Punto HSD, auto zdochýňa pri pridaní plynu
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
Punto HSD, auto zdochýňa pri pridaní plynu
Ahojte, všetko sa začalo tým, že sa lepidlo na palivovej pumpe pri vstupnom ušku rozleptalo a vytvorila sa tam bublina, auto prestalo reagovať a pri pridaní plynu sa dusilo. Pumpu som menil 3 krát za rôzne staršie, chvilku auto jazdilo (týždeň) ale potom zrazu prestalo reagovať, nešlo naštartovať a keď hej tak pri pridaní plynu sa dusilo alebo na volnobehu zdochlo samo. Po hodine čakanie však auto naštartovalo bez problémov a jazdilo ale pr poslednom raze po naštartovaní síce išlo ale motor mal čudný zvuk ako keby nešiel valec. Viete mi niekto poradiť čím to múže by ? Viem že pumpy čo som daval majú menší tlak ako orihinal do mojho punta, môže v tom byť problém ? (palivový filter a rozvody na sviečky boli menene keďže som nevedel čím to je ).
- Reklama
Re: Punto HSD, auto zdochýňa pri pridaní plynu
Ak si dobre pamätám tak HSD je výbava , zabudol si napísať aký máš motor.
CHRYSLER CROSSFIRE 3.2
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
Re: Punto HSD, auto zdochýňa pri pridaní plynu
Malo by to byť, Punto (176 A8.000) ;75 ;1.2 54kw
Re: Punto HSD, auto zdochýňa pri pridaní plynu
Pri otočení kľúčom je počuť čerpadlo ? Ide palivo do motora,vstrekovače fungujú
CHRYSLER CROSSFIRE 3.2
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
EX Punto mk1 55S, 90ELX, 16v sporting
Re: Punto HSD, auto zdochýňa pri pridaní plynu
Auto funguje ako má tak týždeň, bez žiadnych problémov, po týždni ale zase nastávajú chvíle kedy pri pridaní plynu zdochyna a dusi sa. Pumpa ide na 100%.
Re: Punto HSD, auto zdochýňa pri pridaní plynu
Je treba dodať, že pred vyše rokom a pol vyvrela voda a motor sa prehrial, môže to by dačo s tým že motor netesni a náhodne sa možno teplom natiahne železo motora a vytvorí strbinu čo netesni ?
- RadovanRakovicky
- Fiaťák
- Příspěvky: 160
- Registrován: 29 říj 2018, 22:03
Re: Punto HSD, auto zdochýňa pri pridaní plynu
Keby motor netesnil, poznal by si to od incidentu s prehriatim okamzite. Tam by v zasade doslo ku skruteniu hlavy s netesnostou tesnenia pod hlavou, co by sa okamzite prejavilo unikmi oleja do chladiacej, chladiacej do oleja, stratou kompresie, auto by nejazdilo normalne. Kedze po vymene palivoveho cerpadla za ine auto je schopne jazdit tyzden OK, toto by som vylucil a jedna sa o iny problem. V akom stave su vlastne sviecky? Pozri ich zo srandy a porovaj farby ich elektrod. Je logicke ze si mieril na vynechavajucu iskru a preveril VN kable, to je OK postup. Pozri aspon tie sviecky nech vieme trochu viac.
Inak je takto na dialku nemozne urcit co autu je, navyse ak je problem sporadicky, nahodny
Inak je takto na dialku nemozne urcit co autu je, navyse ak je problem sporadicky, nahodny
Grande Punto 1.4 8V , r.v.2013 Lounge