Ahoj nemám Fiat, ale na zahraničním webech píšou - vypnout úplně baterii na 40min, jistota je přes hodinu. Tíme se vymaže mapa v řídící jednotce na základní hodnoty prý. Pak zapojit a prjet vůz příkladně, raději bych dal výlet na několik desítek km, kromě okresek nejlépe i dálnici.Pajtyi píše: ↑24 říj 2020, 15:43 Zdravim.Ma tu niekto skusenost s chiptuningom spomenuteho motora? Viem ze narast vykonu nieje velky kedze je to atmosfera.Deklaruju narast vykonu zo 70kw na 77kw a krutiaci moment zo 127nm na 142nm.Mne ani tak neide o ten vykon ale oto ze mam oneskorenu reakciu medzi 1. a 2. rychlostnym stupnom.Som presvedceny ze to sposobuje riadiaca jednotka.Potesilo by ak by ta "diera" vramci chipu sa odstranila.
Z mých zkušeností u jiných vozů s atmosférickým motorem můžu doporučit:
- 100oct benzín, dobrý má OMV
- olej + osvědčené aditivum do něj(dávám STP, ale jsou lepší značky)
- vzduchový filtr MAN
- olejový filtr Bosch
>> po pár dnech až týdnech mi motor ožil a měl jsem pocit chiptuningu Vyzkoušeno na Focus II Duratec 1.6, Megane 3 1.6 74kw, Fábie II HTP 51kw a Peugeot 206 1.1 44kw(asi největší zlepšení vůbec)
Ten chiptuning může fungovat, ale nechej si zamozřejmě udělat zálohu stávajícího sw!!! Vyhledej osvědčenou firmu, protože je tady dost garážových tunneru, kteří ti maximálně odrovnají motor Za mě bych ale začal tím vytažením baterie na cca 2hod., kvalitním benzínem. Možný bych vyčistil škrtící klapku pro jistotu a zkontroloval svíčky.