DISKUZE - Punto 1,2 8v nebo 16v
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
Tak to je jiná věc,tak pardon kluci!Frank píše:venca píše:To je absoluní blbost co,jsi napsal,je ůplně jedno jestli je vačka poháněnáKaufik píše:8v má jednu obrovsou výhodu oproti 16v.. nemuže se ti potkat....
náhradní díly za pátrkorun a udržba taky zaminimum.
s tou 16v je to už naročnější..jinak je to bomba motor
rozvodovým řemenem,rozvodovým řetízskem nebo rozvodovýma tyčkama,vždycky,když jedna z těchto věcí praskne,tak se to potká a kort
8-ventilové motory,protože ventily mají rozvod OHC a ventil se ohne u krčku a pak vůbec nemůže sedět dobře ve ventilovém sedle!!
Dávej bacha na to co povídáš!
Máš sice trochu pravdu, ale motor 1.2 8V se skutečně nemůže potkat (ventily a písty), protože se jejich dráhy chodu nepřekrývají! Což kauflik říka dobře.
Tak se nečerti,vždyt život je krásnej a jěště jednou pardon Kaufiku!Kaufik píše:Bacha by sis měl dávat ty..protže tady uvádíš lidi o horzného omylu!!!venca píše:To je absoluní blbost co,jsi napsal,je ůplně jedno jestli je vačka poháněnáKaufik píše:8v má jednu obrovsou výhodu oproti 16v.. nemuže se ti potkat....
náhradní díly za pátrkorun a udržba taky zaminimum.
s tou 16v je to už naročnější..jinak je to bomba motor
rozvodovým řemenem,rozvodovým řetízskem nebo rozvodovýma tyčkama,vždycky,když jedna z těchto věcí praskne,tak se to potká a kort
8-ventilové motory,protože ventily mají rozvod OHC a ventil se ohne u krčku a pak vůbec nemůže sedět dobře ve ventilovém sedle!!
Dávej bacha na to co povídáš!
FIRE motor se ti potkat nemůže, 1,2 8v je FIRE.
Kdežto 1,2 16V FIRE motor není, takže se ti potkat může.
Chce to nejdřív znát fakta a ne pohádky typu: Jedna paní povídala!
Kaufik píše:Bacha by sis měl dávat ty..protže tady uvádíš lidi o horzného omylu!!!venca píše:To je absoluní blbost co,jsi napsal,je ůplně jedno jestli je vačka poháněnáKaufik píše:8v má jednu obrovsou výhodu oproti 16v.. nemuže se ti potkat....
náhradní díly za pátrkorun a udržba taky zaminimum.
s tou 16v je to už naročnější..jinak je to bomba motor
rozvodovým řemenem,rozvodovým řetízskem nebo rozvodovýma tyčkama,vždycky,když jedna z těchto věcí praskne,tak se to potká a kort
8-ventilové motory,protože ventily mají rozvod OHC a ventil se ohne u krčku a pak vůbec nemůže sedět dobře ve ventilovém sedle!!
Dávej bacha na to co povídáš!
FIRE motor se ti potkat nemůže, 1,2 8v je FIRE.
Kdežto 1,2 16V FIRE motor není, takže se ti potkat může.
Chce to nejdřív znát fakta a ne pohádky typu: Jedna paní povídala!
Kaufíku, měl by ses řídit svojí větou i ty ! Páč motor 1.2 16V samozřejmě patří do rodiny FIRE motorů. Jestli se ventily u této verze FIRE motoru potkat může, to by mne také zajímalo.
Jo, nevíte někdo, co to byl motor 1.2 75PS v v Puntu I ? To byl taky 16V ? Já znám jen 1.2 85PS z Punta I a můj 1.2 80PS v Puntu II. Tyto dva 75PS jsem ještě na vlastní bulvy neviděl ... Všechny tyto 3 motory jsou FIRE.
Už nefi kdo tu psal o tom že 16V je mnohem hlučnější na volnoběh, ale otec si kupoval nový punto MK2 v roce 2000 byla to 1.2 8v a bylo to fakt super auti,tichounký, na volnoběh neklepalo, jelo 180, krásně táhlo i ve vysokejch no prostě super, po třech letech ho prodal s tím že si koupí to stejný auto ale v 5dvířku, a se stejným motorem.
To nový auto je jak vyměněný, motor je jak šroťák ty raní starty připomínají JTD, je mnohem hlasitější při jízdě a táhne o dost hůř, po této zkušenosti už si otec asi fiata nekoupí bylo to pro něj hrozný sklamání.
Já se svým Puntem MKI 1.4 MPI Turbo sem zatím spokojenej a jak už někdo psal není lepší pocit než když ty "drahý limuzíny" musí mýmu žerykovi ve 180km/h smutně uhnout protože už jim to nezrychluje
To nový auto je jak vyměněný, motor je jak šroťák ty raní starty připomínají JTD, je mnohem hlasitější při jízdě a táhne o dost hůř, po této zkušenosti už si otec asi fiata nekoupí bylo to pro něj hrozný sklamání.
Já se svým Puntem MKI 1.4 MPI Turbo sem zatím spokojenej a jak už někdo psal není lepší pocit než když ty "drahý limuzíny" musí mýmu žerykovi ve 180km/h smutně uhnout protože už jim to nezrychluje
))))))))))))))Kaufik píše:Já to mysle tak jako že tonení původní motor FIRE.. protože za tahle zkratkou se skrývá: první motor vyrobený robotem.. aten byl původně pouze 8v.
FIRE není "první motor vyrobený robotem", nýbrž "motor zcela vyrobený robotem" z anglického Fully Integrated Robotized Engine.