Ahoj všem...prosím koupila jsem Ducato a mám problém.Auto se mi zahřeje při jízdě cca na 85C ale jakmile zastavím tak mi padá teplota.Nic moc to netopí prostě děs.
Děkuji všem za rady.
Záleží jak moc to padá od normálního stavu. Před lety jsem měl v práci to samé od Citroenu 2,2 JTD r.v.2005. V zimě při -5 °C, než jsem přejel celou Prahu za hodinu, tak v kabině sotva vlažno. Jezdil jsem s ním denně, léta. Nepatrně pomohla výměna radiátoru topení, protože starý byl zevnitř slabě pokrytý vodním kamenem. Byla to kabina pro 3 lidi a vzadu bouda, takže malý prostor k vytápění a stejně to moc netopilo. Diesel je na zimu a krátké trasy pro zlost. Jsem rád, že už nemusím pracovně nikam jezdit. Namontujte si tam nezávislé topení a nebude Vám zima. Nechte to namontovat u firmy, která se tím zabývá, ať Vám od instalace neshoří celé auto. Ano, něco to stojí a chce to jen značkové nezávislé topení. Jinak teplota mi klesá v zimě u motoru i u benzínovýho auta, stačí jet 300m z kopce a brzdit motorem. Na volnoběh se většina aut ohřívá ještě pomaleji, protože je volnoběh velmi úsporný u benzinu i u dieselu.
Na místě žádný auto v dnešní době normálně netopí, nemá odkud brát teplo a to ani se zapnutým ventilátorem topení. Na to si kupte starýho žigula, jestli se chcete ohřát. A to myslím z legrace i smrtelně vážně.
Ahoooj děkuji za odpověd.Mám již vyřešeno...před chladič jsem dala karton a jezdím už v tričku.Fakt topí jako čert a teplota motoru 90C drží.
Tak snad to bude dobré.Přeji krásné vánoce ,hodně zdraví a málo starostí s auty at nás nezlobí.
Krabice je taky řešení. Jenom pozor, když se oteplí na +5 °C a zůstaneš v koloně. Poběží větrák a nebude mít k nasátí dostatek vzduchu, tak se bude víc ohřívat motor, aby neodešlo těsnění pod hlavou. Stačí jednou dvakrát víc ohřát motor a je to hned. Nebo taky padesátkrát a nic se nestane. Je to nahodilé a auto pak na místě k odtahu.