Prahy po 3 letech.
Moderátor: peta.smolik
Prahy po 3 letech.
Ahoj. Dávám sem foto z opravy antikorozní ochrany prahů. Ve předu byly prahy už oloupané až na plech. Na fotkách je vidět jak se v té kapse za tím plastovým nadkolím hromadí blátíčko, sundal jsem i ty dva podélné plastové kryty pod podlahou, taky tam bylo strašně bordelu. U zadních kol to tak hrozné nebylo, ale počínající koroze tam byla. Napište prosím jak jste na tom vy, protože v servisu se zase strašně divili, že se s tím ještě nesetkali. Když sem viděl jak se kroutí, tak jsem jim řekl, že si to udělám sám, jestli je to takový problém, ale už sem rozhodnut na servisky jezdit jinam. Tady je odkaz, na více foto v původní velikosti: https://uloz.to/file/7sIMBCzkmcqN/fiat- ... 1596544726
- Přílohy
-
- IMG_20200917_101756.jpg (93.02 KiB) Zobrazeno 5411 x
-
- IMG_20200916_122735.jpg (83 KiB) Zobrazeno 5411 x
-
- IMG_20200916_121734.jpg (73.95 KiB) Zobrazeno 5411 x
Fiat Tipo kombi 1.4, 95k
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
- Reklama
Re: Prahy po 3 letech.
No nekouká se na to moc dobře o víkendu se na to taky podívám. Koupil jsem univerzální přední zástěrky a tak je tam po vyčištění kapes plných bláta honem namontuju. I když to nejspíš moc dobře vypadat nebude ....
Fiat Tipo 1.4 T-Jet hatchback 2018
Red Amore
Red Amore
-
- Fiaťák
- Příspěvky: 62
- Registrován: 23 úno 2020, 15:04
Re: Prahy po 3 letech.
To jsou ty chybějící přední zástěrky.
Já jsem si zástěrky udělal z gumy vystužené vlákny a kryjí prahy daleko lépe než nějaké náhrady.
Zítra jsem když tak dám foto.
Já jsem si zástěrky udělal z gumy vystužené vlákny a kryjí prahy daleko lépe než nějaké náhrady.
Zítra jsem když tak dám foto.
Tipo HB 1,4Tjet Mirror modrá Venezia
Re: Prahy po 3 letech.
Mám dojem, že se mi podařilo najít originální zástěrky na naše Tipa .... koukněte sem.
https://www.ebay.de/itm/293098188492
https://www.ebay.de/itm/293098188492
Fiat Tipo 1.4 T-Jet hatchback 2018
Red Amore
Red Amore
Re: Prahy po 3 letech.
To budou IMHO předražené univerzály z polska, dle foto nemají vůbec tvar na vyčuhující spoj prahu a blatníku u předních zástěrek.Vilda píše: ↑02 říj 2020, 07:12 Mám dojem, že se mi podařilo najít originální zástěrky na naše Tipa .... koukněte sem.
https://www.ebay.de/itm/293098188492
fiat tipo kombi 1.4 70kw italia 2019 (LPG přestavba)
citigo 1.0 2014
Opel astra kombi 1.4 2007
Fabia 1.0 + 1,2 2002 + 2004
Opel Kadet
citigo 1.0 2014
Opel astra kombi 1.4 2007
Fabia 1.0 + 1,2 2002 + 2004
Opel Kadet
Re: Prahy po 3 letech.
Taky si myslím, že jsou to jen předražené neoriginální, tzv. univerzální zástěrky. Kdysi jsem to řešil na zánovním Bravo2 (již při malém nájezdu byl chycený lak na prazích), kde se originály dopředu nevyráběly, pouze dozadu. Dopředu jsem dal neoriginální levné zástěrky, které tam šly celkem dobře dopasovat a udělal jsem dobře. Prahy jsou dodnes netknuté a stále stejné. Nyní jsem kupoval nového Renaulta a jako první jsem dopředu namontoval jejich tzv. originál-univerzální zástěrky. Samozřejmě, že to navíc chce alespoň jednou ročně vyčistit bordel v předních podbězích.
Re: Prahy po 3 letech.
Páni, neviem ako vy, ale keď som vždy po zime umýval plechovicu čo bolo prve kontrola prahov Po roku bola farba za predným kolesom zošupana od kamienkov
Oprava náteru bola v odstraneni odlupujuceho, natriet zakladovkou, potom syntetika a biely akrylovy karosarsky tmel.
Žiadne predne zasterky som neriešil
Sice nemam TIPO ale BRAVO
Oprava náteru bola v odstraneni odlupujuceho, natriet zakladovkou, potom syntetika a biely akrylovy karosarsky tmel.
Žiadne predne zasterky som neriešil
Sice nemam TIPO ale BRAVO
Škoda 130L agave už z recyklovana
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Fiat BRAVO 1.4 activ PLUS 66kw biela "divino"
Re: Prahy po 3 letech.
Celé je to o tom, že jsem si koupil nové auto, abych měl pár let klid. A po 2,5 roku už to bylo otřískané až na plech.
Fiat Tipo kombi 1.4, 95k
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Re: Prahy po 3 letech.
Máme to na Bravu stejně,za podběhama nasbíraný maglajz a prahy zespod obité od kamínků.Taky je to o tom,že by to italové mohli lépe stříkat plastizolem,a né tam nechávat holý plech,přední zástěrky mají dávat už od výroby,holt se musí šetřit asi. A teď si vem,že posledních několit let byly mírné zimy,ani se tak moc nesolilo, kdyby bylo pořádně sněhu a solilo se od listopadu do března tak by to vypadalo hůř. Holt si to musí člověk doma poladit sám.
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96
IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Re: Prahy po 3 letech.
Tak máš pravdu s tím stříkáním, je to vidět i na těch podrobnějších fotkách. Z kraje je dost slabá vrstva a až po cca 10cm, je silnější. Tomu nerozumím, pokud to není úmysl.
Fiat Tipo kombi 1.4, 95k
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Re: Prahy po 3 letech.
No a řešil toto někdo v servise? Je přece 8 let záruka na lak.
Re: Prahy po 3 letech.
Záruka na lak je 3 roky, 8 let je na prorezavění a na to čekat nebudu.
Fiat Tipo kombi 1.4, 95k
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
Peugeot 406 break 2.0i, 97kW
Volkswagen Santana 1.6, 63kW
-
- Začátečník
- Příspěvky: 10
- Registrován: 08 zář 2020, 11:10
Re: Prahy po 3 letech.
Ahoj tohle jsem neměl ani na Focusu II 2009 po osmi letech, ani na mém 14let starém Peugeotu 206, ani nyní na mém 11 let starém Megane III.
U všech ojetin si tohle právě kontroluji, než je koupím
Re: Prahy po 3 letech.
Síce nemám auto, len 16-ročnú Multiplu, no dodnes nie je "otrieskaná na plech". Dokonca si dovoľuje tú drzosť (s výnimkou motorového priestoru v okolí akumulátoru) nemať koróziu nikde. A to prvé ošetrenie podvozku dostala teraz v lete, teda v 16-tich rokoch.
Iná vec je, že dvojkové Punto prehrdzavelo pred časom náhle počas dvoch zím "z ničoho na totálku"
Mám aj 25-ročné jednotkové Punto - síce sa musela pred piatimi rokmi vyvariť podlaha po obvode, no to auto zažilo poškodenie počas prvých dvoch rokoch svojho života.
Proste treba sa zmieriť s tým, že nové autá sa už nejaký čas vyrábajú so životnosťou 5-7 rokov a 100-200 tisíc kilometrov, a je "lautr fuk", akej značky.
Iná vec je, že dvojkové Punto prehrdzavelo pred časom náhle počas dvoch zím "z ničoho na totálku"
Mám aj 25-ročné jednotkové Punto - síce sa musela pred piatimi rokmi vyvariť podlaha po obvode, no to auto zažilo poškodenie počas prvých dvoch rokoch svojho života.
Proste treba sa zmieriť s tým, že nové autá sa už nejaký čas vyrábajú so životnosťou 5-7 rokov a 100-200 tisíc kilometrov, a je "lautr fuk", akej značky.
2004 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD (84.5 kW / 115 PS
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)
Multipla JTD r.v. 2005 (zabavila mi ju manželka a učí ju na benzín :D :D :D )
Punto 1.9JTD - - r.v. 1999 - EX)
(Punto 1.1 - r.v. 1995 - EX)
(všade kam smú - Metabondy)