »

JohnnyBOSS: Ja myslim, ze pri prvni nadrzi V-Poweru nic neuvidi. Mozna tak po 4 vyjetejch nadrzich by mohlo bejt znat to ze se ten motor lehce procistil... Ale ani tak se z Punta nestane dragster :P Osobne si ale myslim, ze kdyz clovek tankuje u slusny pumpy tak rozdil mezi V-Powerem a normalnim Naturalem pozna jen v cene.
Punto 1.7 TD60 - Obrázek
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIKI-GT »

Někdy to poznáš až na 3tí nádrž
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
Intercooler
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 25 pro 2006, 14:43
Bydliště: 4000-5000 RPM

Příspěvek od Intercooler »

No to me prave zajima CO poznam po vyjeti tech 150 litru?
Punto 1.7 TD60 - Obrázek
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Že máš vítr v peněžence :lol:
Futile Italian Attempt at Transportation
Very Weird
Uživatelský avatar
MIKI-GT
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 233
Registrován: 03 srp 2007, 13:21
Bydliště: garáž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIKI-GT »

Záleží na autě..někde poznáš jen zklidnění motoru a někde to trošku líp jede.. Měla by klesnou spotřeba, takže tím tě vyjde nastejno jestli leješ ten nebo ten benzín.. 100oktan se nedoporučuje lít do jednobodových stříkaček..
Alfa Romeo 166 2,4 JTD, luxury lowrider
Punto GT - prodáno
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

No na nafte je to poznat hned.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Intercooler
Fiaťák
Příspěvky: 139
Registrován: 25 pro 2006, 14:43
Bydliště: 4000-5000 RPM

Příspěvek od Intercooler »

Proto se ptam, na nafte sem hnedka poznal ze jedu na V-Poweru,ale s tim benzinem sem si nebyl jistej...
Punto 1.7 TD60 - Obrázek
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Asi benzín potřebuje víc času než si to na to zušlechtěné palivo zvykne a sedne,či se udělá na stěně válci nějaký film,nebo než se to pořádně pročistí a pak je to jako by to bylo na začátku nové.
No každopádně to není z mojí praxe co jsem tady psal a je to asi co si myslím.
A nakonec se to nás co mají obyčejná nebo nějak vyčnívajíci auta z řad netýká.

Až budu mýt SUBARU,VW GOLFV 32,OKTAVIA RS,FORD ST,BMW ATD. tak se budu o to zajímat a stašně to řešit,ale at každý dělá tak jak si myslí.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

Kdyz jsme delali test na mazdaklubu, co to s koho autem udela po trech nadrzich, tak az na jednoho ignoranta :lol: jsme se vsichni shodli minimalne na zklidneni chodu motoru, nekolik lidi potvrdilo i o nekolik deci nizsi spotrebu a zretelnejsi zatah motoru.
Nicmene, ja ho tankuju, v Chorvatsku jsem docela trpel, kdyz jsem tankoval do Punti 36l toho jejich eurosuperu ci co to bylo, trnulo ve me, brrrr (holt benzinka kazdych 50km a o Shell ci OMV si muze clovek nechat zdat).
Je to kacka pade navic za litr, tak si holt kuraci odpusti jednu krabku a jeste udelaj neco pro sve autiii
Obrázek
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“