Po delší trase nestartuje...

Všeobecná témata týkající se motoru, např. servo, topení, rozvody apod.

Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman

Fantom
Fiaťák
Příspěvky: 82
Registrován: 09 kvě 2006, 11:39

Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od Fantom »

Opět já:)
Můj další problém spočívá v tom,že po delší trase auto po chcípnutí nechce nastartovat.Stalo se mi to cestou z chorvatska a i nyní,když sem jel na veletrh do brna.
Předem bych chtěl říci,že startér sice po nastartovaní zavrčí,ale nikdy se mi nestalo,bych s tím měl při běžném ježdění a startování po městě problém.Zkrátka jsem zastavil na benzině,natankoval a už se nerozjel.Při otočení klíčku,žádný sebemenší zvuk,prostě žádná reakce.Nechce se mi ale věřit,že to je startérem,protože v obouch případech,mě kolemjednoucí nastartovali přes kabely.Absolutně to nechápu.Baterku mám totiž v pořádku,svíčky,kabely,všechno měněné.že by pomohlo startéru přepětí z druhého auta?asi blbost,protože i při připojení další baterky tamjde stějně pořád 12 Voltů..
Reklama
 

Globusman
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 379
Registrován: 26 lis 2006, 21:07
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od Globusman »

Fantom píše:Opět já:)
Můj další problém spočívá v tom,že po delší trase auto po chcípnutí nechce nastartovat.Stalo se mi to cestou z chorvatska a i nyní,když sem jel na veletrh do brna.
Předem bych chtěl říci,že startér sice po nastartovaní zavrčí,ale nikdy se mi nestalo,bych s tím měl při běžném ježdění a startování po městě problém.Zkrátka jsem zastavil na benzině,natankoval a už se nerozjel.Při otočení klíčku,žádný sebemenší zvuk,prostě žádná reakce.Nechce se mi ale věřit,že to je startérem,protože v obouch případech,mě kolemjednoucí nastartovali přes kabely.Absolutně to nechápu.Baterku mám totiž v pořádku,svíčky,kabely,všechno měněné.že by pomohlo startéru přepětí z druhého auta?asi blbost,protože i při připojení další baterky tamjde stějně pořád 12 Voltů..
Jo, tak já měl taky problémy se startováním. Projevovalo se to naprosto nepravidelně. Někdy dvakrát za měsíc, někdy za půl roku ani jednou. Prostě jsem otočil klíček a nic. Většinou zabralo opakování pokusu o nastartování tak 10 - 15 krát a pak to zatočilo a bylo vše zase OK. Jenže před čtrnácti dny jsem už nenastartoval. Auto jelo do servisu a první co bylo, tak startér ven. Jenže venku startér chodil bez problémů. Takže varianta dvě byla spínací skříňka a jakýsi "ořech" pod ní. Taky vše v pořádku. Nakonec to všechno bylo tím, že byl zaoxidovaný kantakt kostry na motoru. Po očištění zase vše klape jak má. Takže radím - zkus prověřit kostru
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

Tipnul bych na spatny starter :roll: ...meli sme takovy problem na pažoutu kdyz bylo teplo nebo byl motor zahraty(napr po delsi jizde) neslo nastartovat otocilo se klickem a nic...dycky musel tata vybehnout na starter zaklepat aby se jakoby uvolnil protoze tiim teplem je roztahlej a neotaci se ....pri ¨chlady pocasi a studenym motoru bylo vse ok....zkus to takhle...kleste nebo kladivko a zaklepej na nej..pak zkus nastartovat... :wink:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Globusman
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 379
Registrován: 26 lis 2006, 21:07
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od Globusman »

Fantom píše:Opět já:)
Můj další problém spočívá v tom,že po delší trase auto po chcípnutí nechce nastartovat.Stalo se mi to cestou z chorvatska a i nyní,když sem jel na veletrh do brna.
Předem bych chtěl říci,že startér sice po nastartovaní zavrčí,ale nikdy se mi nestalo,bych s tím měl při běžném ježdění a startování po městě problém.Zkrátka jsem zastavil na benzině,natankoval a už se nerozjel.Při otočení klíčku,žádný sebemenší zvuk,prostě žádná reakce.Nechce se mi ale věřit,že to je startérem,protože v obouch případech,mě kolemjednoucí nastartovali přes kabely.Absolutně to nechápu.Baterku mám totiž v pořádku,svíčky,kabely,všechno měněné.že by pomohlo startéru přepětí z druhého auta?asi blbost,protože i při připojení další baterky tamjde stějně pořád 12 Voltů..
Ještě jedna věc. Když zkoušíš nastartovat s rožnutými světly, pohasnou, nebo svítí furt stejně? Pokud pohasnou, mohlo by to být o startéru. Jinak to bude asi fakt o elektrice...
Fantom
Fiaťák
Příspěvky: 82
Registrován: 09 kvě 2006, 11:39

Příspěvek od Fantom »

stifmajstrABARTH píše:Tipnul bych na spatny starter :roll: ...meli sme takovy problem na pažoutu kdyz bylo teplo nebo byl motor zahraty(napr po delsi jizde) neslo nastartovat otocilo se klickem a nic...dycky musel tata vybehnout na starter zaklepat aby se jakoby uvolnil protoze tiim teplem je roztahlej a neotaci se ....pri ¨chlady pocasi a studenym motoru bylo vse ok....zkus to takhle...kleste nebo kladivko a zaklepej na nej..pak zkus nastartovat... :wink:
přesně tenhle problém mám
takže:1.vyčistit startér
2.Rada od globuse,kostra
Do týdne dám vědět.
Díky pánové
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

1. zkus to ale neviim cim je tohle zpusobeno mozna pridreny lozisko mozna poskozeny vinuti..opravdu neviim :roll: kdp pak napis co ajak :wink:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Fantom
Fiaťák
Příspěvky: 82
Registrován: 09 kvě 2006, 11:39

Příspěvek od Fantom »

Takže mám tu příčínu všeho:
1.Totálně sesmažený uhlíkový můstek.
2.Kompletne zarezlé ložisko(proto se nevracel)
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

ja to rikal pridrenej :P ...kdp diiky za osvetleni ted uz vite co vas multiplaci ceka :lol: :lol: :lol:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Uživatelský avatar
Alda
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 358
Registrován: 07 srp 2006, 09:11
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alda »

stifmajstrABARTH píše:ja to rikal pridrenej :P ...kdp diiky za osvetleni ted uz vite co vas multiplaci ceka :lol: :lol: :lol:
Mám pocit, že my máme v alternátoru stejné ložisko, jako ty máš v kolech... :lol:
1,6 16V BiPower
stifmajstrABARTH
Znalec
Příspěvky: 725
Registrován: 09 led 2007, 18:35

Příspěvek od stifmajstrABARTH »

tipnul bych ze tam mate jeste vetsi :lol: :lol:
Cinquecento 1.1 Sporting ABARTH-červéný:-D a Multipla fanda:)
Uživatelský avatar
kubiii
Znalec
Příspěvky: 597
Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od kubiii »

Globusman píše:Jo, tak já měl taky problémy se startováním. Projevovalo se to naprosto nepravidelně. Někdy dvakrát za měsíc, někdy za půl roku ani jednou. Prostě jsem otočil klíček a nic. Většinou zabralo opakování pokusu o nastartování tak 10 - 15 krát a pak to zatočilo a bylo vše zase OK. Jenže před čtrnácti dny jsem už nenastartoval. Auto jelo do servisu a první co bylo, tak startér ven. Jenže venku startér chodil bez problémů. Takže varianta dvě byla spínací skříňka a jakýsi "ořech" pod ní. Taky vše v pořádku. Nakonec to všechno bylo tím, že byl zaoxidovaný kantakt kostry na motoru. Po očištění zase vše klape jak má. Takže radím - zkus prověřit kostru
Trošku oživím toto vlákno:
Na víkend jsme si s rodinkou vyjeli, na sobotu jsme měli naplánovaný výjezd a co to? Po otočení klíčkem těžké ticho. Posléze jsem zjistil, že po otočení klíčku ve startéru jenom cvakne a dál nic. Zkusil jsem pohýbat z dráty, ale bez úspěchu. V neděli před odjezdem (resp. před voláním odtahu) jsem pod to ještě jednou lehl a zkusil zahýbat každým káblíkem a také kostrou, co tam poblíž je a... heuréka!!!

Takže pokud vás něco takového potká, nepropadejte panice a zkuste kontakty. Až budu mít čas, chystám se do ruky vzít klíče, do druhé sprej na kontakty a lehnout pod mloka.

Na fóru stila si majitelé také doporučovali prošpricovat veškeré konektory, prý nejsou kvalitní a dělají neplechu i jinde kolem motoru (nevím, jestli to platí i pro mloka).

Kdybyste měl někdo ještě nějaké rady v tomto ohledu, tak si je nenechte pro sebe :wink:
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Uživatelský avatar
kubiii
Znalec
Příspěvky: 597
Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od kubiii »

Tak zpět, tento čtvrtek (opět po dešti) se opakuje situace popsaná výše, ve startéru cvakne a nic. V sobotu jsem pod to lehl, prošpricoval kontakty, proměřil jsem zkoušečkou napětí a vypadá to, že šťáva jde až do startéru, takže problém bude asi v něm, dneska se odtáhneme k panu doktorovi :(
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od Petr1968 »

Zasekává,přidírá se vysouvání pastorku. Lze i promazat( nemusí se hned měnit)
Uživatelský avatar
kubiii
Znalec
Příspěvky: 597
Registrován: 27 srp 2008, 23:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od kubiii »

Tak teď mi volal můj pan dochtor. Prý rozdělal startér a žádný problém v něm nenašel, tak ho jen pročistil, profoukl, promazal a autíčko startuje. Tak snad to bude ok.
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW
Petr1968
Všeználek
Příspěvky: 1268
Registrován: 21 bře 2009, 16:39

Re: Po delší trase nestartuje...

Příspěvek od Petr1968 »

pročistil ,promazal a žádný problém nenašel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Odpovědět

Zpět na „Multipla | Motor - všeobecně“