Studená nechce jet!
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
Studená nechce jet!
V poslední době se mi u Multi vyskytuje problém, že po studeném startu nechce jet. Při neutrálu motor reaguje na plyn normálně, ale když zařadím rychlost a přidávám plyn tak jdou otáčky prudce dolů a motor jako by neměl sílu s autem hnout - dusí se a cuká. Když takto odcukám cca 0,5 - 1km tak problém zmizí a motor táhne zcela normálně.
Mám 1,6 benzín a v červnu jsem měnil čidlo otáček, protože motor cukal a nechtěl táhnout + ještě občas nechtěl nastartovat.
Nevíte někdo co by mi mohlo způsobovat současný problém?
Mám 1,6 benzín a v červnu jsem měnil čidlo otáček, protože motor cukal a nechtěl táhnout + ještě občas nechtěl nastartovat.
Nevíte někdo co by mi mohlo způsobovat současný problém?
Multipla EVO2 1,6 16V - kočár pro rodinu
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Bohužel na přístrojovce nemám teploměr chladící kapaliny, jako asi hodně z nás a v příručce myslím nic o zahřívání motoru nepsali (nemohu si to ověřit, protože příručka mi zmizela když mi naposledy kiksnul počítač) - pouze, že se motor nemá moc vytáčet pokud je studený.
Multipla EVO2 1,6 16V - kočár pro rodinu
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Re: Studená nechce jet!
... a co ti to dela pri plnym seslapnuti plynu po zahrati? Jestli ti to budepacholda píše:V poslední době se mi u Multi vyskytuje problém, že po studeném startu nechce jet. Při neutrálu motor reaguje na plyn normálně, ale když zařadím rychlost a přidávám plyn tak jdou otáčky prudce dolů a motor jako by neměl sílu s autem hnout - dusí se a cuká. Když takto odcukám cca 0,5 - 1km tak problém zmizí a motor táhne zcela normálně.
Mám 1,6 benzín a v červnu jsem měnil čidlo otáček, protože motor cukal a nechtěl táhnout + ještě občas nechtěl nastartovat.
Nevíte někdo co by mi mohlo způsobovat současný problém?
skubat nebo se zacne motor dusit tak si nech zmerit tlaky na vstrikovacich,
delalo me to na puntu a po pul roce po servisech jsem doma v garazi zjistil,
ze to dela pal. cerpadlo ... praskly tesneni... takze to davalo maly tlak
paliva...
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Re: Studená nechce jet!
........... + ještě občas nechtěl nastartovat.
Nevíte někdo co by mi mohlo způsobovat současný problém?
--------Tohle mně zajímá.Upřesni ten startovací problém prosím.
Nevíte někdo co by mi mohlo způsobovat současný problém?
--------Tohle mně zajímá.Upřesni ten startovací problém prosím.
Re: Studená nechce jet!
Ahoj všem. Chci se zeptat, zda už jsi přišel na příčinu.pacholda píše:V poslední době se mi u Multi vyskytuje problém, že po studeném startu nechce jet. Při neutrálu motor reaguje na plyn normálně, ale když zařadím rychlost a přidávám plyn tak jdou otáčky prudce dolů a motor jako by neměl sílu s autem hnout - dusí se a cuká. Když takto odcukám cca 0,5 - 1km tak problém zmizí a motor táhne zcela normálně.
Mám 1,6 benzín a v červnu jsem měnil čidlo otáček, protože motor cukal a nechtěl táhnout + ještě občas nechtěl nastartovat.
Nevíte někdo co by mi mohlo způsobovat současný problém?
Já v poslední době pozoruji podobnou věc. Studenou Mulťu v pohodě nastartuji a jedu. Asi po ujetí 2 Km přestane táhnout a začne cukat. (na neutrál je taky v pohodě) Trvá to cca 200 m, když víc šlapu na plyn, tak víc cuká, pak se vzpamatuje, jako kdyby ji zezadu někdo nakopnul a jezdí bez problémů třeba celý den.
Pak se mi ještě stává, že když je už zahřátá a nastartuji, tak hned naskočí, ale vzápětí klesnou otáčky až zdechne - to se opakuje třeba i 5x. Stačí při naskočení motoru na 1 - 2 vteřiny přidržet lehce přidaný plyn a pak se udrží. Nevím, jestli spolu tyto 2 věci souvisí. Prosím o radu. Dá se s tím sice žít, ale štve mě to.
Multipla 1.6 16V - červená-metal
Ja som mal ten istý problém ale na PANDE 2005, ako opisuje pacholda.
Stávalo sa to zriedka, možno 2-3 razy/mesiac ale rozbehnúť sa prvých 20-30m na križovatke vyzeralo ako ťahanie železničných vagónov a zrazu sa otáčky vrátili do normálnu.
Auto som kúpil nové, filtre boli v poriadku, káble som dal vymeniť pri 1. servisnej prehliadke - no nebolo to tým.
Nebol som s tým v servise, auto som medzitým predal ale riešením na to bola diagnostika a s vysokou pravdepodobnosťou potreba vymeniť snímač otáčok kľukového hriadeľa.
Stávalo sa to zriedka, možno 2-3 razy/mesiac ale rozbehnúť sa prvých 20-30m na križovatke vyzeralo ako ťahanie železničných vagónov a zrazu sa otáčky vrátili do normálnu.
Auto som kúpil nové, filtre boli v poriadku, káble som dal vymeniť pri 1. servisnej prehliadke - no nebolo to tým.
Nebol som s tým v servise, auto som medzitým predal ale riešením na to bola diagnostika a s vysokou pravdepodobnosťou potreba vymeniť snímač otáčok kľukového hriadeľa.
Multipla 1.6 16V, 12/2007