PŘÍSTROJOVKA: PP a spotřeba
Moderátor: peta.smolik
PŘÍSTROJOVKA: PP a spotřeba
Používáte vůbec tenhle ukazatel? To výrobci s tím 10-20vteřinovým zpožděním okamžité spotřeby pěkně zmršili.
- Reklama
Re: okamžitá spotřeba
Tak dle manuálu se to má aktualizovat po 5-ti vteřinách. Skutečně to však klesá i stoupá asi tak po dvou až třech, ale jen za předpokladu velkého nárůstu nebo poklesu (prudké přidání nebo úplné uvolnění pedálu plynu) asi to dává mezihodnoty. A bohužel to opravdu umí ukázat minimální hodnotu 2 litry/ 100 km. Nevím, co tím chtěl básník říci, ale pěkně mě to s... . Navím ty odborní prodejci ve Fiatu tvrděj, že to klesne na nulu až po delší době brzdění motorem, což bude asi hovadina, protože ani po minutě brzdění se nic takového neděje. Nezná někdo náhodou nějakýho šikulu, kterej se umí pohrabat v softu bodycomputeru a tohle přenastavit na spodní zobrazovanou hranici 0.0 litrů / 100 km s intervalem zobrazení po jedné sekundě?
Panda-Pinďa 1,2 8v Dynamic
Renault ESPACE III, 16V 104kW LPG
Renault ESPACE III, 16V 104kW LPG
PP a okamžitá spotřeba
Nezná někdo náhodou nějakýho šikulu, kterej se umí pohrabat v softu bodycomputeru a údaj okamžitý spotřeby přenastavit na spodní zobrazovanou hranici 0.0 litrů/100 km s intervalem zobrazení po jedné sekundě?
Dle manuálu se to má aktualizovat po 5-ti vteřinách. Skutečně to však klesá i stoupá asi tak po dvou až třech, ale jen za předpokladu velkého nárůstu nebo poklesu (prudké přidání nebo úplné uvolnění pedálu plynu) asi to dává mezihodnoty. A bohužel to opravdu umí ukázat minimální hodnotu 2 litry/ 100 km. Nevím, co tím chtěl básník říci, ale pěkně mě to s... .
Dle manuálu se to má aktualizovat po 5-ti vteřinách. Skutečně to však klesá i stoupá asi tak po dvou až třech, ale jen za předpokladu velkého nárůstu nebo poklesu (prudké přidání nebo úplné uvolnění pedálu plynu) asi to dává mezihodnoty. A bohužel to opravdu umí ukázat minimální hodnotu 2 litry/ 100 km. Nevím, co tím chtěl básník říci, ale pěkně mě to s... .
Panda-Pinďa 1,2 8v Dynamic
Renault ESPACE III, 16V 104kW LPG
Renault ESPACE III, 16V 104kW LPG
Re: Úprava softu bodycomputeru
bohužel nejde, mají to tak všechny fiaty... úprava není možná
Re: Úprava softu bodycomputeru
Nejde s jistotou? Ty jsi to zkoušel nebo to zkoušel někdo jiný?
Panda-Pinďa 1,2 8v Dynamic
Renault ESPACE III, 16V 104kW LPG
Renault ESPACE III, 16V 104kW LPG
Re: Úprava softu bodycomputeru
Nejakou spotrebu to mit musi. u VW se pri stani zobrazuje l/h po rozjezdu l/100km. Fiat to resi titmto zpusobem. Osobne si nedovedu predstavit jak by se v BC upravovala takova prkotina.Jan Horák píše:Nezná někdo náhodou nějakýho šikulu, kterej se umí pohrabat v softu bodycomputeru a údaj okamžitý spotřeby přenastavit na spodní zobrazovanou hranici 0.0 litrů/100 km s intervalem zobrazení po jedné sekundě?
Dle manuálu se to má aktualizovat po 5-ti vteřinách. Skutečně to však klesá i stoupá asi tak po dvou až třech, ale jen za předpokladu velkého nárůstu nebo poklesu (prudké přidání nebo úplné uvolnění pedálu plynu) asi to dává mezihodnoty. A bohužel to opravdu umí ukázat minimální hodnotu 2 litry/ 100 km. Nevím, co tím chtěl básník říci, ale pěkně mě to s... .
Re: Úprava softu bodycomputeru
zkoušeli to jiní i na Puntech a jim podobným, každý Fiat, který má PPC, se vyznačuje stejným neduhem: zobrazovaná spotřeba nikdy nedosáhne nižší hodnoty, než 2.0L. Navíc nejde o bodycomputer, ale o samostatný palubní přístroj, takže poděkujme spolupráci Siemensu a Fiatu za skutečné zmetky mezi palubními počítači a jejich aktuální spotřebou. Přitom jde někdy krásně vidět, jak by ta nula mohla naskočit, neboť při prudkém upuštění plynového pedálu a dostatečných otáček, jak by naskočila nula... místo oné dvojky.
navíc co se týče napojování Fiatů a vůbec koncernu Alfa,Fiat,Lancia na diagnostiky a úprav výbavy bodycomputeru je velice problematická kabely v podstatě chybí... i když najdou se výjimky, kdy třeba diagnostika motoru funguje třeba přes VAG kabel. Ale pro úpravy bodycomputeru a dalších už je třeba v případě pandy CAN OBD2 kabel, což zatím nabízí jen univerzální diagnostika s čipy ELM327... ty ale spíše slouží pro diagnostiku motoru a mazání chybových hlášení řídících jednotek. Pro nastavování třeba klíčků či aktivace výstupů na bodycomputeru je již třeba jiné diag. sady. jako např. http://www.motordiag.cz/produkt/fiatdiag-lite" onclick="window.open(this.href);return false;
co se týče volné a jednoduché diagnostiky už i pro pandy, je např. Fiat Ecu Scan pod http://www.fiatecuscan.net/" onclick="window.open(this.href);return false; který funguje s kabely VAG OBD2 KKL. Sám jsem jej odzkoušel, nicméně je mi to zatím k ničemu. Ale doporučuji
navíc co se týče napojování Fiatů a vůbec koncernu Alfa,Fiat,Lancia na diagnostiky a úprav výbavy bodycomputeru je velice problematická kabely v podstatě chybí... i když najdou se výjimky, kdy třeba diagnostika motoru funguje třeba přes VAG kabel. Ale pro úpravy bodycomputeru a dalších už je třeba v případě pandy CAN OBD2 kabel, což zatím nabízí jen univerzální diagnostika s čipy ELM327... ty ale spíše slouží pro diagnostiku motoru a mazání chybových hlášení řídících jednotek. Pro nastavování třeba klíčků či aktivace výstupů na bodycomputeru je již třeba jiné diag. sady. jako např. http://www.motordiag.cz/produkt/fiatdiag-lite" onclick="window.open(this.href);return false;
co se týče volné a jednoduché diagnostiky už i pro pandy, je např. Fiat Ecu Scan pod http://www.fiatecuscan.net/" onclick="window.open(this.href);return false; který funguje s kabely VAG OBD2 KKL. Sám jsem jej odzkoušel, nicméně je mi to zatím k ničemu. Ale doporučuji