Závady
Moderátor: peta.smolik
Re: Závady
Podobný projev jak se tu popisuje mi dělalo auto (ne Fiat), po výměně horního uložení předního tlumiče. Když byla velká díra, tak si to po propružení kleplo, ale to již byl neoriginální díl. Kolega má najeto málo, ale dnešní kvalita nic moc. Potom samozřejmě můžeš hledat problém v uložení a nejsi schopen to najít, jelikož se to projeví až po projetí většího zhupu.
- Reklama
Re: Závady
Prave na vrchne ulozenie tlmica mam najvacsie podozrenie aj ja,nakolko som to zazil na starsich autach. Zvlastne ale je, ze pri inych nerovnostiach je to bez problemu a pri tych vacsich je to len obcas. Pri predchadzajucom aute sa zvuk s vadnym ulozenim neustale stupnoval kym dosiel k takejto intenzite. Vidim to tak, ze v servise im podam co najpresnejsi popis a budem verit, ze rpi troche stastia problem odhalia
Tipo HB Lounge, 1.4, 70KW,
Re: Závady
To ochmatej - otevří haupnu, dej ruku na horní uložení a pomocník divoce zahoupe s autem, otočí volantem atd.. Lupání v uložení jasně ucítíš... V servise pokud je průměrný manták tak akorát použije metodu pokkus - omyl, to spíš zajdi na STK na houpačku.. Do servisu pak s jasným zadáním co maj měnit (pokud si to nevyměníš sám, přehodit horní uložení na Fiatu neni nic složitýho.....
Re: Závady
Budou to kosti na mém tipu zaruční výměna po 30000km
Re: Závady
Jak se prosím vadné stabilizátory chovají? Mám najeto 70 tis km a klepnuti pozoruji hlavně při rozjezdu nebo při zrychlení po výjezdu ze zatáčky. Díky
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Re: Závady
Kosti cvakaj rachtaj klepou. Když zahoupeš autem a dáš prst na kloub tak je cítit vůle v kloubu (jsou dva horní spodní). Podobně uložení tyče stab. v silentblokách.
Re: Závady
Mě při rozjezdu jednou klepne na PP kole, to samé když vyjíždím že zatáčky a zrychluji. Tak to kosti asi nebudou, nejspíš nějaký čep. Když sem měnil zimní kola tak sem měl kosti venku, žádná vůle v nich nebyla cítit i prachový neporušené
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Re: Závady
To může být i vakl v poloose/ kloubu... Tyhle lupání se hledaj blbě to může dělat mraky věcí, klidně i ruplý péro, uložení motoru atd atd.
Re: Závady
Souhlas, mám skoro 70 000 a zatím naprosté ticho. A to jezdím často po Praze. Nebudu hodnotit ničí jízdu, nicméně před školkou se u nás parkovalo částečně na chodníku a když jsem viděl některé rodiče, jak to tam fouknou přes poměrně vysoký obrubník pěkně na dvojčičku, tak ta lupnutí slyším doteď. Pak tihle lidi v diskusích určitě píšou, jak to nic nevydrží. Zajímalo by mě, jestli kompozitní tyčky mají všechna Tipa, nebo jen ta s lepší výbavou?
Re: Závady
Nekdy se mi stava ze mi prestane fungovat USB. Nenacte flashku, nejde pripojit telefon. Nejde s tim nic delat. Ale kdyz auto stoji nejakou dobu vypnuty tak to potom zase fungovat zacne. Mate nekdo podobnou zkusenost?
Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Italia Extra
Re: Závady
Ano...badanim na internete sa mi podarilo zistit, ze USB ma problem s nacitanim Flashdisku vacsieho ako 8GB a vo formate NTFS, usb jednosucho zamrzlo a nedal sa pripojit ani telefon. Kupil som si teda mensie (8gb) flash a naformatoval ho vo formate FAT32...od tej doby bez jedineho problemu
Tipo HB Lounge, 1.4, 70KW,
Re: Závady
Tak já měl na tipo opravdu štěstí , 1.4 70kw
po půl roce od koupě samovolně prasklo zrcátko u řidiče (v té době se dost honilo počasí) v ofiko servisu mě poslali k čípku že si za to můžu sám (1600kč i s prací), párkrát se mi již zamlžily zadní světla, jenže se zase odmlžily takže reklamaci neuznají.
Drnčí dveře od řidiče při jízdě po nerovnostech (nvm asi stahovačka).
Po cca roce a půl ježdění, při startech zdechlá baterka (skoro mrtvá) nedalo mi to a čumím na zemění a oni ho dělají pomalu ze zvonkáče a ještě ho dávají na převodovku co nejdál od altu, nepsal bych to kdyby po dodělání nové země z baterky na hlavu motoru baterka jede další dva roky a to bez problému.
Hvízdání ventilátoru je taky normální --_-- .
Po první garančce se mi začínal zhoršovat (průběžně) stav spojky, (jako rozhodně nepatřím mezi paliče spojek). Třetí rok i na mé upozornění při garančce mi řekli že je to normální. S autem se nedalo rozjet bez hopsání. Nakonec výměna doma před domem (nová spojka luk). Stará na sobě měla vyleštěný pruh široký asi 1/3 plochy (na přítlačáku) a 1/3 se prakticky nedotýkala (najeto 22k km) .
Při koupi mi tvrdili že auto nemá dvouhmotu MOJE DVOUHMOTU ROZHODNĚ MÁ
Od první garančky (16.8.2019) Motor kope jak hovado když pustím plyn nebo razantně sešlápnu. První rok to nedělalo (v servisu mi řekli že to je normální). Dumal jsem nad zavěšením motoru (dokonce i něco měnil), ale problém přetrvává a mám takový pocit, že nejspíše přehrávali mapu a tohle je výsledek.
Prakticky od první zimy se u mě vyskytoval problém s blikající kontrolkou motoru při startu a roztřepaným motorem, řekli mi že je to nekvalitním benzínem. S tím že bylo jedno kde jsem natankoval a dělalo to. Jediné palivo na které to nedělalo byla stovka z MOLky.
Pak už mi to nedalo koupil jsem si kabel a koukl se do jednotky a světe div se neudělali ani reset chyb a bylo tam jen asi 35k špatných zápalů na válci 1 a 5k špatných zápalů na válci 4 .
Po tomto zjištění jsem objednal zapalovací cívku na 1 válec a koupil nové svíčky (iridiovou náhradu, protože origo bláta tam dávat nehodlám).
Světe div se, rok a půl byl klid a je to tu zas takže čekám na to až mi přijdou vstřikovače (bosch) a pokud to bude dělat bordel furt tak jde z domu a další fiat už fakt ne.
Jako kdyby mi nebylo líto těch peněz co jsem dal za to auto (koupeno nové), tak už je pryč.
A to se považuji za fandu TIPA. Vzhled auta z venku je top a jediné co mi kazí vnitřek je ta plena přes střed volantu.
po půl roce od koupě samovolně prasklo zrcátko u řidiče (v té době se dost honilo počasí) v ofiko servisu mě poslali k čípku že si za to můžu sám (1600kč i s prací), párkrát se mi již zamlžily zadní světla, jenže se zase odmlžily takže reklamaci neuznají.
Drnčí dveře od řidiče při jízdě po nerovnostech (nvm asi stahovačka).
Po cca roce a půl ježdění, při startech zdechlá baterka (skoro mrtvá) nedalo mi to a čumím na zemění a oni ho dělají pomalu ze zvonkáče a ještě ho dávají na převodovku co nejdál od altu, nepsal bych to kdyby po dodělání nové země z baterky na hlavu motoru baterka jede další dva roky a to bez problému.
Hvízdání ventilátoru je taky normální --_-- .
Po první garančce se mi začínal zhoršovat (průběžně) stav spojky, (jako rozhodně nepatřím mezi paliče spojek). Třetí rok i na mé upozornění při garančce mi řekli že je to normální. S autem se nedalo rozjet bez hopsání. Nakonec výměna doma před domem (nová spojka luk). Stará na sobě měla vyleštěný pruh široký asi 1/3 plochy (na přítlačáku) a 1/3 se prakticky nedotýkala (najeto 22k km) .
Při koupi mi tvrdili že auto nemá dvouhmotu MOJE DVOUHMOTU ROZHODNĚ MÁ
Od první garančky (16.8.2019) Motor kope jak hovado když pustím plyn nebo razantně sešlápnu. První rok to nedělalo (v servisu mi řekli že to je normální). Dumal jsem nad zavěšením motoru (dokonce i něco měnil), ale problém přetrvává a mám takový pocit, že nejspíše přehrávali mapu a tohle je výsledek.
Prakticky od první zimy se u mě vyskytoval problém s blikající kontrolkou motoru při startu a roztřepaným motorem, řekli mi že je to nekvalitním benzínem. S tím že bylo jedno kde jsem natankoval a dělalo to. Jediné palivo na které to nedělalo byla stovka z MOLky.
Pak už mi to nedalo koupil jsem si kabel a koukl se do jednotky a světe div se neudělali ani reset chyb a bylo tam jen asi 35k špatných zápalů na válci 1 a 5k špatných zápalů na válci 4 .
Po tomto zjištění jsem objednal zapalovací cívku na 1 válec a koupil nové svíčky (iridiovou náhradu, protože origo bláta tam dávat nehodlám).
Světe div se, rok a půl byl klid a je to tu zas takže čekám na to až mi přijdou vstřikovače (bosch) a pokud to bude dělat bordel furt tak jde z domu a další fiat už fakt ne.
Jako kdyby mi nebylo líto těch peněz co jsem dal za to auto (koupeno nové), tak už je pryč.
A to se považuji za fandu TIPA. Vzhled auta z venku je top a jediné co mi kazí vnitřek je ta plena přes střed volantu.
Re: Závady
Ohledně zap.cívek to je klasika,odcházejí na těchto motorech,měnil jsem je na mé Idei a na tatikovém T-jetu v Bravu se taky měnily. Koupil jsem NGK a zatím šlapou. Co takhle přidávat při každém tankování VIF? Vstřiky si nechával čistit ultrazvukem?
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Závady
Ohledně cívek mi nepřijde ok aby měly až tak malou životnost a zároveň na to ofiko servis sral.
Už jsem měnil cívky u prvního auta co jsem měl a chápu že nejsou navždy. (ale to bylo po jeho 20 letech služby u kdo ví kolika lidí a to to byl renault. Cívky byly fakt origo z fabriky)
Co se týká vstřiků, tak s tím že auto používám denně, tak po tom co mi přijdou nové a vyměním je, tak pak teprve budu dumat nad tím v jakém stavu jsou a jestli jsou zasrané.
Tím chci říct že to nebudu kuchat bez toho aniž bych měl náhradu a auto bylo nepojízdné.
Pokud jsou vstřiky až tak náchylné, malé či jakékoliv že dokáží jet spolehlivě jen s aditivovaným stooktanem tak je špatně něco na straně výrobce vstřiku, filtru či čehokoliv v soustavě. Jako zase není to závodní speciál.
Ono by možná stačila normální palivová mapa a větší vstřiky (rozptyl spotřeby o 0,5l by mě nezabil) a motor by jel určitě lépe.
Minimálně půlka neduhů auta je díky zeleným hovadinám. A ta druhá kvůli snaze uspořit každý cent.
Už jsem měnil cívky u prvního auta co jsem měl a chápu že nejsou navždy. (ale to bylo po jeho 20 letech služby u kdo ví kolika lidí a to to byl renault. Cívky byly fakt origo z fabriky)
Co se týká vstřiků, tak s tím že auto používám denně, tak po tom co mi přijdou nové a vyměním je, tak pak teprve budu dumat nad tím v jakém stavu jsou a jestli jsou zasrané.
Tím chci říct že to nebudu kuchat bez toho aniž bych měl náhradu a auto bylo nepojízdné.
Pokud jsou vstřiky až tak náchylné, malé či jakékoliv že dokáží jet spolehlivě jen s aditivovaným stooktanem tak je špatně něco na straně výrobce vstřiku, filtru či čehokoliv v soustavě. Jako zase není to závodní speciál.
Ono by možná stačila normální palivová mapa a větší vstřiky (rozptyl spotřeby o 0,5l by mě nezabil) a motor by jel určitě lépe.
Minimálně půlka neduhů auta je díky zeleným hovadinám. A ta druhá kvůli snaze uspořit každý cent.