HELP - padajici viko ulozne skrinky spolujezdce
Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto, zokot
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
HELP - padajici viko ulozne skrinky spolujezdce
Kdykoliv kdekoliv prejedu po vetsich nerovnostech (treba kocici hlavy), tak se mi porad otvira ulozna skrinka pred spolujezdcem...je tam nekde neco na dotazeni???
Diky za help.
Diky za help.
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
- Reklama
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
No, asi tak nejak, nikde nic (tyy jo, na my Mazde 626 to nebyl problem , mno, budiz ji zeme lehka, slouzila dlouho a spolehlive...)
Do servisu se jen zastavit a zeptat se, co s tim...nauctovat si 400 za to, ze tam neco pozdara si nenecham, to uz to radeji udelam na suchy zip
Do servisu se jen zastavit a zeptat se, co s tim...nauctovat si 400 za to, ze tam neco pozdara si nenecham, to uz to radeji udelam na suchy zip
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Tak tohle už jsem taky řesil a vyndat celý kastlík je vcelku jednoduché stačí vzít šroubovák a dole u pantů uvnitř kastlíku jsou plastové kolíky černé barvy viz foto:
Pomocí šroubováku je potřeba kolík přesunout směrem na střed kastlíku a tím se uvolní z pantu stejným způsobem i ten druhý.
Problém je v tom že celý kastlík je slepen ze tří dílů a dostat se na mechanizmus zámku znamená oddělit jednotlivé díly od sebe.
Potom už stačí jen vyměnit pružinku v zámku za jinou (silnější) původní je docela slabá. No a nakonec kastlík slepit a vrátit na původní místo.
Přeji hodně štěstí při lepení. Paf
Pomocí šroubováku je potřeba kolík přesunout směrem na střed kastlíku a tím se uvolní z pantu stejným způsobem i ten druhý.
Problém je v tom že celý kastlík je slepen ze tří dílů a dostat se na mechanizmus zámku znamená oddělit jednotlivé díly od sebe.
Potom už stačí jen vyměnit pružinku v zámku za jinou (silnější) původní je docela slabá. No a nakonec kastlík slepit a vrátit na původní místo.
Přeji hodně štěstí při lepení. Paf
Fiat Punto II 1,2 8V r.v.2000