Nstretol sa niekto už s podobným problémom ? Mám FIAT PUNTO 1.2 16V r.v.6/2000.Auto ide v niektorých momentoch na 3 valce,hlavne pri studených štartoch.Vymenil som sviečky aj indukčnú cievku. Auto stále nemá potrebný výkon a spotreba sa pohybuje okolo 12-13 l.Na diagnostike som ešte nebol.
jo, tiez to vidim na kable... na mojom punte boli uz raz menene, ale ked som vymienal sviecky.. mam jeden kabel pretrhnuty... nastastie to zatial nerobi ziadny bordel, cize este nekupujem
Keď som bol kupovať kable tak mi predajca povedal že to nebude v kabloch-hlavne ho ohromila ta spotreba,tak som cukol,ale skusim si požičať z rovnakeho typu auta a dufam že to pomôže.Obavam sa aby to nebola riadiaca jednotka alebo trysa vstreku.Čo na to hovoríš?Dam Ti vedieť ako som dopadol.
To bude určitě kabel.Taky jsem s tím minulý měsíc laboroval na MK1 16V.Šel jsem najisto, ale žádnou dírku jsem nenašel až po důkladném očistění ,znova složení a projetí.Pak po znovurozebrání už jsem tu dírečku našel,ale po špendlíku by byla větší!Kabely jsem měl ve sklepě už asi 3 roky náhradní z Mk2 "bo to se vždycky přidá"ale vydup jiné koncovky na cívky.Mk1 má Marreli a Mk2 Bosch a tak aspoň to udělali jiné.No ale poradil jsem si Jinak kabely i na naše VOZY, dělá TESLA BLATNÁ a stojí do 800kč.
Ja najinym foru nasel ze to je vadna ridici jednotka.. (kdysi), oni ty punta stahovali a menili RJ zadarmo ale pokad to mas z druhy ruky tak asi nic no... ale jestli kluci tady rikaj kabely tak ti budu prat at to sou oni, pac RJ je za 12k...
jj, taky se přikláním ke kabelu, stači v noci (kdy je tma) otevřít kapotu a vidíš kde co utíká (myslím tím proražený kabel, fajfku atd.) na UNU to byl hotovej ohňostroj a jelo na 4 .
Cívka opravdu krmí dva hrnky (jeden před HU-zapálení směsy a druhej při nepracovním zdvihu).
Bamower píše:Ja najinym foru nasel ze to je vadna ridici jednotka.. (kdysi), oni ty punta stahovali a menili RJ zadarmo ale pokad to mas z druhy ruky tak asi nic no... ale jestli kluci tady rikaj kabely tak ti budu prat at to sou oni, pac RJ je za 12k...
Setkal jsem se s podobným problémem, příčinou bylo špatně těsnění na hlavě. Nepomohla ani výměna svíček.
Časem se dostávala do oleje chladící kapalina (to už bylo ouvej a poznat vyvařením po cca 15 minutách provozu) a nakonec to skončilo vybroušením hlavy a jejím přetěsněním.
Me mechanik v servise upozornil, ze cca pri 150 000 km muze podfouknout tesneni pod hlavou. Je treba prebrousit hlavu a vymenit tesneni. Problem je prej mezi druhym a tretim valcem.
Ford Focus 1.6 Trend X 2009 ex. Fiat Punto MK2 1.2l 16V HLX 3dv.
Tak a je to tady.Každý ráno když sednu do auta a nastartuju,tak jde na 3 válce.Po cca 30 veřinách jízdy se chytí i poslední válec a je po problému.Když jedu z práce odpoledne tak taky bez problému.Asi se tomu čtvrtýmu válci nechce brzo ráno vstávat.Má někdo nějaký nápad?Já typuju svíčky(NGK).Sou tam sice jen rok a půl,stejně jako kabely,ale kdo ví.
Futile Italian Attempt at Transportation Very Weird