DISKUZE - Optimálne radenie prevodovych stupňov
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
- Reklama
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím s VENCAPUNTO 4valce má mýt motor aby byl OK a normální.
3 válce to je debilnost a není to ani dobrý na všechny způsoby.
Kdyžtak bych se možná přikláněl ke 2 valcům.
3 válce to je debilnost a není to ani dobrý na všechny způsoby.
Kdyžtak bych se možná přikláněl ke 2 valcům.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Budu to snad opakovat každému stále a taky říkám beru radši 1,0l čtyřválec než 1,2 nebo 1,5 tříválec(souhlasím z MAJKI)-jsou tam totiž vibrace jako svina.majki píše:1.2 8ventil se necha rad vytacet, takze nebat se toho ...a porad plati, radsi litrovej ctyrvalec nez 1.2 trivalec ... ale tady to je 1.2 ctyrvalec, takze HoubyToPojede se muze jit ...
Slyšel jsem že tříválce delají tak že to řeší šalamoucky vezmou čtyřválec a uříznou zněj jeden válec a výsledek je tříválec stejné skladby jenom trochu poupravené(je tam proti závaží atd.).
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Myslel som obmedzovac co ti nepusti nad urcitu rychlost, znizi ti otacky atd, ja som siel poloplny (priatelka a plny kufor:) ) 180, viac som sa bal bo auto je nedavno po zabehu ale necitil som nejaky obmedzovac, len to uz proste nezrychlovalo...
FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
- Vencapunto
- Všeználek
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 22 bře 2006, 14:02
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Znalec
- Příspěvky: 826
- Registrován: 17 led 2007, 20:29
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Me to jde točit až do 5000 tis. ot/min a nekdy taky tam potrápím na chvilku 2 a 3 převodový stupen.
No a zrovna včera z Prahy do Lovosic jsem sám jel 200 km/hod.
Je jasný že těch 200 km/hod jsem tam neměl pořád a hned ale vytáhl sem to až tam,jinak 150 km/hod tam mam docela hned.
Při těh 200 km/hodinu jsem tam měl 4500 tis. ot/min.
No a zrovna včera z Prahy do Lovosic jsem sám jel 200 km/hod.
Je jasný že těch 200 km/hod jsem tam neměl pořád a hned ale vytáhl sem to až tam,jinak 150 km/hod tam mam docela hned.
Při těh 200 km/hodinu jsem tam měl 4500 tis. ot/min.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
-
- Všeználek
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 02 dub 2007, 16:08
- Bydliště: Praha / Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Rekl bych, ze na rychlost tam nebude, jen na otacky. Valil jsem s tim svym 180km/h a jet v tu chvili z kopce, asi by to slo jeste o neco vic. Ale uz tak to bylo o drzku a mam se rad...a i to sve auti mam radTV-Punto píše:Myslite ze je na Punte obmedzovac na max otacky alebo na max rychlost na danom stupni alebo na maximalku
Mazda2 1.3 TE '08
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88