Ahojte, měl bych na Vás dotaz zda jste už někdo neřešil podobnou závadu.
Máme Fiat Doblo Maxi 1,6 MJT 105k, r.v.2013 a děje se nám toto.
Přibližně 1000km po výměně pal. filtru (nemusí to vůbec souviset) začal motor při jízdě zhasínat. Zapípala chyba "nízký tlak paliva" a okamžitě motor zhasnul. Po zastavení lze vždy bez problému nahodit a zase jedu, někdy metry někdy desítky km a udělá to znovu. Po vyčištění regulátoru tlaku jsem ujel tak 250km a znovu. Teď ten reg. tlaku vyměnili a vydrželo jezdit 400km a zase vypíná. Ke všemu se zároveň s motorem odpojí posilovač řízení a brzd. El. na světla, rádio zůstane v provozu.
Díky za vaše postřehy popř. zkušenosti.
Michal
motor 1,6 MJT 105k - náhodné zhasínání
Moderátor: peta.smolik
- Reklama
Re: motor 1,6 MJT 105k - náhodné zhasínání
Ještě doplnění k průběhu chodu motoru z dnešního dne:
Na volnoběh OK, otáčky nekolísají. Zvyšování otáček (přidávání plynu) bez zařazené rychlosti je plynulé bez škubání.
Po rozjezdu při jízdě na 2stupeň (30km/h) vše ok, ale při přeřazení na vyšší a přidání plynu motor párkrát cukne a odpadne (stalo se 4x za sebou), pak už jsem ho radši odstavil.
dík
Michal
Na volnoběh OK, otáčky nekolísají. Zvyšování otáček (přidávání plynu) bez zařazené rychlosti je plynulé bez škubání.
Po rozjezdu při jízdě na 2stupeň (30km/h) vše ok, ale při přeřazení na vyšší a přidání plynu motor párkrát cukne a odpadne (stalo se 4x za sebou), pak už jsem ho radši odstavil.
dík
Michal
Re: motor 1,6 MJT 105k - náhodné zhasínání
nevím teda jetli to u dobla lze, ale není opačně ten pal. filtr?
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002