Panda 1,1 cuká a cuká
Moderátor: peta.smolik
Panda 1,1 cuká a cuká
Ahoj . Mám pandu 1,1 motor při jízdě cuká na volnoběh to udělá taky občas div že se motor nerozkoci, pak je zas chvíli klid. Na tohle téma tady už se něco napsalo, ale má někdo prosím vás odpověď co to teda dělá???. Vyměnil jsem svíčky, zap.kabely, zap. cívky, čidlo otáček kliky, čidlo tlaku sacího potrubí. No a když se rozsvítí kontrolka motoru tak to píše špatná zap. cívka. Dělá si to že mě p...l . Jsem z toho nešťastný. Poradí mi někdo?
- Reklama
Re: Panda 1,1 cuká a cuká
Skús jej do jednej nádrže (alebo zvyšku paliva) nadrbkať desaťnásobok VIF a DOBRE povytínať motoru, ovšem až po zhruba 20-30 minútach jazdy. Nejednému autu, a nie len talianskému to pomohlo.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Panda 1,1 cuká a cuká
Jo to jsem zapomněl napsat ,to už jsem zkoušel 3x a nic akorát další vyhozené peníze
Re: Panda 1,1 cuká a cuká
To auto si kúpil?
Ak áno - koľko malo najazdených kilometrov?
Ak áno - koľko malo najazdených kilometrov?
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Panda 1,1 cuká a cuká
Odhadujem, že je už po zárukách.
Skús zmeniť čerpačku - tankovať kvalitnejšie palivo.
Veštím - pravda. Máme 4 Fiaty, no všetky sú staršie a žiadny nemá podobné problémy...
Skús zmeniť čerpačku - tankovať kvalitnejšie palivo.
Veštím - pravda. Máme 4 Fiaty, no všetky sú staršie a žiadny nemá podobné problémy...
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Re: Panda 1,1 cuká a cuká
Začni základem - motor potřebuje kompresi, vzduch + benzín ve správném poměru, dostaečně silnou jiskru ve správný okamžik.. Může třeba vypadávat signál z čidla nezbytnýho pro motor (kabeláž - zlomený drát - ty vyměniš čidlo ale problém je furt) atd.
Re: Panda 1,1 cuká a cuká
Možná by i chtělo zkontrolovat palivové čerpadlo a tlak paliva na vstřikovací liště. Ale pokud ti diagnostika píše jen jedinou chybu cívek tak bude problém asi někde okolo zapalování. Nevím jak to měla panda,ale dvojkové punta měly třeba problémy s řj motoru přesněji na výstupu zapalování s výkonnostními tranzistory,tam se pak měnily celé jednotky za nové.Ono už se to tu řešilo,budeš to muset proštudovat. Nebo ještě zkontrolovat kabeláž od zapalování jestli někde nezatekla voda a není tam oxidace,takhle se mi to stalo na Lancii a musel jsem rozplétat velkou část kabeláže v motoru abych našel uhnilé kabely.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Panda 1,1 cuká a cuká
Dík to čerpadlo je v plánu tak uvidíme co bude dál.
EDIT ADMIN: NECITUJ PŘEDCHOZÍ PŘÍSPĚVEK !!!!
EDIT ADMIN: NECITUJ PŘEDCHOZÍ PŘÍSPĚVEK !!!!
Re: Panda 1,1 cuká a cuká
Tak přátelé dobrá zpráva. I když byli zapalovací cívky nový tak byli na prd, polský víc nebrat. Ale co byla hlavní příčina tak špatná kostra motoru, uhnilej kabel. No panda jezdí po půl roce zkoumání . A hlavně necuká. Takže asi tak mějte se.
Re: Panda 1,1 cuká a cuká
Takže původní cívka nejspíš byla OK a byla to ta uhnilá kostra, podobně svíce, kabely atd. se měnily zbytečně.. Jen to VIF nejsou vyhozený prachy, zaplatí se na spotřebě a životnosti lambdy/ katu, i vstříků apod.
Ad Polsko - Panda2 se v Polsku vyráběla, to bys musel nebrat celý auto
Ad Polsko - Panda2 se v Polsku vyráběla, to bys musel nebrat celý auto
Re: Panda 1,1 cuká a cuká
Jojo hodně dílů se vyměnilo, to asi na škodu není. Závada prkotina ale hodně velká zkušenost.Vladka1 píše: ↑04 úno 2021, 13:12 Takže původní cívka nejspíš byla OK a byla to ta uhnilá kostra, podobně svíce, kabely atd. se měnily zbytečně.. Jen to VIF nejsou vyhozený prachy, zaplatí se na spotřebě a životnosti lambdy/ katu, i vstříků apod.
Ad Polsko - Panda2 se v Polsku vyráběla, to bys musel nebrat celý auto
Re: Panda 1,1 cuká a cuká
Jj.. Poučení: neměnit díly naslepo metodou pokus - omyl, ale měřit, přemýšlet, logicky odvozovat možné příčiny a jít na jisto.
Re: Panda 1,1 cuká a cuká
Dobrý den, mám pandu cross 4*4 s uzávěrkou, ale nesvítí v tlačítku dioda, nesvítí ani posvícení jiních tlačítek, např. servo sity, mlhovky, včem bude problém? Předem děkuji za odpověd.