Pri jazde na nerovnostiach je pocut buchanie
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
- Reklama
A jaké jsou výsledky??? Spokojenost??? Za tu cenu to by stálo o tom uvažovat.srokis píše:Já jsem je sehnal v Polsku a dal jsem za oba dva v přepočtu 740,-Kč. Ale zajímalo by mě, co je na tom kousku gumy tak drahýho. Výměnu jsem si dělal sám na kanále - celkem v pohodě 1/2hoďky práce.
R Espace 03' 1,9 dCi,
EX - F Multipla 99' 1,6 16V 100, , Š Felicia Combi 96' 1,3 MPi, Š Favorit 93' 135L
EX - F Multipla 99' 1,6 16V 100, , Š Felicia Combi 96' 1,3 MPi, Š Favorit 93' 135L
Ahoj ,mám problém se stabilizační tyčí,mám sice vyměněny silentbloky /asi za 640,-/ale stále mi to bouchá,ne pořád jen když se tyč posune do krajní polohy.Nevím zda jsem to podal srozumitelně,prostě když koupíš origo fiat,tak silentbl.jsou nalisovány na tyči,ale pokud jste jako já ušetřili, tak se tyč pohybuje a když se dostane do krajní polohy tak škrtá o rameno a je to rachot a dost nepříjemný pak se zase přesune a je na chvilku klid a pak zase...... v servisu to srovnali na prostředek a zas byl chvilku klid ,ale já nechci jezdit každej měsíc do servisu,pokud víte co stím poraďte prosím Kubas
Kubas
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
r.v.2000 294 000km MLOK/multipla/prodáno
r.v.2005 53 300km Fiat Idea červená
r.v.2006 160 000km Multipla ll /mlok podruhé/
r.v.2008 13800km SUZUKI SV 650
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 lis 2005, 09:44
- Bydliště: Pardubice
jeste je asi mozna jedna varianta
na jedne z hrideli na predni naprave je vyvazovaci prvek
takove gumove kolo chycene manzetami
manzety se uvolnily a tim, ze to gumove kolo ma zaklad ze zeleza (zelezo obalene vetsi vrstvou gumy)
mlati pak do hridele
a hlavne po ni jezdi az ke kolu a nici manzetu u kola
takze kouknout i na tohle
na jedne z hrideli na predni naprave je vyvazovaci prvek
takove gumove kolo chycene manzetami
manzety se uvolnily a tim, ze to gumove kolo ma zaklad ze zeleza (zelezo obalene vetsi vrstvou gumy)
mlati pak do hridele
a hlavne po ni jezdi az ke kolu a nici manzetu u kola
takze kouknout i na tohle
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 243
- Registrován: 25 lis 2005, 19:59
- Bydliště: Středočeský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Možná je to hloupost, ale také jsem řešil bouchání. stále ho ještě řeším, ale našel jsem závadu (možná) prasklý plastový kryt pod motorem. Na nerovnostech se rozkmitá a tluče to jako blázen:-)
Dodo-multipla píše:jeste je asi mozna jedna varianta
na jedne z hrideli na predni naprave je vyvazovaci prvek
takove gumove kolo chycene manzetami
manzety se uvolnily a tim, ze to gumove kolo ma zaklad ze zeleza (zelezo obalene vetsi vrstvou gumy)
mlati pak do hridele
a hlavne po ni jezdi az ke kolu a nici manzetu u kola
takze kouknout i na tohle
Multipla 1.9 JTD 110k ... "ucast na setkání Tábor - Červený Kostelec, Olomouc, Jesenice, Rapotín, Věšín, Holice a mnoho dalších" ... http://www.multipla.wz.cz" onclick="window.open(this.href);return false; (vše o Fiat Multipla) ... http://www.multiplaklub.cz" onclick="window.open(this.href);return false; FIAT MULTIPLA KLUB ČR