Potkalo mne pěkné nadělení. Ráno jsem potřeboval nutně někam jet, ale auto nechtělo naskočit - zůstala svítit kontrolka CODE a od té doby pořád svítí - takže je auto nepojízdné. Nepomohlo ani odpojení baterie na půl dne.
V manuálu píšou, že by se měla s kontrolkou CODE rozsvítit i kontrolka řídící jednotky, mě ale svítí pouze kontrolka klíče - CODE. Nefunguje mi ani nouzový postup nastartování, který je rovněž v manuálu popsán.
Potkalo Vás to někoho ? Bylo to tu vzpomínané pro Mk1, a něco jsem našel i na fóru pro Multiplu, ale žádná úspěšné rozuzlení problému tu nikde popsáno nebylo ....
Zlaté Uno - kromě rzi neznalo žádného nepřítele !
HELP - Svítí kontrolka klíče CODE - Mk2
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
HELP - Svítí kontrolka klíče CODE - Mk2
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
- Reklama
Chlapi, druhý klíč bylo samozřejmě to první, co jsem vyzkoušel.
Ale k problému. Už jsem jej odstranil, byla to taková raritka . Zvednul jsem kapotu, že omrknu konektory, a bylo to jasné hned. Nějaká potvora hlodavá mi prohryzala pár drátů, mimo jiné ten tlustý zemnič, co je u řídící jednotky. Právě tento to způsobil. V kombinaci s přehryzaným regulačním kabelem k alternátoru to byla docela ověřovací zkouška elektroniky v autě ... Trošku jsem měl obavy, jestli něco kvůli tomu neodešlo, ale nakonec dopadlo vše OK.
Ale k problému. Už jsem jej odstranil, byla to taková raritka . Zvednul jsem kapotu, že omrknu konektory, a bylo to jasné hned. Nějaká potvora hlodavá mi prohryzala pár drátů, mimo jiné ten tlustý zemnič, co je u řídící jednotky. Právě tento to způsobil. V kombinaci s přehryzaným regulačním kabelem k alternátoru to byla docela ověřovací zkouška elektroniky v autě ... Trošku jsem měl obavy, jestli něco kvůli tomu neodešlo, ale nakonec dopadlo vše OK.
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
PS: Sousedovi neco sežralo kabel od lambdy na Peugeotě až k samotné sondě, takže musel koupit novou, má moderní auto, takže vyšla na 5 tisíc. Prej pomůže dát k motoru nějaký sáček s lidkými vlasy (nejlépe si je měsíc před tím nemýt ).
Groupe F.I.A.T. forever ! Uno Turbo i.e. Mk1, Punto 1.2 16V ELX Mk2
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Ten nouzový návod na ten CODE aby šel oblbnout když ti ho nevezme z klíčku je tak složitej že bych to snad ani nezkoušel-to je věcí co udělat a funkcí než se to sepne podle příručky
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996