HELP - při zaření jsou slyšet divné zvuky MK2

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

frogh
Fiaťák
Příspěvky: 109
Registrován: 25 kvě 2006, 15:28
Bydliště: slovakia

HELP - při zaření jsou slyšet divné zvuky MK2

Příspěvek od frogh »

Pri preradeni zo 4 na 3 pocut z prednej casti od prevodovky divne zvuky /ako preskocenie cez dva zuby/. Nerobi to ale stale. Skuste niekto nieco poradit. A este otazocka: kde je sroub na kontrolu a dolievanie prevodoveho oleja? Podla nakresu by to mal byt sroub na imbus, ale ten je len na prednej stene prevodovky. Je to on?
1,2-16V, rv.02, 5dv.,
Reklama
 

Sob
Znalec
Příspěvky: 603
Registrován: 30 črc 2006, 14:27
Bydliště: HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sob »

jj to je on
Sob
Znalec
Příspěvky: 603
Registrován: 30 črc 2006, 14:27
Bydliště: HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sob »

ale tohle tema se uz urcite nekde resilo :!:
wercecko
Fiaťák
Příspěvky: 164
Registrován: 18 čer 2006, 17:28
Bydliště: Jihlava..
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wercecko »

Sob píše:ale tohle tema se uz urcite nekde resilo :!:
jj, určo řešilo :twisted: , jen dodám že já u MKII dolíval přes špuntik pod baterkou, jednoduchý, odšpuntovat, dolít zašpuntovat, je toho i foto v návodech! Ale kontrola lepší přes inbus
Calypso Punto aka Pomeranč
Obrázek
frogh
Fiaťák
Příspěvky: 109
Registrován: 25 kvě 2006, 15:28
Bydliště: slovakia

Příspěvek od frogh »

riesil sa tu akurat otvor na kontrolu a dolievanie! :twisted: Ale to buchanie nie, tak skuste nieco poradit!
1,2-16V, rv.02, 5dv.,
Sob
Znalec
Příspěvky: 603
Registrován: 30 črc 2006, 14:27
Bydliště: HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sob »

vzdycky tam nekdo neco pripise,fakt to procti poradne
frogh
Fiaťák
Příspěvky: 109
Registrován: 25 kvě 2006, 15:28
Bydliště: slovakia

Příspěvek od frogh »

SOB- ja som si to precital, ale nic take som tam nenasiel!!! Ale kludne mi to mozes najst, budem len rad!
1,2-16V, rv.02, 5dv.,
Sob
Znalec
Příspěvky: 603
Registrován: 30 črc 2006, 14:27
Bydliště: HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sob »

frogh píše:SOB- ja som si to precital, ale nic take som tam nenasiel!!! Ale kludne mi to mozes najst, budem len rad!
Tak se omlouvam :oops: tohle se tu asi neřešilo.Zkus kouknout jak mas doštelovanou spojku,dal jestli nemas vytahany lanovody,nebo silentbloky na lanovodech a když vše ok i oleje dost asi to vypada na synchrony :(
ygzo
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 477
Registrován: 12 úno 2007, 23:29
Bydliště: Nové Mesto n/V
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ygzo »

Ja som tu nieco podobne uz tiez riesil, je to vo vlakne "Jde spatne radit"

https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... atne+radit

az si pamatam dobre a tam boli popisane rozne problemy s prevodovkou.
A mne skrkala tiez prevodovka, ale hlavne pri preradeni z 1 na 2 a tiez som si myslel, ze mam zlu spojku alebo synchrony a pomohla uplna banalita a to vymena oleja - nie doliatie, ale vymena a po vymene po najazdeni 500-1000km prevodovka OK. A to som si vazne myslel podla tych zvukov ze synchron je v prdeli. Ja by som skusil olej pokial sa ti tie rychlosti daju zaradit pri nastartovanom motore a namieste, tak by hadam spojka nemala byt zla. A ked nepomoze olej, tak neviem... tam uz som ja chcel riesit vymenu synchronov
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
frogh
Fiaťák
Příspěvky: 109
Registrován: 25 kvě 2006, 15:28
Bydliště: slovakia

Příspěvek od frogh »

takze, problem pokracuje. Je to stale horsie a horsie. Je to uz pocut pri radeni hore aj dole, ale iba na 3 a 4 stupen. Pri zaradenej 3 a plnom zosliapnuti plynu pocut buchanie, ktoreho frekvencia sa umerne zrychluje s rychlostou. Mam za sebou dve navstevy v roznych servisoch Fiat. V prvom tvrdia ze je to spojka, v druhom, ze prevodovka- nejaky valcek na hriadelke pre 3 a 4 prev. stupen., alebo mozno aj spojka. Co vy na to :?:
1,2-16V, rv.02, 5dv.,
onc
Znalec
Příspěvky: 751
Registrován: 07 pro 2005, 11:52
Bydliště: okr.PV

Příspěvek od onc »

frogh píše:takze, problem pokracuje. Je to stale horsie a horsie. Je to uz pocut pri radeni hore aj dole, ale iba na 3 a 4 stupen. Pri zaradenej 3 a plnom zosliapnuti plynu pocut buchanie, ktoreho frekvencia sa umerne zrychluje s rychlostou. Mam za sebou dve navstevy v roznych servisoch Fiat. V prvom tvrdia ze je to spojka, v druhom, ze prevodovka- nejaky valcek na hriadelke pre 3 a 4 prev. stupen., alebo mozno aj spojka. Co vy na to :?:
... ted me tak napada, ze by to mohl byt spatny synchron na 3 prevodovym
stupni ... co ten olej? mas ho tam dost? ....
... Renault Clio III 2006 1.2 16v 55kw ...
... Renault Megane II Grandtour 2004 1.5dci 60kw ...
... ex Punto II 99 1.2 8V 44kw ELX ...
frogh
Fiaťák
Příspěvky: 109
Registrován: 25 kvě 2006, 15:28
Bydliště: slovakia

Příspěvek od frogh »

olej je ok.
1,2-16V, rv.02, 5dv.,
majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

Kolik mas na tom nalitane? Kupovals to nove nebo starsi? Neslo to casto pres zuby? Jak se ti radi zpatecka?
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
frogh
Fiaťák
Příspěvky: 109
Registrován: 25 kvě 2006, 15:28
Bydliště: slovakia

Příspěvek od frogh »

ma to 75000km, pravdepodobne skutocnych. Bol to dovoz z Talianska, vtedy to malo rok a pol a malo 22000km. Cez zuby to moc neslo- snazil som sa :lol: a spiatocka ide celkom v poho.
1,2-16V, rv.02, 5dv.,
Arrow79
Všeználek
Příspěvky: 1765
Registrován: 05 dub 2007, 09:31
Bydliště: Zvolen, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arrow79 »

Sob píše:Tak se omlouvam :oops: tohle se tu asi neřešilo.Zkus kouknout jak mas doštelovanou spojku,dal jestli nemas vytahany lanovody,nebo silentbloky na lanovodech a když vše ok i oleje dost asi to vypada na synchrony :(
Na MK2 sa neda dostelovat spojka, podla toho co viem teda...
Punto MK2 1.2 8V ELX
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“