Potvora nestartuje

Moderátor: peta.smolik

Odpovědět
Siopaulo
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 29 kvě 2007, 18:55

Potvora nestartuje

Příspěvek od Siopaulo »

Ahoj jsem bezradný, benzín mám, baterka nabitá, když otočím klíčkem tak se to roztáčí, ale né a né chytnou. Ještě včera jsem jezdil.

Je fakt, že dříve se mi jednou za čas stalo, že jsem musel startovat déle a pak to jaksi chytlo, ale teď už to vůbec nejde.

Vytáhl jsem kabel z jedné svíčky, dal k němu kleště, a když mladá startovala, tak jsem dostal pecku, takže to jiskru asi dává. Pojistky jsou také ok.

Poraďte prosím, mám UNO 1.7. ie z roku 1989
Díky
Pavel
Reklama
 

lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

1,7 ie neexistuje. Mozna 1,1, 1,4, 1,5... :-)

No ono to muze davat jiskru, ale jde o to, jak tu jiskru vytvori svicky. Hlavne vytahni svicky ven a podivej se na ne. Elektrody musi mit takovou bezovou, mozna trosku nasedlou barvu. Vzdalenost elektrod maximalne 0,6 - 0,8 mm. Jak dlouhos nevymenoval svicky? Potom muzou byt skoceny rozvody. Muze byt spatny cidlo horni uvrate. Ale podle toho, jak to popisujes, tak bych to videl na svice. Mozna jeste zkus nastrikat lehce Kontaktolu do vicka rozdelovace (ne WDcko!!!)
Hustokrutost
alain1
Začátečník
Příspěvky: 48
Registrován: 22 dub 2007, 15:30

Příspěvek od alain1 »

Ještě bych poslechnul čerpadlo v nádrží jestli na pár vteřin bzučí a pak se vypne.
Siopaulo
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 29 kvě 2007, 18:55

Pokračování ve výzkumu

Příspěvek od Siopaulo »

Ahoj, předem děkuji za rady, po trošku delší odmlce jsem se dostal opět k autu stále stojícího na parkovišti.

Zde jsou kroky které jsme s kámošem provedli:

1. Při zapnutí klíčku čerpadlo neběží
2. Po změření jsme zjistili že hnědý kabel je - nula (viz. obr.)
3. Černý kabel se chová taky jako 0 ikdyž má být + (plus) tzn. že asi někde probíjí s kostrou.
4. Čerpadlo po vypojení vodotěsného konektoru (viz. obr) a napojení přímo na baterku přes kablíky běží v pohodě
Obrázek

Jelikož černý kabel + někde probíjí s kostrou, tak není možné najít kde začíná - asi někde pod kapotou
Obrázek

Zkoušeli jsme vypojit nějakej černej kabel z relátka a přímo bypasem napojit z relle nový kabel přímo na čerpadlo, ale nic, asi jsme se netrefili, a to je ten problém, potřebujeme najít začátek černého kabelu + co vede do čerpadla... Ví to někdo, nebo můžete poslat správné schema. Předem Děkuji Pavel
Obrázek

Pojistky jsou ok a dle měření jsou jen na nuláku
Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

Ten černej kabel je kostra a vede do rohu k zadnímu světlu (teď nevím jestli pravýmu nebo levýmu). Hnědej je plus je normálně bez napětí a při startování na něj jdou pulzy. Koukni u motoru jestli jsi neodpálil pojistku od čerpadla je to jedna z těch dvou na fotce (druhá je od lambdy).
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

A šééééma Obrázek
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
dedo.miki
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 04 led 2007, 16:35
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Na relátku máš hnedý / biely odvod na poistku vedla relátka a po poistke pokračuje k čerpadlu.Prívod prúdu do relátka -sila (stály prúd) je červený.
Hnedý(pozor bez bieleho pásu)odvod k poistke tiež vedla relátka a potom na ohrev lamda sondy.
Schémy uno :http://dedo.miki.szm.com//fiat%20uno.htm
Odpovědět

Zpět na „Uno“