DISKUZE - Optimálne radenie prevodovych stupňov

Vše o motoru a převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady a typy, topení a chazení

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

A nebylo to cerveny Pcko? :wink:
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

I kdyby to bylo HTP tak je to nějak dost.Ale přece jenom čtyři válce sou čtyři válce.Jo kolik má tak nalítáno? Slyšel sem startovat HTP který mělo cca 40.000km a myslel sem že je to Multikráva.
lacin
Znalec
Příspěvky: 991
Registrován: 05 lis 2005, 13:04
Bydliště: taky JM

Příspěvek od lacin »

Cerveny P umi i pres 190 a Puntu 55 ujede... :-)
Hustokrutost
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Souhlasím s VENCAPUNTO 4valce má mýt motor aby byl OK a normální.
3 válce to je debilnost a není to ani dobrý na všechny způsoby.
Kdyžtak bych se možná přikláněl ke 2 valcům.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
TV-Punto
Všeználek
Příspěvky: 1026
Registrován: 26 úno 2007, 16:30
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od TV-Punto »

Čéče, stale ked si precitam akykolvek prispevok od teba tak sa musim aspon zasmiat, kde ty na tie hlašky chodiš? :) :o :D :lol: :!:

FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

majki píše:1.2 8ventil se necha rad vytacet, takze nebat se toho :)...a porad plati, radsi litrovej ctyrvalec nez 1.2 trivalec ... ale tady to je 1.2 ctyrvalec, takze HoubyToPojede se muze jit ... :P
Budu to snad opakovat každému stále a taky říkám beru radši 1,0l čtyřválec než 1,2 nebo 1,5 tříválec(souhlasím z MAJKI)-jsou tam totiž vibrace jako svina.

Slyšel jsem že tříválce delají tak že to řeší šalamoucky vezmou čtyřválec a uříznou zněj jeden válec a výsledek je tříválec stejné skladby jenom trochu poupravené(je tam proti závaží atd.).
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Prostě v autě musej bejt minimálně 4 válce jinak to neni kompletní auto.Jo a k tomu vytáčení,já občas točim i do omezovače(cca 6500ot),abych tomu pořádně protáh trubky.A točení nějakejch 4500 motoru nemůže uškodit,spíš naopak.
TV-Punto
Všeználek
Příspěvky: 1026
Registrován: 26 úno 2007, 16:30
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od TV-Punto »

Tak 6500 ot som este neskusal, btw skusil uz niekto ci je obmedzovac na max rychlost?

FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

Jo v 5ti lidech(asi 400kg) + narvanej kufr až nad plato.Lehounce do kopečka 160km/h,ale už to bylo o držku ještě k tomu na zimákách
TV-Punto
Všeználek
Příspěvky: 1026
Registrován: 26 úno 2007, 16:30
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od TV-Punto »

Myslel som obmedzovac co ti nepusti nad urcitu rychlost, znizi ti otacky atd, ja som siel poloplny (priatelka a plny kufor:) ) 180, viac som sa bal :oops: bo auto je nedavno po zabehu ale necitil som nejaky obmedzovac, len to uz proste nezrychlovalo...

FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
Uživatelský avatar
Vencapunto
Všeználek
Příspěvky: 3265
Registrován: 22 bře 2006, 14:02
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vencapunto »

No možná to byla spíš rovina.Ale prostě to víc nejelo.Práznej sem to nezkoušel
TV-Punto
Všeználek
Příspěvky: 1026
Registrován: 26 úno 2007, 16:30
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od TV-Punto »

Myslite ze je na Punte obmedzovac na max otacky alebo na max rychlost na danom stupni alebo na maximalku :?:

FIAT PUNTO MK2b 1.2 44kW r.07
FIAT MULTIPLA 1.6 76kW r.99
BMW 525TDS A/T TOURING 2,5 V6 105kW r.98
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Me to jde točit až do 5000 tis. ot/min a nekdy taky tam potrápím na chvilku 2 a 3 převodový stupen. :lol:
No a zrovna včera z Prahy do Lovosic jsem sám jel 200 km/hod. :lol:
Je jasný že těch 200 km/hod jsem tam neměl pořád a hned ale vytáhl sem to až tam,jinak 150 km/hod tam mam docela hned.
Při těh 200 km/hodinu jsem tam měl 4500 tis. ot/min. :lol:
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
majki
Všeználek
Příspěvky: 1021
Registrován: 02 dub 2007, 16:08
Bydliště: Praha / Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majki »

TV-Punto píše:Myslite ze je na Punte obmedzovac na max otacky alebo na max rychlost na danom stupni alebo na maximalku :?:
Rekl bych, ze na rychlost tam nebude, jen na otacky. Valil jsem s tim svym 180km/h a jet v tu chvili z kopce, asi by to slo jeste o neco vic. Ale uz tak to bylo o drzku a mam se rad...a i to sve auti mam rad :oops:
Mazda2 1.3 TE '08 :D
History: Punto mk2a 1.2 16v Sporting / Punto mk2b 1.2 8v Active / Mazda 626 2.2 12v limo GD US '88
marty3d
Znalec
Příspěvky: 647
Registrován: 30 dub 2007, 10:44
Bydliště: Tři Dvory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marty3d »

majki píše:A nebylo to cerveny Pcko? :wink:
Tak to nevim, se nepamatuju. Fakt ale je, že to jelo jak sem řekl, fakt nekecám.
Odpovědět

Zpět na „Punto - motor“