HELP - kontolka vstřikování
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - kontolka vstřikování
A je to tu
Punto 1,2 (75), 4bod IAW.
Při zapnutí klíčku vše proběhne vpořádku.
nastartování taky OK,
Po přidání plynu a přesáhnutí otáček nad 2500, se rozsvítí kontrolka vsřikování, při vypnutí motoru zase to samé start vpoho atd.
Žádná změna v chování motoru, žádné škubá ani zvuky, nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Může tento alarm vyhlásit i zapaolování?
Už jsem to jednou měl a pak to zase zmizelo, asi diagnostika mě nemine
Punto 1,2 (75), 4bod IAW.
Při zapnutí klíčku vše proběhne vpořádku.
nastartování taky OK,
Po přidání plynu a přesáhnutí otáček nad 2500, se rozsvítí kontrolka vsřikování, při vypnutí motoru zase to samé start vpoho atd.
Žádná změna v chování motoru, žádné škubá ani zvuky, nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Může tento alarm vyhlásit i zapaolování?
Už jsem to jednou měl a pak to zase zmizelo, asi diagnostika mě nemine
- Reklama
Svíčky jsem proběhnul (Beru 4jiskříště), kabely a konektory taky, připojení vstřikovačů taky, a zdálo se to OK,
Poznala by jednotka "prostřelenej" kabel k svíčkám? Asi těžko na vysokonapěťové straně cívky.
Nechci to zakřikonout, ale zatím to zase závadu nesignalizuje
Včera to začalo až při návratu dom z cesty (80km), stání a pomalé jízdě v koloně.
Poznala by jednotka "prostřelenej" kabel k svíčkám? Asi těžko na vysokonapěťové straně cívky.
Nechci to zakřikonout, ale zatím to zase závadu nesignalizuje
Včera to začalo až při návratu dom z cesty (80km), stání a pomalé jízdě v koloně.
Takže diagnostika vyplivla fůru věcí
Problém nejspíše tkví ve špatném snímači otáček (asi je načatej) nebo drcnuté kolo zubového generátoru.
Jo a asi mi v motorovém prostoru vegetujou kuny
Přemejšlím o tom, že si pořídím diagnostiku, měl by jste někdo zájem o načtení údajů z jednotky (třeba na sraze?), tak za 2kila (aby se to aspoń po čase investice vrátila.)
Problém nejspíše tkví ve špatném snímači otáček (asi je načatej) nebo drcnuté kolo zubového generátoru.
Jo a asi mi v motorovém prostoru vegetujou kuny
Přemejšlím o tom, že si pořídím diagnostiku, měl by jste někdo zájem o načtení údajů z jednotky (třeba na sraze?), tak za 2kila (aby se to aspoń po čase investice vrátila.)
Dej si tam nekde k motoru mydlo do takovy sitky,nemaj to radijirka.pr píše:Takže diagnostika vyplivla fůru věcí
Problém nejspíše tkví ve špatném snímači otáček (asi je načatej) nebo drcnuté kolo zubového generátoru.
Jo a asi mi v motorovém prostoru vegetujou kuny
Přemejšlím o tom, že si pořídím diagnostiku, měl by jste někdo zájem o načtení údajů z jednotky (třeba na sraze?), tak za 2kila (aby se to aspoń po čase investice vrátila.)
Kdyztak to zubovy kolo bych nekde nasel na 75tku. Diagnostiku? To nebude tak jednoduchy. Ja uz neco mam vyrobenyho, ale jeste sem to nezkousel, hledam na to nejakej soft. Ale stejne nevim, jestli to pujde, pac vetsinou sou tyto veci delany na nejaky OBDII. A stejne udelas pouze diagnostiku, ale autoadaptacni parametry nevymazes. Ani airbag, atd...jirka.pr píše:Takže diagnostika vyplivla fůru věcí
Problém nejspíše tkví ve špatném snímači otáček (asi je načatej) nebo drcnuté kolo zubového generátoru.
Jo a asi mi v motorovém prostoru vegetujou kuny
Přemejšlím o tom, že si pořídím diagnostiku, měl by jste někdo zájem o načtení údajů z jednotky (třeba na sraze?), tak za 2kila (aby se to aspoń po čase investice vrátila.)
Hustokrutost
Ja mam presne taky isty problem. Svieti mi kontrolka vstrekovamia ked idem pod 2000 otaciek alebo ked idem po meste v kolone a mam zaradeny nizsi stupen a bolo by treba zaradit vyzsi presne to mi robi co tebe. Neviem cim to moze byt.Ale som zistil ked to potom kus poturujem nad nejake vyzsie otacky alebo dam do neutralu po minute dvoch mi to zhasne. toto mi roby uz od kupy auta to jest 6 mesiacov. Ak chcem aby mi to nesvietilo jazdim vzdy nad 2000 otaciek. Aj ja som sa zamyslal dat auto do servisu na diagnostiku ale zatial som tam nebol ani v najblizsej dobe tam neplanujem ist svieti to uz pol roka (nie v kuse ) a auto ide ako ma byt. takze neviem........jirka.pr píše:Svíčky jsem proběhnul (Beru 4jiskříště), kabely a konektory taky, připojení vstřikovačů taky, a zdálo se to OK,
Poznala by jednotka "prostřelenej" kabel k svíčkám? Asi těžko na vysokonapěťové straně cívky.
Nechci to zakřikonout, ale zatím to zase závadu nesignalizuje
Včera to začalo až při návratu dom z cesty (80km), stání a pomalé jízdě v koloně.
Vstrekovací ventil Punto 1.1 55
Zdravím
Aká je ohmická hodnota vstrekovacieho ventilu ??? Mám 2ks, obidva majú 1,8 ohm a riadiaca jednotka ich vyhodnocuje ako vadné.
DAKUJEM
Aká je ohmická hodnota vstrekovacieho ventilu ??? Mám 2ks, obidva majú 1,8 ohm a riadiaca jednotka ich vyhodnocuje ako vadné.
DAKUJEM
Re: Vstrekovací ventil Punto 1.1 55
cau, tohle bych spise dala do sekce "MOTOR"Marox píše:Zdravím
Aká je ohmická hodnota vstrekovacieho ventilu ??? Mám 2ks, obidva majú 1,8 ohm a riadiaca jednotka ich vyhodnocuje ako vadné.
DAKUJEM
a koukam ze nic podbneho tam neni, tak muzes zalozit.
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
mno nevim jesi je to kontrolka vstrikovani ale shodli sme se skamosema ze jo! nikdo nema puntasa tak nikdo moc newi co to je! je to taka jakoby strikacka a asi 3 kapky z toho! kdyz nastartuju tak se to rozne a samozdrejme po chvili zhasne! ale kdyz jedu do ostre zatacky nebo jezdim na rucku tak se to rozne a asi 5 sekund sviti a zhasne! nekdy to udela i po prudkem zabrzdeni! s autem to taki nic nedela! newite co by to mohlo byt? mel bych se neceho bat? moc se mi ted do toho nechcou vrazet penize tak bych chtel vedet co muzu cekat! dik moc zatim
mno jo je to mozne ale myslim ze jednou nebo dvakrat to svitilo i kdyz sem jel normalne! jako ono sem si rikal ze to bude tim kdyz to huntim atd.. ale porad mi to nejde do hlavy! predtim to nedelalo! tak prave nevim! a kdyby to byly vsecky ty veci tak co stym? vymenit nejakou lambdu? nebo tak? dejte plosim rady! dik moc