HELP - Pár rad o mk1 6speed
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Začátečník
- Příspěvky: 4
- Registrován: 26 kvě 2006, 10:38
- Bydliště: Řehlovice
- Kontaktovat uživatele:
HELP - Pár rad o mk1 6speed
Zdravím odborníky na tento model.
pouze krátkodobě se stávam majitelem vozu Fiat Punto 1.2 16V 55 6 speed r.v.96 a mám pár dotazku.
1.jde velmi ztuha řadit konkrétně 1 a 2 po ohrátí se to trochu zlepší ale i tak je šaltrpáka jak se dřeva. muže to dělat něco konkrétního nebo to odstráním pouze promazaním celeho mechanismu a výměnou oleje BTW kolik ho tam je a jakej je vhodnej.
2. Teplota. Ručička sebou dost hazí máte nějaký typ co by mohlo být včudu ? těsnění pod hlavou je vyměnené,termostat taky,hlava se nechala i liznout,chladič je nový pač to bylo bouraný.napada mě už jen vodní pumpa.
díky za rady Rybízek
pouze krátkodobě se stávam majitelem vozu Fiat Punto 1.2 16V 55 6 speed r.v.96 a mám pár dotazku.
1.jde velmi ztuha řadit konkrétně 1 a 2 po ohrátí se to trochu zlepší ale i tak je šaltrpáka jak se dřeva. muže to dělat něco konkrétního nebo to odstráním pouze promazaním celeho mechanismu a výměnou oleje BTW kolik ho tam je a jakej je vhodnej.
2. Teplota. Ručička sebou dost hazí máte nějaký typ co by mohlo být včudu ? těsnění pod hlavou je vyměnené,termostat taky,hlava se nechala i liznout,chladič je nový pač to bylo bouraný.napada mě už jen vodní pumpa.
díky za rady Rybízek
- Reklama
- SHANE54
- Znalec
- Příspěvky: 823
- Registrován: 15 čer 2007, 08:42
- Bydliště: Lučenec, SK
- Kontaktovat uživatele:
1,2 16V len 55k? to je nejak malo nie?
ja som mal iba 5speed, ale saltpaka bola tiez moooc tvrda pri 1 a 2. po zohriati oleja to bolo lepsie, ale tiez nie ono. toto som neriesil.
ta rucicka teplomera: skus normalne rukou tresnut po palubke nad budikmi ked ti vyskoci hore, ak sa to napravi, tak je to jasne (chyba v pristrojovke). tento problem bol pri bravach. neviem ci je to opravitelne, ale asi len vymena pomoze.
ja som mal iba 5speed, ale saltpaka bola tiez moooc tvrda pri 1 a 2. po zohriati oleja to bolo lepsie, ale tiez nie ono. toto som neriesil.
ta rucicka teplomera: skus normalne rukou tresnut po palubke nad budikmi ked ti vyskoci hore, ak sa to napravi, tak je to jasne (chyba v pristrojovke). tento problem bol pri bravach. neviem ci je to opravitelne, ale asi len vymena pomoze.
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
ja mam taky 1.1 6ti kvalt a má to 55koní, ne 60:) jednička mi jde taky ztuha přesně jak píšeš, dvojka je na tom líp. a s teplotou mam taky problém, ukazuje mi to pořád maximálně 1/4,takže asi tak 50stupnu zhruba by to mohlo byt. Už mám novej termostat, čidlo a je tu furt stejny. Ještě zkusím třísknout do té přístrojovky
- SHANE54
- Znalec
- Příspěvky: 823
- Registrován: 15 čer 2007, 08:42
- Bydliště: Lučenec, SK
- Kontaktovat uživatele:
Rybízek napisal 16V, tak preto ta otazka ohladom vykonu...
johnyboss: ked ti rucicka ukazuje 1/4 tak sa tes - je to v poriadku!
zle je, ked rucicka vyskoci nahle hore, potom spadne a tak dookola, to je ta chyba o ktorej hovorim...
johnyboss: ked ti rucicka ukazuje 1/4 tak sa tes - je to v poriadku!
zle je, ked rucicka vyskoci nahle hore, potom spadne a tak dookola, to je ta chyba o ktorej hovorim...
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
- ultraknyst
- Znalec
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 srp 2007, 08:49
- Bydliště: MŽ
- Kontaktovat uživatele:
MIKI-GT píše:Mám taky ručičku při jízdě cca někde na 50, když ale stojím někde nebo jezdím v koloně tak to jde do půlky..ale pak zase klesne když jedu.. je to divný, motor se ohřeje ale hned
ne divny to neni, je to uplne normalni, pri jizde se to stiha chladit a kdyz stojis v kolone tak to zakonite jde nahoru, dela to uplne kazdy gt hlavne ze se ti spousti shara jak budes mit termostat v riti tak do kolony ani nejezdi vyvres na prvnich par metrech
Los PUNTOs GeTos
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 179
- Registrován: 01 čer 2007, 08:06
- Bydliště: Bánovce n. B., SK
- Kontaktovat uživatele:
este k radeniu tej jednicky... no u mna to neni tez sranda a tez to ide kapku ztuha...nevim
new: Fiat PUNTO 60SX r.6/1996,(43kw 58PS)
new: Š OCT Combi 66kw :(
ex: Fiat MAREA WEEKEND 1,9 JTD 105, r.11/1999, Grigio Steel
ex: Fiat PUNTO 55 6Speed, r.10/1993, c.vozidla z eper 494, Rosso Etna
www.eurotaxi-bn.sk
new: Š OCT Combi 66kw :(
ex: Fiat MAREA WEEKEND 1,9 JTD 105, r.11/1999, Grigio Steel
ex: Fiat PUNTO 55 6Speed, r.10/1993, c.vozidla z eper 494, Rosso Etna
www.eurotaxi-bn.sk
-
- Znalec
- Příspěvky: 647
- Registrován: 30 dub 2007, 10:44
- Bydliště: Tři Dvory
- Kontaktovat uživatele:
Tak to dělá každý auto ne? Při jízdě se to chladí vzduchem normálně, když stojíš, tak ne. Důležitý je, aby ti v takovým případě zapnul větrák.ultraknyst píše:MIKI-GT píše:Mám taky ručičku při jízdě cca někde na 50, když ale stojím někde nebo jezdím v koloně tak to jde do půlky..ale pak zase klesne když jedu.. je to divný, motor se ohřeje ale hned
ne divny to neni, je to uplne normalni, pri jizde se to stiha chladit a kdyz stojis v kolone tak to zakonite jde nahoru, dela to uplne kazdy gt hlavne ze se ti spousti shara jak budes mit termostat v riti tak do kolony ani nejezdi vyvres na prvnich par metrech
jsem nejvic pratelskej clovek na svete a hafo mocinky mega moc se seznamim s nakejma coool lidickama, tak mi klidne pisnete papky