Fiat Bravo ii nestartuje
Moderátor: peta.smolik
Fiat Bravo ii nestartuje
Zdravim, Fiat Bravo II 1.4 T-Jet 120koní, 2009, při startu cuká, někdy nechce pořádně nastartovat, při vysokých otáčkach to samé. Svíčky, a cívky jsou nové. Na diagnostice byla závada typu vadné čidlo tlaku paliva, vyměnili jsme ho za jakýsi levný typ, potom jelo auto dobře, ale jen na půl dne. Koupili jsme originál čidlo ale už vůbec nepomohlo. Jinak na autě je dodělávané LPG, které bylo ještě chvíli před tím než to začalo dělat binec v LPG servise a tam čištěno. Všem díky za pomoc. Auto má najeto poctivých 160tkm
Naposledy upravil(a) Emperor dne 10 dub 2019, 17:22, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Fiat Bravo ii cuká
tam zadny cidlo tlaku paliva neni... :/
jinak ty starty jsou typicky projev blbe serizeneho lpg
jinak ty starty jsou typicky projev blbe serizeneho lpg
Re: Fiat Bravo ii cuká
Přesně tohle mi dělalo Tipo, v servisu Fiat vyměněné na záruku minulý týden snímač tlaku LPG a od té doby vše v pořádku. To čidlo prý měřilo nesmyslné údaje a podle nich pak motor startoval, tedy vlastně skoro nestartoval
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Re: Fiat Bravo ii cuká
Tohle téma je už místní evergreen.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Re: Fiat Bravo ii cuká
martin72 píše:Tohle téma je už místní evergreen.
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet LPG 2018
Re: Fiat Bravo ii cuká
Zkus snížit odtrh-mezeru na svíčkách na 0.6mm (0.5mm limit). Na to je LPG citlivé. Mám osobně vyzkoušeno. Punto viz podpis mi pod 2000 otáček také občas cukalo. Až tato poslední možnost pomohla.
U Bravo jsem snížil odtrh na 0.7mm. Po 10 000km začíná cukat na volnoběh. Bude to chtít také přeměřit a přenastavit. Předpokládám, že na benzín je vše ok? Jinak kupovat kvalitní benzín Efecta 95 nebo 100 oktan.
U Bravo jsem snížil odtrh na 0.7mm. Po 10 000km začíná cukat na volnoběh. Bude to chtít také přeměřit a přenastavit. Předpokládám, že na benzín je vše ok? Jinak kupovat kvalitní benzín Efecta 95 nebo 100 oktan.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Fiat Bravo ii cuká
tjet ma malej odtrh od prirody, kdyz jsem ho zkousel zmensit, bylo to uz hodne poznat pri volnobehu, takze za me urcite ne. Navic kdyz je LPG udelane dobre, funguje v pohode s normalnim odtrhem.
Re: Fiat Bravo ii cuká
Pokud se nemýlím, tak v základu je na svíčkách také kolem 0.9mm.
Je pravda, že jsem v T-jetu nezkoušel odtrh od 'výrobce'. Hned jsem ho snížil jako u Punta. Teď mám najeto 13 000km a volnoběh začal být neklidný.
Je pravda, že jsem v T-jetu nezkoušel odtrh od 'výrobce'. Hned jsem ho snížil jako u Punta. Teď mám najeto 13 000km a volnoběh začal být neklidný.
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: Fiat Bravo ii cuká
Situace je taková, že auto jsem před 2 týdny přenechal známému automechanikovi ať si s tím poradí, auto máme jako třetí auto, tudíž není nutná rychlá oprava. Diagnostika údajně nic nepíše, takže neví, kde se má odrazit. Dnes jsem mu volal jak tedy... Řekl mi, že autu vyčistil svíčky, něco s tím ujel a zatím to jelo. Přijel jsem se podívat ať mi teda ukáže, jak auto točí a auto ani na 5. pokus nenastartovalo.
Jinak chci připomenout, že svíčky jsou nové, (preventivně jsme je vyměnily po tom, co auto přestalo jet), cívky, oleje, filtry a blablabla...
Takže automechanik neví co s tím, protože diagnostika nic neukazuje... Zajímavá je jedna věc. Auto jsem dával těsně před tím, než přestalo startovat do LPG servisu, protože blikala kontrolka motoru kvůli LPG. Dá se říct, že ihned po té (to jsem ještě z toho servisu stačil vyjet), auto začalo dělat neplechu... Nemůže to mít nějakou spojitost? Před tím bravo jelo jak se patří...
Vůbec nevím, co si počít, pravděpodobně dám auto do autorizovaného servisu, protože tohle nemá smysl. Peníze na víc jsou mi už asi jedno, hlavně ať auto jede.
Všem děkuji.
Jinak chci připomenout, že svíčky jsou nové, (preventivně jsme je vyměnily po tom, co auto přestalo jet), cívky, oleje, filtry a blablabla...
Takže automechanik neví co s tím, protože diagnostika nic neukazuje... Zajímavá je jedna věc. Auto jsem dával těsně před tím, než přestalo startovat do LPG servisu, protože blikala kontrolka motoru kvůli LPG. Dá se říct, že ihned po té (to jsem ještě z toho servisu stačil vyjet), auto začalo dělat neplechu... Nemůže to mít nějakou spojitost? Před tím bravo jelo jak se patří...
Vůbec nevím, co si počít, pravděpodobně dám auto do autorizovaného servisu, protože tohle nemá smysl. Peníze na víc jsou mi už asi jedno, hlavně ať auto jede.
Všem děkuji.
Re: Fiat Bravo ii cuká
Viděl bych to na špatnou opravu v lpg servisu. Pokud jezdíš jen na benzin , tak je to v pohodě?
2008- Fiat Bravo 1.4 T-jet 110kw Emotion +LPG Stag Q-BOX. 2008 Fiat Linea-1.4 T-jet 88kw
Re: Fiat Bravo ii cuká
Ne, právě ne, na benzín to nenastartuje.
Re: Fiat Bravo ii cuká
Nerozumim tomu, prece je blbost, ze ridici jednotka nic nerika... ale auto na benzin nestartuje... cetl jsem si, ze existuje ridici jednotka plynu. Nebylo by od veci ji zkontrolovat?
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Fiat Bravo ii cuká
to neni blbost, to je normalni.... blbe nastavene lpg rozhodi adaptace ecu a pak to na benzin nefunguje. proto te rikal abys jezdil jen na benzin, melo by se to tim zpravit. lpg ridici jednotka je kravina, nic neridi, pouze podle pozadavku ecu motoru davkuje lpg.
Re: Fiat Bravo ii cuká
A co kdyz na benzin ani nenastrtuje?
-
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 280
- Registrován: 11 pro 2015, 15:47
Re: Fiat Bravo ii cuká
tak to do servisu budes muset tahnout na lane tuhle zakladni diagnostiku zda tam jde benzin, jiskra a tak by me zvladnout kazdy mechanik...
jinak na tjetech radi odchazeji map senzory (vaha vzduchu), muzes ho zkusit odpojit a tim by to melo jit zprovoznit, bez mapu to ani nepouzije adaptace, diagnostikuje se to docela blbe.
jinak na tjetech radi odchazeji map senzory (vaha vzduchu), muzes ho zkusit odpojit a tim by to melo jit zprovoznit, bez mapu to ani nepouzije adaptace, diagnostikuje se to docela blbe.