DISKUZE - ach tie vase cesty
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1987
- Registrován: 01 zář 2007, 15:09
- Bydliště: Trnava - SVK
- Kontaktovat uživatele:
DISKUZE - ach tie vase cesty
No bol som vcera u vas V Cechach v Jestrabiciach,tie cesty,uhm,sama zaplata,samy hrbol,.......nezavidim vam,hlavne ak mate sportove podvozky. Ked sme isli v noci domov na Slovensko ,samozrejme sme sa trosku nahanali som cakal ze mi niekde na tej polepenej ceste odtrhne koleso ked som isiel 140km/h..........neviem ake mate cesty za Brnom
Naposledy upravil(a) mafi dne 25 zář 2007, 23:59, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
- Vesto
- Znalec
- Příspěvky: 780
- Registrován: 01 črc 2006, 14:57
- Bydliště: SR, Martin
- Kontaktovat uživatele:
No chalan u nas na Slovensku to tiez neni bohvieco...Tiez sama zaplata a hrbol a tiez vela dier... Mne sa zase zda, ze v Cechach su omnoho lepsie cesty ako na SVK aspon som mal taky dojem ked som siel na zraz do Koprivnice...
Punto GT3 150 PS, 245 NM @ 1.0 Bar - Euro styled
1.4 Till the turbo kicks in
1.4 Till the turbo kicks in
no rekla bych ze cechy jsou krapet tankodrom a to vis ze mam kazdou sezonu kola dotukane..
ale co se da delat, jedine si koupit jeepa a profil 100
ale najdou se dobre kousky cest , neboj.
i kdyz treba dalnice pred prechodem u Breclavi a za prechodem je sto a jedna...mate lepsi
Nekdy mam taky strach ze se mi auto rozpadne.
ale co se da delat, jedine si koupit jeepa a profil 100
ale najdou se dobre kousky cest , neboj.
i kdyz treba dalnice pred prechodem u Breclavi a za prechodem je sto a jedna...mate lepsi
Nekdy mam taky strach ze se mi auto rozpadne.
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Se silnicemi u nas je to tezky. To reseni, ktere se u nas pouziva a zpusob, jak se opravuji cesty, je totiz levnejsi, nez zpusoby pouzivane v zahranici. Problemem je ale to, ze stat musi ze zakona silnice opravovat podle stavu poskozeni, jenze na tu drazsi opravu nejsou penize, proto se pouziva levnejsi, i kdyz vydrzi mene.
To, ze se pouzil na stavbu noveho useku D1 (nyni D47) za Olomouci panel je z duvodu delsi vydrze a rovnez opet nizsi ceny nez asfalt. Je to na dlouhou debatu a vysvetlovani, delal jsem v tom dva roky (vyhodnocovani poskozeni silnic a dalnic), takze o tom neco vim, nicmene nejvetsim problemem u nas jsou dve veci: penize a momentalni nenahraditelnost D1 (ktera bude castecne vyresena az v dobe dostaveni silnice R35 z Olomouce do Hradce).
D1 je horror, jak jsem uz psal ve svem tematu. Je narocna na auto, na ridice, snad nejhorsi ve stedni a zapadni Evrope. Je to porad same stoupani, klesani, zatacky, diky dvoum pruhum a superhustemu provozu vecne brzdeni a zrychlovani...tomu se rika ceska cesta ekologie, auta na ni maji vetsi spotrebu atd...stale vkladam nadeje do R35, otcim je kamionak a rika, ze na to vetsina z nich ceka jako na spaseni...jenze podle poslednich informaci to posunuli az na rok 2015
To, ze se pouzil na stavbu noveho useku D1 (nyni D47) za Olomouci panel je z duvodu delsi vydrze a rovnez opet nizsi ceny nez asfalt. Je to na dlouhou debatu a vysvetlovani, delal jsem v tom dva roky (vyhodnocovani poskozeni silnic a dalnic), takze o tom neco vim, nicmene nejvetsim problemem u nas jsou dve veci: penize a momentalni nenahraditelnost D1 (ktera bude castecne vyresena az v dobe dostaveni silnice R35 z Olomouce do Hradce).
D1 je horror, jak jsem uz psal ve svem tematu. Je narocna na auto, na ridice, snad nejhorsi ve stedni a zapadni Evrope. Je to porad same stoupani, klesani, zatacky, diky dvoum pruhum a superhustemu provozu vecne brzdeni a zrychlovani...tomu se rika ceska cesta ekologie, auta na ni maji vetsi spotrebu atd...stale vkladam nadeje do R35, otcim je kamionak a rika, ze na to vetsina z nich ceka jako na spaseni...jenze podle poslednich informaci to posunuli az na rok 2015
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
O te R35 sem zrovna vcera cetl v novinach prej se zacne stavet nejdrive v roce 2013 prej to spozdil Pardubickej kraj ktery si nevibral trasu kudy to ma vest s tema silnicema je to holt tezky ja jen nechapu jaktoze na to nejsou penize dyt stat si bere nevim kolik procent z litru benzinu,dalnicnich znamek,myta,pojistky,stk a ja nevim z ceho vseho jeste to je tou politikou u nas kazdej hrabe jen pro sebe
celkově o u nás stojí za {|} Politika,ekonomie,doprava atd atd..prostě sme stát jak prase...životní plán : vydělat si love a vypadnout odsud....
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•->Punto
►Fiat Punto MK1 1.2 8V 60SX Cult 1999 - Forsaken's ◄
►Fiat Grande Punto 1,2 8V Dynamic 2007 - Forsaken's ◄
-
- Znalec
- Příspěvky: 647
- Registrován: 30 dub 2007, 10:44
- Bydliště: Tři Dvory
- Kontaktovat uživatele:
Dneska ve zprávách proběhlo, že středočeský kraj by měl dostat cca 900 milionů na opravy silnic 2. a 3. tříd s tím, že jednotlivý obce si mají požádat do konce roku. Tak to sme na to všichni tady zvědaví, ale řekl bych, že je předem jasno
jsem nejvic pratelskej clovek na svete a hafo mocinky mega moc se seznamim s nakejma coool lidickama, tak mi klidne pisnete papky