1,4 T-Jet
Moderátor: peta.smolik
Re: 1,4 T-Jet
Ještě pro ty, kteří budou tvrdit že chce seřídit plyn, tak to bohužel nejde, origo přestavba neumožňuje nastavení plynu (směs, tlak, teplotu...) vše je pevně dané a sladěné, tak místo seřízení se musí součásti plynu měnit. U dodatečné přestavby jde seřídit vše, ale tady nic
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
- Reklama
Re: 1,4 T-Jet
Tak LPG komplet vyměněné a problémy přetrvávají, už to mají v servisu 3 týdny...
Fiata už nikdy jindy
Fiata už nikdy jindy
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Re: 1,4 T-Jet
S tým LPG je to skutočne mrzuté a dúfam, že sa to nakoniec vyrieši k tvojej spokojnosti. Inak ja osobne si rovnako veľké nádeje o trvanlivosti Tipa nerobím, aj keď je to môj tretí Fiat a inú značku som nemal, lebo nebol dôvod na zmenu (vždy bol Fiat max spoľahlivý v rámci možností). Ako ale čítam zahraničné fóra začínam mať celkom paranoidné predstavy o našom aktuálnom Fiate. Poliaci vo veľkom riešia LPG v kombinácii s 1.4 atmo, kde doslova táto kombinácia je vražedná pre motorové ústrojenstvo a čerešničkou na torte je odchádzajúca spojka v niektorých prípadoch pri nájazde iba do 20 tisíc km Spojka vyzerá byť problém iba v kombinácii s 1.4 atmo motorom manuál. Ja som zatial neriešil po dvoch rokoch a odjazdených 22 tisic km ani jeden čo i len najmenší problém, takže za mňa spokojnosť, ale viem si predstaviť, že teba tieto závady riadne štvú. Držím palce. Prípadne skús prejsť poľské fórum, či podobný problém s LPG + T-Jet niekto neriešil aj tam.
https://fiatklubpolska.pl/strona-glowna/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://fiatklubpolska.pl/strona-glowna/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: 1,4 T-Jet
asi tak, fiat neni nejhorsi auto co jsem mel, ale LPG je garance problemu a permanentka do servisu. Kdybych se v tom nehrabal sam a se vsim musel do servisu, nechtel bych to uz do konce zivota ani videt. u me tomu padla za obet dvouhmota a cast od reduktoru k motoru jsem po plynari komplet predelaval. Je duvod proc se tomu automobilky vyhybaji a prakticky nikdo to nenabizi od vyroby - fiat s tim uz taky seknul.
Je moznost zapomenout na lpg a proste jezdit na benzin...
edit: dalsi moznost je se vykaslat na zaruku a dat to na servis k plynarovi co tomu truchu rozumi - u fiatu lopati ne zrovna motivovani lidi a lpg tam videli poprvy v zivote, tak co muzes cekat.
Je moznost zapomenout na lpg a proste jezdit na benzin...
edit: dalsi moznost je se vykaslat na zaruku a dat to na servis k plynarovi co tomu truchu rozumi - u fiatu lopati ne zrovna motivovani lidi a lpg tam videli poprvy v zivote, tak co muzes cekat.
Re: 1,4 T-Jet
Žádný plynar to ani nenapichne na počítač, je to blokováná a i kdyby tak tam nastavit se nedá nic.
Plynem mé problémy nejsou, teď je výměněm komplet systém LPG ( reduktor, jednotka, vstriky... prostě vše co se týká plynu a pořád je to špatně) Problém je tedy někde jinde
Plynem mé problémy nejsou, teď je výměněm komplet systém LPG ( reduktor, jednotka, vstriky... prostě vše co se týká plynu a pořád je to špatně) Problém je tedy někde jinde
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: 1,4 T-Jet
tipolpg: jediny test kterym se da overit ze to lpg nedela je zapomenout na lpg a ~1000km s tim odjezdit na benzin a vubec lpg nepouzivat. zkousel jsi to vubec?
pokud trosku rozumis autum, kontrola adaptaci ecu rekne hodne kde je problem.
pokud trosku rozumis autum, kontrola adaptaci ecu rekne hodne kde je problem.
Re: 1,4 T-Jet
Po vymazání adaptaci se problém vrátí již za cca 5 startování a to plyn byl přes počítač úplně odpojen
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: 1,4 T-Jet
to tu chces naznacit, ze autu se pri jizde na benzin rozjedou adaptace a proto to das do servisu kde vymeni cely system lpg a zavada se kupodivu neodtranila???
to nikoho nenapadlo nejdriv rozfungovat auto na benzin a lpg resit pak? obetovat kralika jsi zkousel? s timhle pristupem to nadela nejmin skody a vyhlidky na uspech stejne
to nikoho nenapadlo nejdriv rozfungovat auto na benzin a lpg resit pak? obetovat kralika jsi zkousel? s timhle pristupem to nadela nejmin skody a vyhlidky na uspech stejne
Re: 1,4 T-Jet
Auto je v záruce, tak ať si ho opravují jak chtějí, kecat jim do toho nebudu, ať klidně vymění půl auta. Já sem dostal náhradní auto, tak že jezdit mám čím.
Ani já, ani ty nevíš co vše na tom autě v servisu až bylo prověřeno, a asi nějaký důvod být musel když byl vyměněn komplet plyn, to by jim nikdo tu výměnu neproplatil.
Ani já, ani ty nevíš co vše na tom autě v servisu až bylo prověřeno, a asi nějaký důvod být musel když byl vyměněn komplet plyn, to by jim nikdo tu výměnu neproplatil.
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: 1,4 T-Jet
njn, na tohle nemam nervy, takze servisy ze me udelaly automechanika k autorizakum mam nejmene duvery vzhledem k podminkam ktere tam panuji pro zamestnance. tak snad se jim nekdy povede vymenit ten pravy dil
Re: 1,4 T-Jet
A nakonec to bude olejový separátor.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: 1,4 T-Jet
Trochu mne děsíte.
4Tipo LPG,zajimalo by mne,zda ti to delalo i pred servisni prohlidkou,nebo zacalo az po ni.
4Mark I - nebyvals i na FMC strankach? Fiat Marea Club.
Ja zatim 23t.,blizi se druha serviska,v cca 25t.Zatim dobry.Vloni napodzim to pouzivala zena,kratke trasy cca 6 km,a pak to mivalo problematicke otacky po startu,Tak jsem do toho 100okt BA nalil jeste vif,a pak byl klid.
Moje jizdy jsou malokdy pod 20km,typicky cca 150km 2x tydne.Zatim nulove problemy,v zime par ojedinelejch(docasne vypadl asi snimac,jakou mam zarazenou rychlost-mel jsem zrovna eko stromecek,razeni komplet zesedlo),pri akceleraci na pripojovacim pruhu dalnice preplo z LPG na BA (uz teple,20km) a nepreplo na zpet na LPG.Na palubce neco probliklo a zapiskalo,ale nic varovneho nezustalo,kdyz jsem koukal po zarazeni do pruhu.Musel jsem sjet po 30 km k odpocivadlu a vypnout motor,po startu LPG nabehlo jako by se nic nedelo.Jen jeden pripad.
Prvni servisku jsem delal tam,kde mi dovolili bejt na dilne a sledovat postup,donest vlastni olej(predepsanej),okolo auta jsem se motal sporadicky a obezretne,abych neprekazel,a okoukl,jak a co tam frci.Nicmene pro vymenu filtru,asi nemeli spravnej klic na povoleni,oddelavali cast saciho potrubi mezi turbem a blatnikem,aby se tam dostali,ve finale kdyz ho povolili a tahali ven,pobryndali olejem z filtru lecos na motoru.Ten pak necim postrikali a otreli hadrem(odmastovak?).
Taky jsem si vsiml,ze se nijak nesnazil pri zpetne montazi krytu motoru chytit zavit v plastu,akusroubovakem to tam privrtl zpatky.Ten plast to dlouho davat nebude.
Uvidime jak se zhosti te dalsi,urcite se budu drzet auta tesneji,az se jim to libi nebo ne.Koneckoncu budou menit svicky,filtry,atd.
Nejsem zadnej velkej znalec,nikdy jsem zadnej motor nerozebral a blatnik nemenil,ale bezne veci,kde netreba spesl naradi a spis myslet,nez menit namatkou,jsem si na Maree(taky na LPG) delal sam vymenym zpusobem.Nejvic mne asi vytrestala banalni vymena bowdenu s lakem pro otvirani kapoty.
Holt autorizovany servis zase jenom stoji na lidech,co tu praci provadeji.A co si budeme povidat,pro vetsinu z nich to je jen prace,co je treba udelat co nejrychleji a s nejmensi namahou.O nejake jejich motivaci lepsi nepremyslet,holt po zaruce zase budu jezdit ke svymu doktorovi.Ten tu motivaci ma,kdyz k nemu jezdim uz 20 let.
4Tipo LPG,zajimalo by mne,zda ti to delalo i pred servisni prohlidkou,nebo zacalo az po ni.
4Mark I - nebyvals i na FMC strankach? Fiat Marea Club.
Ja zatim 23t.,blizi se druha serviska,v cca 25t.Zatim dobry.Vloni napodzim to pouzivala zena,kratke trasy cca 6 km,a pak to mivalo problematicke otacky po startu,Tak jsem do toho 100okt BA nalil jeste vif,a pak byl klid.
Moje jizdy jsou malokdy pod 20km,typicky cca 150km 2x tydne.Zatim nulove problemy,v zime par ojedinelejch(docasne vypadl asi snimac,jakou mam zarazenou rychlost-mel jsem zrovna eko stromecek,razeni komplet zesedlo),pri akceleraci na pripojovacim pruhu dalnice preplo z LPG na BA (uz teple,20km) a nepreplo na zpet na LPG.Na palubce neco probliklo a zapiskalo,ale nic varovneho nezustalo,kdyz jsem koukal po zarazeni do pruhu.Musel jsem sjet po 30 km k odpocivadlu a vypnout motor,po startu LPG nabehlo jako by se nic nedelo.Jen jeden pripad.
Prvni servisku jsem delal tam,kde mi dovolili bejt na dilne a sledovat postup,donest vlastni olej(predepsanej),okolo auta jsem se motal sporadicky a obezretne,abych neprekazel,a okoukl,jak a co tam frci.Nicmene pro vymenu filtru,asi nemeli spravnej klic na povoleni,oddelavali cast saciho potrubi mezi turbem a blatnikem,aby se tam dostali,ve finale kdyz ho povolili a tahali ven,pobryndali olejem z filtru lecos na motoru.Ten pak necim postrikali a otreli hadrem(odmastovak?).
Taky jsem si vsiml,ze se nijak nesnazil pri zpetne montazi krytu motoru chytit zavit v plastu,akusroubovakem to tam privrtl zpatky.Ten plast to dlouho davat nebude.
Uvidime jak se zhosti te dalsi,urcite se budu drzet auta tesneji,az se jim to libi nebo ne.Koneckoncu budou menit svicky,filtry,atd.
Nejsem zadnej velkej znalec,nikdy jsem zadnej motor nerozebral a blatnik nemenil,ale bezne veci,kde netreba spesl naradi a spis myslet,nez menit namatkou,jsem si na Maree(taky na LPG) delal sam vymenym zpusobem.Nejvic mne asi vytrestala banalni vymena bowdenu s lakem pro otvirani kapoty.
Holt autorizovany servis zase jenom stoji na lidech,co tu praci provadeji.A co si budeme povidat,pro vetsinu z nich to je jen prace,co je treba udelat co nejrychleji a s nejmensi namahou.O nejake jejich motivaci lepsi nepremyslet,holt po zaruce zase budu jezdit ke svymu doktorovi.Ten tu motivaci ma,kdyz k nemu jezdim uz 20 let.
Tipo kombi 1.4 T-Jet,LPG, dovoz Martin SK predvadecka
Re: 1,4 T-Jet
První problémy už kolem 10 tis km, pomohla Verva a VIF na pár měsíce a pak už nepomáhalo nic a od cca 13 tis km to reklamuji
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Re: 1,4 T-Jet
mente si sviecky pani za nkg sa s tym posuvalo na kratke starty ked to islo z fabriky a dostali cez hubu. efekt nezarucujem sle ked nepomoze ani fajnovy benzin s vifom a ani sviecky tak je to pekne v zadku. U tjetu vyberat olejovy filter je uplne labuzko.... pokydas olejom vsetko ked nevyberes vsetky dekle