Rád bych se zeptal na Vaše zkušenosti s hliníkovým krytem za motorem. Když se podíváte na motor shora, tak je směrem k přepážce mezi kabinou a motorovým prostorem krytý takovým hliníkovým plechem těžko popsatelného tvaru. Prý je to standardní bolest u Fiatů, že se vlivem vibrací motoru časem proklepou šrouby, které kryt drží a kryt upadne. A to je právě můj případ. V servisu mi řekli, že je za motorem dostatek místa, takže by teplo od motoru ani bez toho plechu nemělo ničemu uškodit.
Co vy na to? Jezdíte s plechem nebo bez?
Díky P.
Kryt za motorem
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Reklama
-
- Znalec
- Příspěvky: 725
- Registrován: 09 led 2007, 18:35
Re: Kryt za motorem
A co ti to dělá? Pálí se něco od výfuku, když stojíš na místě se spuštěným motorem nebo když popojíždíš v koloně?Poool píše:Rád bych se zeptal na Vaše zkušenosti s hliníkovým krytem za motorem. Když se podíváte na motor shora, tak je směrem k přepážce mezi kabinou a motorovým prostorem krytý takovým hliníkovým plechem těžko popsatelného tvaru. Prý je to standardní bolest u Fiatů, že se vlivem vibrací motoru časem proklepou šrouby, které kryt drží a kryt upadne. A to je právě můj případ. V servisu mi řekli, že je za motorem dostatek místa, takže by teplo od motoru ani bez toho plechu nemělo ničemu uškodit.
Co vy na to? Jezdíte s plechem nebo bez?
Díky P.
Multi 1,6 Bipower, r.v.2000