Fiat 500 dlhý start
Moderátor: peta.smolik
Fiat 500 dlhý start
Zdravim mám otázočku prvý štart ja dlhý dlho točí potom naskočí keď sa trocha zohreje už je to ok motor 1.2benzyn
- Reklama
Re: Fiat 500 dlhý start
Zdravím, ten istý motor a ten istý problém. Podarilo sa Vám niečo zistiť? Ja som tam dal vymeniť rozvody, sviečky a bolo aj kvôli tomu v autorizovanom servise a že im to štartovalo normálne, ale keď som ho bral zase to dlho točilo a že to je v norme u 2013
Re: Fiat 500 dlhý start
Změň servis. Mmch. v autorizáku nepřiplácíš za kvalitu ale za kravaťáka s kafíčkem
Normální to neni, jen tam jsou lamy a neví co s tim tak se na to vymluvili.
Začni palivem (čerstvej benzín a neni od věci aditivace VIF), baterkou (pokles napětí při startu), pak čidlem teploty jestli dává správnou hodnotu, změř tlak paliva na liště včetně poklesu tlaku při startu, zkontroluj vstřiky jestli dobře rozprašujou. Snímání polohy kliky jestli je signál... Až pak složitější věci a různý sviňárny.
Jestli ty rozvody dělal autorizák, tak neni od věci kontrola nastavení jestli nejsou o zub vedle.. (dělalo to i před výměnou?)
Normální to neni, jen tam jsou lamy a neví co s tim tak se na to vymluvili.
Začni palivem (čerstvej benzín a neni od věci aditivace VIF), baterkou (pokles napětí při startu), pak čidlem teploty jestli dává správnou hodnotu, změř tlak paliva na liště včetně poklesu tlaku při startu, zkontroluj vstřiky jestli dobře rozprašujou. Snímání polohy kliky jestli je signál... Až pak složitější věci a různý sviňárny.
Jestli ty rozvody dělal autorizák, tak neni od věci kontrola nastavení jestli nejsou o zub vedle.. (dělalo to i před výměnou?)
Re: Fiat 500 dlhý start
VIF môžeš kľudne predávkovať aj niekoľkonásobne.
Netvrdím, že je to Tvoj prípad no mne jednotkové Punto (staršie) štartovalo na prvý krát zle, aj viac otáčok motora než naskočilo. Náhodne som zistil, že ak som len ťukol štartérom a v zápätí štartoval - chytalo okamžite. Príčinu som nikdy nezistil, zvykol som si
Netvrdím, že je to Tvoj prípad no mne jednotkové Punto (staršie) štartovalo na prvý krát zle, aj viac otáčok motora než naskočilo. Náhodne som zistil, že ak som len ťukol štartérom a v zápätí štartoval - chytalo okamžite. Príčinu som nikdy nezistil, zvykol som si
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Fiat 500 dlhý start
Nejspíš málo benzínu - při tom ťuknutí stříklo do válce ale nezapálilo, při dalším startu stříklo druhou dávku a zapálilo až tu. Stačí to na jednom válci a už to motor rozjede.. Nízký tlak paliva, přicpaný vstřiky nebo už hůř rozprašujou, čidlo teploty dává vyšší teplotu než skutečnou... Všechno má za následek nižší dávku paliva než je potřeba.
Druhá možnost ťuknutí "nakoplo" baterku a při druhým startu byl menší pokles napětí = startér točil rychleji atd.
Předávkovat VIF má smysl u nafty pro oddálení smrti čerpadla/vstřiků, u benzínu má význam spíš dlouhodobý použití kdy stačí nízká dávka (panák na nádrž), Pro start má největší význam čistota trysek vstřiků; pak sání+spalovací prostor bez karbonů (do karbonů se nacucá část benzínu a směs je pak moc chudá)
Druhá možnost ťuknutí "nakoplo" baterku a při druhým startu byl menší pokles napětí = startér točil rychleji atd.
Předávkovat VIF má smysl u nafty pro oddálení smrti čerpadla/vstřiků, u benzínu má význam spíš dlouhodobý použití kdy stačí nízká dávka (panák na nádrž), Pro start má největší význam čistota trysek vstřiků; pak sání+spalovací prostor bez karbonů (do karbonů se nacucá část benzínu a směs je pak moc chudá)
Re: Fiat 500 dlhý start
Tak do nafty (aj olejov) používam desaťročia niečo iné. Dokáže to zázraky. Písal som vo vlákne "Benzin v nafte".
Ostatné si napísal.
Ostatné si napísal.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)