TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Moderátor: peta.smolik
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 62
- Registrován: 23 úno 2020, 15:04
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Jenomže ty máš ještě motor jenom s jedním filtrem, kdežto dnešní motory mají už filtry dva a to už opravdu jede hůře a má větší spotřebu.
Řeknu ti vlastní zkušenost, máme ve firmě Mastery, vždy nové. Já mám 2016 ještě bez močoviny s jedním turbem, kluci maj biturba ale už s močovinou.
Ty nové Mastery vůbec netahaj a daleko více žerou a to přitom maj papírově o 30koní více.
Řeknu ti vlastní zkušenost, máme ve firmě Mastery, vždy nové. Já mám 2016 ještě bez močoviny s jedním turbem, kluci maj biturba ale už s močovinou.
Ty nové Mastery vůbec netahaj a daleko více žerou a to přitom maj papírově o 30koní více.
Tipo HB 1,4Tjet Mirror modrá Venezia
- Reklama
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
1.4 T-Jet na to ze ma papirove jen 120 koni (v nekolika testech mu namerili i 130 k) jezdi pekne. Motor krasne tahne a kdyz se vytoci ma super zvuk. Problem pri startu jsem nikdy nezaznamenal, i kdyz jen kratce popojedu a chcipnu ho tak zadny problem neni. Benzin je nekdy po startu trochu citit, ale neni to nic tak hroznyho ze by se tim clovek mel nejak zabyvat. Jediny problem T-Jetu je ale opravdu spotreba. To ze ho museli naladit na Euro 6 se na tom zrejme dost podepsalo. Pri delsich jizdach klidnejsim tempem se to da udrzet v rozumnych mezich. Jakmile ho ale clovek vic prozene, nebo pri vetsi rychlosti na dalnici a hlavne ve meste zere fakt hodne. Ale zase ma T-Jet maly riziko drahych zavad. Neco za neco. Co se tyce toho servisu tak ja s autorizaky kam sem jezdil nikdy zadny problem nemel ani ted u Fiata ani predtim Forda.
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Musím souhlasit s názorem nade mnou. Mám úplně stejné zkušenosti.
FIAT TIPO HATCHBACK 1.4 T-JET 120K OPENING EDITION EXTRA
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Jak velký rozdíl ve spotřebě (plus mínus) při stejném stylu jízdy může být mezi tou atmosférou a T-Jet?
Žádný závodník nejsem, předjíždím jenom traktor a autoškolu, tak by mi mohla stačit ta atmosféra
V týdnu jezdím hlavně krátké trasy po městě, o víkendy už delší výlety.
Jezdíme hlavně ve dvou, ale chtěl bych vzít někam i rodiče, tak proto kombi.
On i ten hatchback má ale solidní kufr.
Žádný závodník nejsem, předjíždím jenom traktor a autoškolu, tak by mi mohla stačit ta atmosféra
V týdnu jezdím hlavně krátké trasy po městě, o víkendy už delší výlety.
Jezdíme hlavně ve dvou, ale chtěl bych vzít někam i rodiče, tak proto kombi.
On i ten hatchback má ale solidní kufr.
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Nevím jakou spotřebu má atmosféra,ale já na T-Jetu mám dlouhodobě 7,5l. Jezdím hlavně po Praze,párkrát do měsíce i dlouhé trasy,ale spotřeba je +- stále stejná.
FIAT TIPO HATCHBACK 1.4 T-JET 120K OPENING EDITION EXTRA
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
Bravo II 1,4
Stilo 1,2
Bravo I
Punto 1,2
Alfa Romeo 33
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Tipnul bych, že v reálu ta spotřeba bude podobná, při stejným stylu jízdy.. T-jet svádí ke sportovnější jízdě a výkon se bere z benzínu.. V pohodě se dá jezdit dlouhodobý průměr pod 7L, atmosféra tak nejede = klidnější styl je zaručen a tím i o něco menší spotřeba. Na běžný ježdění stačí bohatě, 70 kW neni úplně málo. 88 (v reálu spíš víc) a krouťák jak nafta je ale velký rozdíl.
Spotřeba je daň za nepřímý vstřik, a vrátí se na údržbě/ opravách a životnosti motoru.. FIRE je jeden z nejlepších motorů, nemá moc kurvítek, ani ten Tjet - turbo jednoduchý větrák, žádný EGR, proměnný časování, problémový rozvody apod. Velká škoda že ho ekoteroristi likvidujou :/
Oturbený přímý vstřik žere o litr míň, ale LSPI, praskající písty apod. to fakt nechceš... Leda nový a po záruce to poslat hejlovi..
Provozní náklady bude mít menší atmosféra, ale kdo se projel v T-jetu tak ho chce
Spotřeba je daň za nepřímý vstřik, a vrátí se na údržbě/ opravách a životnosti motoru.. FIRE je jeden z nejlepších motorů, nemá moc kurvítek, ani ten Tjet - turbo jednoduchý větrák, žádný EGR, proměnný časování, problémový rozvody apod. Velká škoda že ho ekoteroristi likvidujou :/
Oturbený přímý vstřik žere o litr míň, ale LSPI, praskající písty apod. to fakt nechceš... Leda nový a po záruce to poslat hejlovi..
Provozní náklady bude mít menší atmosféra, ale kdo se projel v T-jetu tak ho chce
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Zatím ne z osobní zkušenosti, ale z jiného fóra (polského) vím, že atmosféra má určitě nižší spotřebu a není tak háklivá na styl jízdy. I když tomu nakládáš, tak spotřeba o moc neroste. Jinak Tjet dobrá volba, ale samozřejmě cenově jinde naž atmo, což při mém výběru rozhodlo.
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Skusim opisat moju spotrebu na atmosfere sedan.Grecko tam aj spät priemer6,3l plne nalozeny celu cestu 130km/h po dialnici
Taliansko plne nalozeny 5,7l
Minuly tyzden jeden den po okreskach 300km priemer 5,1l
Celkovo ked zoberem zmiesanu prevadzku tak sa to pohybuje medzi 5,7-6,1l
Taliansko plne nalozeny 5,7l
Minuly tyzden jeden den po okreskach 300km priemer 5,1l
Celkovo ked zoberem zmiesanu prevadzku tak sa to pohybuje medzi 5,7-6,1l
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Spotřeba u Fiat Tipo HB 1.4 , 70 kw - z 90% jezdím krátké trasy. Dlouhodobá spotřeba (stáří vozu rok a půl, najeto cca 15000 km) je dle PP 6,6 litru , v mrazech když jme jeli na běžky do hor ukazoval PP 14 litru . Kdybych teď šel koupit nový auto , Tipo už by to nebylo.
Fiat Tipo HB 1.4 70kw
Fiat Brava 1.2 60kw
Ford Escort
Fiat Zastava
Fiat Brava 1.2 60kw
Ford Escort
Fiat Zastava
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Čím by jsi Tipo tedy nahradil, za stejné peníze, které jsi za něho dal?
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 62
- Registrován: 23 úno 2020, 15:04
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Chlapi co se týká tý spotřeby T-jetu tk je větší než konkurence, samo na to má vliv i to ,že je nalděnej na euro6d.
Tak jsem udělal jednu věc,nechal jsem ho načipovat a musím říct,že jsem udělal dobře.
Auto jede jako dráha a zmizelo i to houpání v tahu mezi 2tis.-3tis. ot.
A hlavně spotřeba šla o dost dolů, na stejné trase ca.250km z toho 80% dálnice, byla před chipem 7,3l a teď 6,5l podle pp.
Ověřeno to mám několikrát.
Můžu potvrdit, že v sérii to mělo 92kw a přes 220Nm krouťák.
Po chipu to má 103Kw a 298Nm krouťák , někde jsem tu dával i grafy.
Tak jsem udělal jednu věc,nechal jsem ho načipovat a musím říct,že jsem udělal dobře.
Auto jede jako dráha a zmizelo i to houpání v tahu mezi 2tis.-3tis. ot.
A hlavně spotřeba šla o dost dolů, na stejné trase ca.250km z toho 80% dálnice, byla před chipem 7,3l a teď 6,5l podle pp.
Ověřeno to mám několikrát.
Můžu potvrdit, že v sérii to mělo 92kw a přes 220Nm krouťák.
Po chipu to má 103Kw a 298Nm krouťák , někde jsem tu dával i grafy.
Tipo HB 1,4Tjet Mirror modrá Venezia
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Kdybych mohl vrátit čas, koupil bych Hyundai i30, 1.4 CVVT, hatchback. Sám nevím pořádně proč,ale vůbec se necítím v Tipu pohodlně, ta masivní palubovka je mi přímo nesympatická , i zavolantem to prostě není ono.Je to pouze můj subjektivní pocit. Před Tipem jsem 11 let jezdil s Fiat Brava 1.2 a byl jsem maximálně spokojený,takže Fiat pro mě byla jasná volba. Jinak Tipo zatím bez jediné závady.
Fiat Tipo HB 1.4 70kw
Fiat Brava 1.2 60kw
Ford Escort
Fiat Zastava
Fiat Brava 1.2 60kw
Ford Escort
Fiat Zastava
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Já jsem toho v Tipu moc nenajel, mám tam 250 km. Jezdím stále Bravem 1,6 Mjet, které prodávám. Na Bravo budu určitě dlouho vzpomínat, jelikož ten motor je výborný, navíc Bravo mám v lepší výbavě než Tipo, takže je v něm útulněji. Tipo jsem koupil z důvodu nutnosti pořízení kombi, přemýšlel jsem nad Dacií, ta se však s turbo motorem vyprodala (litrový nepřeplňovaný tříválec nepřicházel v úvahu), tak další volba bylo Tipo - výhodná cena a dobrá zkušenost s Fiaty, Tipo je již můj pátý Fiat, vždy spokojenost.
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
Bohuzel velky problem dnesni doby je to ze vyrobci musi ladit auta tak, aby vyhovela drastickym eko normam. A diky tomu potom bohuzel auto nefunguje tak dobre jak by mohlo. To je presne problem T-Jetu a vysoky spotreby kterou ma u novejsich aut. A s tim bohuzel souvisi i dalsi vec ktera mi u Tipa nesedi a to jsou dost zvlastni prevody. Tipo si sice bez problemu vezme v 70 sestku, ale diky tomu ma uz ve 130 na dalnici hodne vysoky otacky a samozrejme i spotreba leze nahoru. Kdyby byla ta sestka posunuta vys tak by byla i spotreba na dalnici urcite nizsi.
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra
Re: TIPO Kombi 1.4, 70kW (doprodej)
V mojej jednoduchej hlave neide pochopiť, ako môže mať auto s vyššou spotrebou nižšie (celkové) emisie a čo je na takom prístupe ekologickejšie
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)