HELP - nefunkcni klima
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - nefunkcni klima
Mam takovy problem, vrtule chladice se spousti jen az na nejvyssi rychlost, pry je spatny teplotni spinac, ale kdyz jsem byl ted v servise, jelikoz klima v posledni dobe chladi cim dal min, tvrdili mi, ze napln je v poradku a ze to je prave zpusobene tou vrtuli, ze se nechladi chladic klimy, je to mozne, ze by to bylo tim? Loni v lete klima chladila normalne a zavada na vrtuli uz byla, tak se mi to prave proto nezda? Jak to vidite vy? a navic nemate nekdo tuseni kolik muze stat novy teplotni spinac vrtule? predem diky za odpovedi.
Punto 1.2 8V ELX 2001
- Reklama
-
- Začátečník
- Příspěvky: 41
- Registrován: 03 bře 2007, 07:59
- Bydliště: Nový Jičín, CZ
no spinac spatnej je to vim, protoze ta vrtule zlobi jako takova i bez klimy, ze se zapina az na nejvyssi rychlost, ale problem bude nejspis asi v kompresoru, protoze sem to dnes, kdy je chladneji, zkousel pri jizde z kopce, kdy se chladic klimy chladil dostatecne i bez vrtule a je to stejne, chladi to velice malo, ale take sem si vsim ze od doby co to zacalo chladit malo, nepocituju pri zapnuty klime ztratu vykonu na motoru, proste to jede jak kdyby byla klima vypnuta. Tak to bude asi neco na kompresoru nesetkal jste se s tim nekdo, jak to opravit a popripade kolik to tak stoji?
Punto 1.2 8V ELX 2001
klima
muj poznatek ,: dnes pri jizde do prace klima v poradku : pri jizde domu ,po zapnuti klimy sycivy zvuk a klima nechladi ,cestou jsem se stavil na kontrolu klimy a bylo zjisteno ze mam direcku v trubce od kompresoru ke chladici ,ted potrebuji poradit co stim
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 154
- Registrován: 14 srp 2006, 21:30
- Bydliště: RYCHVALD
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem to tady psal,trubky jsou "normálně pájené".V dnešní době už má hodně i menších firem svářečku Tig s argonem a s tím svaříš i tu trubku.Jenom se to nesmí moc přehřát protože hliník při přehřátí zpórovatí a si tam kde si byl.Pájení jde taky,i doma jsem to zkoušel, ale k pájecí pastě se normálně asi nedostaneš.U nás v práci se trubky na klimu vyrábějí bohužel jenom na jakési Fordy.
standor píše:Už jsem to tady psal,trubky jsou "normálně pájené".V dnešní době už má hodně i menších firem svářečku Tig s argonem a s tím svaříš i tu trubku.Jenom se to nesmí moc přehřát protože hliník při přehřátí zpórovatí a si tam kde si byl.Pájení jde taky,i doma jsem to zkoušel, ale k pájecí pastě se normálně asi nedostaneš.U nás v práci se trubky na klimu vyrábějí bohužel jenom na jakési Fordy.
Likom: trubku uz mam svarenou ,ale jeste dotaz je opravdu nutne menit DEHYDRATOR pri rozpojeni okruhu klimy?
-
- Začátečník
- Příspěvky: 1
- Registrován: 06 črc 2007, 11:26
-
- Začátečník
- Příspěvky: 41
- Registrován: 03 bře 2007, 07:59
- Bydliště: Nový Jičín, CZ
unik
stonepet píše:Mám asi 1měsíc doplněnou klimu a teď mi přijde, že nechladí tolik, co hned po doplnění. A navíc je slyšet pořád syčení ( nebo protékání toho chladiva) uvnitř v autě. Předtím to nebylo tak hlasité. Nevíte někdo co by to mohlo být. Díky..
Jo to je jednoduche unika ti chladivo je tam vevnitr v okruhu vstrikovaci tryska chladiva a kdyz je ho tam malo tak to sici napred malo jenom pri zapnuti kompresoru a potom vic a vic az to jenom sici a nechladi vubec. Podivej se na vsechny hadice a trubky a hlavne na spoje u nich jesti nejsou vlhke od oleje nebo potecene pokud ano tak ti to tama utika pokud ne tak mas nekde ve spoji malinkou skulinku kudy ti to prcha
FIAT Punto EVO 1.2 Dynamic 65k 5D
Punto MK2 1.8 HGT a je pryč
Punto MK2 1.8 HGT a je pryč