DISKUZE - Punto I 1.1 - startování, otáčky, spotřeba a olej

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

cukfira
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 08 kvě 2006, 10:57

Příspěvek od cukfira »

Zdravím,mám taky problém. Dneska ráno mě začla svítit kontrolka dobíjení (baterie),nejdřív jenom blikala,potom už svítila pořád.Řemen v pořádku kabely v pořádku,zdá se že to i dobíjí.Je tam nějaký relátko,nebo alternátor,uhlíky?Poradí někdo? Díky.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Katy
Všeználek
Příspěvky: 5555
Registrován: 13 zář 2005, 19:04
Bydliště: JM

Příspěvek od Katy »

Vcera jsem jela zas dlouho mestem(bylo teplo a v kolone), uz jsem si toho u punta vsimla drive ze to dela ale nevenovala tomu pozornost .... no a po te delsi jizde,dost zahraty motor asi, jedu na neutral po rovince v klidu - jelikoz nemam otackomer tak slysim jen jak motor dela:
uuaa, uuuaa...na ladaku se to pozna asi tak, ze kdyz se to vyšvihne tak brumla vyse, kdyz to spadne na normal tak brumla hloubeji.
pri znaorneni krivkou , by intervaly toho huceni udelaly sinusoidu.

CO TO JE ??? vetrak aby se tak spinal je blbost, a ani jsem ho neslysela.
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
Uživatelský avatar
Katy
Všeználek
Příspěvky: 5555
Registrován: 13 zář 2005, 19:04
Bydliště: JM

Příspěvek od Katy »

Katy píše:Vcera jsem jela zas dlouho mestem(bylo teplo a v kolone), uz jsem si toho u punta vsimla drive ze to dela ale nevenovala tomu pozornost .... no a po te delsi jizde,dost zahraty motor asi, jedu na neutral po rovince v klidu - jelikoz nemam otackomer tak slysim jen jak motor dela:
uuaa, uuuaa...na ladaku se to pozna asi tak, ze kdyz se to vyšvihne tak brumla vyse, kdyz to spadne na normal tak brumla hloubeji.
pri znaorneni krivkou , by intervaly toho huceni udelaly sinusoidu.

CO TO JE ??? vetrak aby se tak spinal je blbost, a ani jsem ho neslysela.
ODPOVI MI NEKDO PROSIM ???
my car, my life !
www.puntotuning.eu
www.girlstuning.cz
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Ahoj Katy jediné čo ti tam môže hučať na 1.1 mk1 je vetrák alebo alternátor ked odchádzajú ložiská - tak mi to tak hučalo a tiež len niekedy! ale na výfuku som nepočul nič ! možno preto že nemám ladák :lol: :lol: ja tam idem dať výfuk z punta 1,2-mk1 možno to pôjde po tichšie. V podstate ten čo mám je už ladák :D :D ale zadara!
Viem že som nepomohol ale asi to treba počuť takto naozaj neviem posúdiť!
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Milsn
Fiaťák
Příspěvky: 154
Registrován: 09 čer 2006, 22:16
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: Punto 1.1

Příspěvek od Milsn »

Anonymous píše:
Steve píše:Zdravím všechny,
vlastním půl roku Punto 1.1, rok 1997, 77 000 km a jsem po všech stránkách spokojenej. Při startu studenyho motoru tento však vydává několik minut nepříjemný klepavý zvuk (podobně jako dieslový motor). Po zahřátí to již ustane. Výkon motoru je adekvátní, průměrná spotřeba do 6 l/100 km, olej výrazně neubývá. Setkal jste se někdo s něčím podobným?
NEvyznáms e v autech, ale ptal jsem se na to samé kámoše. Prý je tam nějaké samoseštelování ventilů a chvíli to trvá nežs e nastaví, proto tn zvuk - neřeš to.
Žádný samošlely tam nejsou, pod vačkou jsou broušený podložky,který se mění aby vznikla potřebá vůle. :shock:
dedo.miki
Fiaťák
Příspěvky: 197
Registrován: 04 led 2007, 16:35
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

majco píše:Ahoj Katy jediné čo ti tam môže hučať na 1.1 mk1 je vetrák alebo alternátor ked odchádzajú ložiská - tak mi to tak hučalo a tiež len niekedy! ale na výfuku som nepočul nič ! možno preto že nemám ladák :lol: :lol: ja tam idem dať výfuk z punta 1,2-mk1 možno to pôjde po tichšie. V podstate ten čo mám je už ladák :D :D ale zadara!
Viem že som nepomohol ale asi to treba počuť takto naozaj neviem posúdiť!
V alternátore často praskne obal a po vyosení statora sa začne trieť rotor o stator na určitom mieste a robí taký blbí zvuk.To trvá až kým prestane nabíjať z dôvodu skratu statora (poškodené vynutie).Stačí zrkadlom skontrolovať obal v spodnej časti alternátoru či nevidieť trhlinu.Dá sa aj zospodu auta.
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

dedo.miki píše:
majco píše:Ahoj Katy jediné čo ti tam môže hučať na 1.1 mk1 je vetrák alebo alternátor ked odchádzajú ložiská - tak mi to tak hučalo a tiež len niekedy! ale na výfuku som nepočul nič ! možno preto že nemám ladák :lol: :lol: ja tam idem dať výfuk z punta 1,2-mk1 možno to pôjde po tichšie. V podstate ten čo mám je už ladák :D :D ale zadara!
Viem že som nepomohol ale asi to treba počuť takto naozaj neviem posúdiť!
V alternátore často praskne obal a po vyosení statora sa začne trieť rotor o stator na určitom mieste a robí taký blbí zvuk.To trvá až kým prestane nabíjať z dôvodu skratu statora (poškodené vynutie).Stačí zrkadlom skontrolovať obal v spodnej časti alternátoru či nevidieť trhlinu.Dá sa aj zospodu auta.
ano poznám tento problém ale mne to do takého štádia nedošlo !
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“